SQL spojení: 1 (36), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 10.10.2024 0:35:30
Dotazy uživatele
Motorky
|
Data
|
Práva
Zobrazit seznam
Dotazy
|
Inzeráty
|
Cestopisy
Novější
Starší
Dotazů na stránku:
1
2
5
10
20
40
60
100
Příspěvků k dotazu:
0
5
10
20
40
60
100
1
2
3
4
5
Brzda
[Hlade]
(6.4.2009 7:35:47)
Příspěvků:
9
, poslední:
6.4.2009 21:32:18
29528.
Tuning a přestavby
Zdárek. Chci se zeptat zkušeňějších. Půjde tenhle
http://www.jaw
amania.info/tr
ee/images.aspx
?rootid=217559
&nodeid=217562
dvouklíč naroubovat dozadu na 639?
Přidat příspěvek
Mám vzadu na lehké 477 a max. spokojenost. O záchytu lanka již bylo řečeno.
[Raisidlo77]
(6.4.2009 21:32:18)
Ano tenhle typ půjde použít za podmínek co radí jaw250 a GeorgeB.
[Marlboro]
(6.4.2009 19:13:40)
Uvidíme, stejně se chci jet podivat na jeden ten rám co tam má tak se rozhodnu polde toho jak moc to bude dorasený. Díky
[Hlade]
(6.4.2009 10:20:46)
Hlade: koukám, že je to ze zdejší burzy. Tak pokud bude zadarmo,tak má cenu ho asi opravit. Jink pochybuju. Oprava by spočívala v následujícím: uštípnutý kus odfrézovat a dvěma šroubama přišroubovat novou kostku. Ale asi lepší je sehnat jiný.
[GeorgeB]
(6.4.2009 10:18:05)
Tak to už jsem slyšet nechtěl...
[Hlade]
(6.4.2009 10:09:22)
Jen bych dodal:pokud myslíš konkrétně tenhle, tak je to o hubu. Má vyštípnutý záchyt reakce, takže se může při brždění protočit!
[GeorgeB]
(6.4.2009 10:08:14)
Jo, přesně ten myslim. Díky, to jsem chtěl slyšet.
[Hlade]
(6.4.2009 10:04:12)
Jo půjde... a Jaw mě předstihl :-D
[Woxx]
(6.4.2009 9:50:17)
pokud myslíš tenhle mezi koly vpravo
http://www.jawamania.info/Files/adverts/217559/moto_0214.jpg
tak ano, půjde, jen bude nutno zvětšit díru pro záchyt bowdenu - na přední brzdě je lanko užší...
[jaw250]
(6.4.2009 9:49:14)
Častolovice
[Hlade]
(8.3.2009 16:41:08)
Příspěvků:
80
, poslední:
11.3.2009 18:08:42
28861.
Srazy a sleziny
Tak bando. Už jste všici vcelku doma? Tady jsou nějaký fotky.
http://hlade.rajce.net/7.3.09_Schuze_VCSJWM
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
[Mr. Freeze]: ještě nikdy jsem na tvoje přízpěvky nereagovala, ale tentokrát si to nemůžu odpustit: Prosím tě buď tak laskav a neser se do dotazů do kterejch ti nic není a nemáš s nimi nic společnýho. děkuju. protože jeden jedinej tvůj výlev znamemá jisté zkurvení celého dotazu.
[Amálka]
(11.3.2009 18:08:42)
jsem pro plakaty jawa:))))
jinak k dotazu, hrozne me mrzi ze sem nejel, vypadlo mi to z hlavy, navic sem se byl predstavit tchyni a tchanovi:) - dopadlo to dobre, kocovinu sem mel asi stejnou jako ucastnici srazu.:)))
jeste ke slipovi... je pekny zes koupil novy dily v mualu v brne jenze ten obchod tam uz minimalne 2,5 roku neni:) to je jako bych si koupil novou fabii, jezdil s ni ty draapul roku a pak ji prodaval s tim ze je slozena z novych soucastek...:) a jakozto clovek co te zna osobne nejdele ti nebudu nadavat na manii.... ty dobre vis co k tobe "citim"
papik slipe:-*
[Kenny H-D]
(10.3.2009 18:47:11)
Takže mimo nálepek Slip off budou i plakátky Slip Jawa!
[ЦЕрин]
(10.3.2009 18:24:39)
mě by zajmalo jak se můžou ztratit drobnosti když si vede přesnou databázi v programu quick moto :)))
[Jenda práce]
(10.3.2009 15:42:43)
Ota:"besmosek" je pro češtinu neznámé slovo,ve slovníku slov ho nenajdeš,tudíž nic neznamená.Ale takový bezmozek tp už existuje a přirovnal bych ho k tomu co vymyslel slovo "besmosek" :-D
[bibi640]
(10.3.2009 14:54:10)
míšo vole to je nápad :D
[DAWID.cz]
(10.3.2009 13:31:47)
Slipe, kdo je to "besmosek"?
[Ota]
(10.3.2009 12:50:23)
slipe ty si piča...to co si ted vyjmenoval sou náklady aby z té tvé slátaniny byla vůbec kompletní pojízdná motorka...jenže nic novýho co by se dalo počítat do hodnoty motorky tam nevidím...to stejný je ovšem u mé motorky...taky neočekávám nějakou závratnou sumu a už vubec ne nějaký vrácení investice....už chápeš rozdíl mezi tvýma a mýma nákladama? krm toho ten tvůj šrot je slátanina ze tří motorek...to by koupil jen magor za tvou cenu....5000 reálná cena..kdyby bylo reálných 9000 byla by dávno v prdeli....a ten tvůj inzerát kde ještě byla cena 16000 si asi nalepím na dveře od dílny ať se každej kdo přijde zasměje=DDD
[malejmisa]
(10.3.2009 9:24:58)
Jediné individuum si tady ty.A když ti za to na aukru nikdo nedal víc jak 5000 tak mi není jasné že čekáš na někoho kdo ti za to dá 9000,což je skoro jednou tak víc.
[bibi640]
(10.3.2009 9:08:38)
vape 4000 ... a pak si ho odmontuješ při koupi :D započítavat do vylepšení "každej šroubek" a povinný ručení :D LOL
[DAWID.cz]
(10.3.2009 8:31:25)
tvuj vklad do motorky je kazdymu u prdele....to cenu nezveda... tohle proste za ty prachy neprodas
[OndraJ640]
(10.3.2009 7:40:00)
Víš, ono tam byly věci jako kola po 500, vape 4000, motor s papíry už přesně nevim, ale bud 2000 nebo 4000 všechny lanka taky pár stovek, náplně asi 400, centrování 200 ,výfuky 800 , kolena 400 ,klece 100kč/ks, kroužky celkem 200, čepy celkem 100, zadní stupačky pokud se pamatuju 250/ks, obložení brzd 200kč, kastlík baterie, nová elektrika asi 700 (koupil sem do foroty), gufera v celým motoru, celej sekundární převod novej, celý nový výplně výfuků, v karbecu všechno nový, původní zůstalo jen tělo karburátoru, kryt řetězu nějakou stovku, žárovky a patice taky nějakou stovku a tak bych mohl pokračovat ještě nějakou chvíli... je tam hrozně moc novejch drobností, který nestojí málo. Taky v tom je jedna 638 bez motoru za 2000 kterou sem nakonec koupil, stk, pojistka, počítám náklady ode dne početí této stavby. Mám k tomu paragony z Mual moto na Cejlu za cca 15 000kč v nových dílech. Zájemci je velimi rád ukážu. Takže si POLIB PRDEL BLBEČKU ! A 9000kč s kladívkama + plná prdel dílů je klasická cena. Ten výčet věcí co jsem psal je kolem 17 000kč, nějaký drobnosti se v tom lehce stratí, mám vedenou databázi koupení každýho šroubku každý motorky v počítači v programu Quick Moto, takže ty ceny vím přesně a důsledně sem to zapisoval, takže to jsou reálná čísla. Kdo chce tak by si moh připlatit 2000kč za vape, který stálo dvojnásob, dnes stojí už těsně pod 5000kč, takže si myslím že má nabídka není špatná.Nebudu se přít s takovýma individuama, protože máte PROBLÉM sami se sebou a nechcete si to přiznat !
[Mr. Freeze]
(10.3.2009 1:10:52)
Slibe ty blbe však tam psals že na motoru byl dělaný akorát vybrus a že motor nikdy půlený nebyl.Si to aspon po sobě potom přečti když píšeš inzerát na celou A4.Jo a natřít štětkou motorku vyjde tak na stovku tak nevím kde sis navymýšlel 20000,-
[bibi640]
(9.3.2009 21:11:19)
Slibe ty blbe však tam psals že na motoru byl dělaný akorát vybrus a že motor nikdy půlený nebyl.Si to aspon po sobě potom přečti když píšeš inzerát na celou A4.Jo a natřít štětkou motorku vyjde tak na stovku tak nevím kde sis navymýšlel 20000,-
[bibi640]
(9.3.2009 21:06:12)
jo ještě jedna věc frézičko...žádnej komentář z předchozí aukce tvé motorky na aukru nevidím....co vím tak za šroubovaný auce si většinou komentář nikdo nedává..tak asi tak=)
[malejmisa]
(9.3.2009 20:57:34)
frézičíčínku taky bych rál věděl kam si narval tech 20000...to si ty bankovky rozpouštěl v nádrži?=DDDD 20000 je utopených v mé mašině...jen tak vyjmenuju největší investice-novej lak 3500-pouze matroš,vape-2000,vyhřívky-1000,přední ráfek a chromový výplety-2000,komaxit-1000,pneu metzeler-2000,řetězovka-1800,věci do motoru 1500....to sou jen ty nejzásadnější věci...a teď ty motorky porovnej...myslíš že na tvým sprejošrotu je ta investice vidět?...pěkný hovno....tech 5000 je naprosto reálná cena tvýho sprejošrotu....krom toho pozastavený účet je na aukru naprosto normální termín....jo a za pravdu se každej zlobí a u tebe to platí dvojnásob=DDDD
[malejmisa]
(9.3.2009 20:52:47)
dawide hlavně ty komické urážky :D... To by mně nenapadlo, musíme udělat databázi
[ЦЕрин]
(9.3.2009 19:53:48)
šašek :D
[DAWID.cz]
(9.3.2009 19:53:13)
bibinku, ty víš tak leda hovno co sem s tím motorem dělal... na všechno mám paragony a fotodokumenataci a navíc znova fuck off besmosci
[Mr. Freeze]
(9.3.2009 19:31:22)
Amalka: dekuju, sem debil uz je to ok, v ramci ranniho strizliveni sem ji strcil do naky kapsy v bunde o ktery sem do ty doby nemel ani tuseni ze tam je, a nasel ji dneska rano :) kazdopadne jeste jednou diky za ochotu
[xTas]
(9.3.2009 19:06:00)
Tak zase favorit
[Hlade]
(2.3.2009 18:37:01)
Příspěvků:
6
, poslední:
2.3.2009 22:02:35
28742.
Automobily a jiné vehikly
Zdarec bando. Právě jsem zjistil že jsem na nějakym ledovym cajzloj prosek zpětný benzínový vedení. Novou trubku nemam poruce a zejtra musim jet do roboty tak jsem to zašpuntoval alá škoda 100 (je tam stejný čerpadlo) takže místo toho aby tek benzín zpátky do nádrže zůstává nafouknutá membrána čerpadla. Podle mě to musi normálně fungovat aspoň než seženu rouru ale radši se chci zeptat zkušenějších jestli to někdo nezkoušel.
No a dotaz číslo dvě. Nemá někdo tušení kde končí ta vratná trubka v nádrži? Doufám že je to nad hladinou aby mi to nevycuclo zbytek nádrže.
Čtrvrtej dotaz na fafika na stránce.... No to je hezký :-/
Přidat příspěvek
no ale úroda byla 120%......:-D
[buchtic]
(2.3.2009 22:02:35)
Buchtič: Provoz takovýho vozidla je pak vskutnu nízkonákladovej a ekologicky šetrnej.
[Mustang]
(2.3.2009 21:58:31)
sovětský traktory měli taky běžně vedenou zpětnou naftu přímo na pole:-D neřešit...
[buchtic]
(2.3.2009 21:45:20)
zapoj to přímo na karb bez ty odplynovaci plastovy bambule
[krf]
(2.3.2009 21:22:04)
Nevim. Stejkalo se to pod celym autem. Nehledě na to že už jsem to ustříh.
[Hlade]
(2.3.2009 19:39:37)
pokud viz kde je to rupli ven hadicku na benzin ten kousek co je ruplej odrizni a premosti to hadickou
[auuu]
(2.3.2009 19:00:30)
Video
[Hlade]
(13.2.2009 12:04:00)
Příspěvků:
36
, poslední:
14.2.2009 16:33:53
28359.
všechno ostatní
Jawí bůh je mi svědkem že nemam rád zbytečný házení odkazů ale tohle fakt stojí za to... Teda doufám že to neni z nějakýho profláknutýho filmu ale já to ještě neviděl.
http://www.mojevideo.sk/video/298b/jawa_250.html
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
to video je uz dost dlho na
http://jawagallery.net/?page=clanky/multimedia
pod nazvom DOBOVE VIDEO S JAWAMI
[Velorex]
(14.2.2009 16:33:53)
není to bulharsko ?
[DAWID.cz]
(14.2.2009 13:37:28)
na 99% je ten film dabovanej. Rusnina ani nemcina to 100% neni. Typuju nejakej germanskej jazyk, Vlamstina nebo neco takovyho.
[Havlis]
(14.2.2009 10:34:11)
klikař: jak myslíš všeho dost? značky jsou psaný azbukou, finsko to není, už kvůli těm moskvičům a záporožcům
[Dřevák]
(14.2.2009 10:23:30)
na klíčích co strká do motorky je ale napsaný latinkou "lucifer" nebo tak něco
[DAWID.cz]
(14.2.2009 9:35:24)
na SPZ toho malého auta je podle mě azbuka
[DAWID.cz]
(14.2.2009 9:27:35)
přiklonil bych se k Dřevákovi. jen mi připadá že je tam nějak všeho dost. že by finsko??
[klikař]
(14.2.2009 8:28:44)
je tam vidět side ural nebo dněpr, stojan na benzín, tabulky spz a vozový park odpovídá sovětskýmu svazu. rusky polsky německy ani ukrajinsky nemluví, ale je to na stopro ze země sovětů. tipoval bych to na pobaltí, Estonsko? taky je možnost, že pokud to pochází z filmu, tak je to předabovaný. škoda, že nejdou rozpoznat nápisy na domech, jestli to je latinka, nebo azbuka. Být to latinka, je to pobaltí.
[Dřevák]
(13.2.2009 23:20:06)
nevim,, na kocni mluvi,, chvilinku ale nemuzu si pomoct,, pripada mi to jako nemcina,, to muze bejt vic statu ale rusko?
[Mr.Magor]
(13.2.2009 22:49:31)
Mr.Magor: a jak by se v německu vzali auta s azbukou na SPZkách, navíc sem neviděl jedinýho trabanta
[Mr.Ice cream]
(13.2.2009 22:39:07)
celou dobu sem si myslel, že je to ze svazu, ale kde by se v rusku vzalo v tý době tolik aut a motorek, takže mě napadá Bulharsko či Jugoslávie, to tu ještě nikdo nezmínil
[Mr.Ice cream]
(13.2.2009 22:38:07)
urcite deutschland.
[Mr.Magor]
(13.2.2009 22:18:02)
to nieje polski jezyk, to wiem na pewno :)
[mráza]
(13.2.2009 21:37:38)
Vozový park a SPZ jsou ruský. a jako polština mi to teda nepřijde, ani jako ruština, zřejmě nějaký pobaltský jazyk?
[Endy]
(13.2.2009 20:33:38)
To nemohl bejt nikdo jinej než poláci, já to říkam furt, že jsou to hovada :D
[cPetan]
(13.2.2009 19:50:28)
Jo a mluvěj polsky.
[Pierre]
(13.2.2009 18:47:47)
Ta 477 na konci je IŽ Planeta 350 a všechno se to odehrává v Rusku ! Všimněte si,jaký tam jezdí auta a jaký mají SPZ!
[monty]
(13.2.2009 18:19:53)
tak to je paráda!
[Němec]
(13.2.2009 16:38:13)
Mistama to bylo jak z filmu Mad Max
[Max]
(13.2.2009 16:32:33)
malejmisa: :)))
[Jenda práce]
(13.2.2009 15:50:06)
Coto je?
[Hlade]
(4.12.2008 10:39:06)
Příspěvků:
6
, poslední:
4.12.2008 12:16:06
27000.
Tento web
Tady zmizel dotaz. Odpovídal jsem na dotaz ohledně kuliček do řízení a najednou je fuč. Hejtma, ty jsi něco mazal?
Přidat příspěvek
He, teď už ho vidim taky ale prve ho nenašlo ani vyhledávání.... Asi chyby v metrixu když je tu ten jubilejní dotaz :D
[Hlade]
(4.12.2008 12:16:06)
Už vidím tu bitvu o číslo 30000, nebo ještě lépe o 33333 :-D
[J&Z&R]
(4.12.2008 12:07:11)
Hlade: no tak, ty se ptáš jako bys tu byl poprvé :-), že tys chtěl jubilejní dotaz ? :)))
[BRK]
(4.12.2008 11:57:15)
To je dobrej dotaz jako jubilejní :-)
[Hans]
(4.12.2008 11:46:17)
Hlade: Dotaz se zařadil na svoje místo podle čísla.
[Zbýňa]
(4.12.2008 11:33:54)
Myslíš tohle?
http://jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=26987
[J&Z&R]
(4.12.2008 10:46:48)
Kyvka
[Hlade]
(11.11.2008 13:22:45)
Příspěvků:
9
, poslední:
11.11.2008 20:14:28
26634.
všechno ostatní
Zdravíčko. Chci se zeptat znalejších. Jak velká vůle na kyvce u devítky je ještě v normě?
Přidat příspěvek
Ota: to já zas abych se o to nepořezal.
[Poli]
(11.11.2008 20:14:28)
jaw250: Já mám při používání tý nejslabší 0,05 měrky vždycky strach, abych jí nepoškodil:-))
[Ota]
(11.11.2008 16:20:32)
da se na to pouzit takova planzeta - je to kus tvrdyho plisku pouziva se pri obrabeni na ruzny podkladani delaji se ruzny tloustky
[milánek]
(11.11.2008 16:07:51)
Ota: to snad ne, alobal je 0,009-0,014..
http://www.vibakolin.cz/cenik.htm
víc kdyžtak napíše Havlis, ale měrka 0,05mm na předstih se určitě netrhá ;-)
[jaw250]
(11.11.2008 14:28:28)
jaw250: To je snad alobal ne? Ten by se podle mě roztrhal.
[Ota]
(11.11.2008 14:20:10)
jaja natlačena :-) U nové kyvky se mi tam nic jiného než kovové vložky a ty "metaloplastové futra" nevlezlo nic jiného. Pokud je ale kyvka starší, je možné, že tam bude větší vůle, tuším Havlis mi říkal, že tam dával ještě 0,05mm plíšek aby tu vůli vymezil úplně...
[jaw250]
(11.11.2008 14:07:00)
Já správná čecha :P Moje matka je dorej sokolovna...
[Hlade]
(11.11.2008 13:56:21)
Takže ty plastový vložka tam jsou nějak natlačený?
[Hlade]
(11.11.2008 13:55:25)
žádná
[jaw250]
(11.11.2008 13:41:34)
Brzdy
[Hlade]
(30.10.2008 8:22:17)
Příspěvků:
27
, poslední:
30.10.2008 20:58:42
26399.
všechno ostatní
Jsem asi uplná lama. Asi dvacetkrát jsem měl rozebranou přední kotoučovku na třindě. Všechno je čistý, odvzdušněný, pístky namazaný breoxem, všechno chodí jak víno ale když odvzdušnim brzdu a poprvé zabrzdim tak se desky nevrátěj a brzděj. Asi tak že když rukou zaberu za kolo tak udělá půl otáčky a stojí. Už fakt nevim co s tim.
Pro rejpaly: Neni to informace, fakt potřebuju poradit... :-p
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
úplně jsem zapomněl...co se Jawy týče, tak mně poradil Aleš T. dát tam hadici z Dandy.Vypadá pancéřově, je homologovaná, nic se nemusí upravovat a stojí asi 650...kdyžtak to mám u sebe na webu
[Pedro]
(30.10.2008 20:58:42)
Hlade> jojo, uz jsem si to precet :)
[Davy_]
(30.10.2008 15:53:10)
Davy_: Žeby si to psal v dubnu 2007? :D
[Hlade]
(30.10.2008 15:30:36)
Viz Coffey. Mě se to stalo na Renaultu 8 a Peugeotu 205. Ona se skutečně vnitřní pryž stářím odloupne a působí jako klapka. Šlápneš - zmáčkneš na brzdu a odpor klapky se překoná, zabrzdíš, ale když dáš nohu - ruku dolů tak už se to nevrátí a brzdí to furt. Válečky se vrací pouze silou odvalení gumiček, která chlopeň nepřekoná. Tuhle kravinu je dobré si pamatovat!
[vosper]
(30.10.2008 15:24:45)
neco o brzdovejch hadicich je tady
http://www.tenere.wz.cz/podstranky/exterier.htm
, zhruba v pulce stranky. Akorat ceny uz nebudou aktualni, psal jsem to ... no, uz si nepamatuju kdy.
[Davy_]
(30.10.2008 15:11:22)
Mě se to stalo u os. auta Felicie. Bylo mi řečeno, že hadice uvnitř separuje a funguje pak jako chlopeň. Pustí tam, ale zpět ne.
[Coffey]
(30.10.2008 13:49:49)
Tady v Jablonci nad Nisou dělá hadice nějakej chlap, normalně vím jak se jmenuje, ale teď si zaboha nevzpomenu. Je to u kina OKO kousek nad restaurací u Jiřího. Už to dělá dvacet let. Asi p. Fígr. To máš ze Semil kousek.
[Coffey]
(30.10.2008 13:47:56)
tu hydrauliku bych nedoporucoval treba zalezi na tom jakou hadici ti tam daj, ale ja ji mel na hydrauliku a nefachcilo to ta brzdova pumla ma malej vykon a ta hadice se nepatrne musela nafukovat protoze to brzdilo blbe tak sem si koupil na metraz tu teflonovou opletenou jako ma jenik a parada brzdi to s ni dost dobre a packa je tvrda jak šutr
[Vinnetou - Martin]
(30.10.2008 13:42:33)
U hadic píšou hydraulický olej, stlačený vzduch, voda, nafta, benzín, acetylen, kyslík, chemikálie.. Brzdovku beru jako chemikálii. Soused si tam nechal dělat tlakovku na přední brzdu motokrosové Hondy a jezdí už třetí rok.
[ED250]
(30.10.2008 13:38:15)
Jak píše Davy, ideální řešení.
http://jenikovo.misto.cz/_MAIL_/upravy/13.htm
V nabídce jsou už leta i hadice, na které se koncovky šroubují - jejich výhodou je, že mají homologaci.
No a co se týče těch hydraulických hadiček, není to špatnej nápad, jen bych se obával, že guma, která je dělaná na olej nebude dlouho snášet brzdovku - abys brzo nebyl s novou hadičkou kde jsi teďko. Nicméně je to super nápad, někdy se v hadičkárně musím zastavit - pokud by se našla vhodná světlost na připojení oila...
[Jeník]
(30.10.2008 12:37:48)
ja beru hadice a koncovky v moto S+P, na dobirku, montuju si to sam. Prodavaj to jen pro sportovni ucely (bez homologace) a clovek si udela hadici jakou chce.
[Davy_]
(30.10.2008 11:57:19)
Hadici vybrete normálně v metráži odolnou olejům a na počkání vám tam zalisují koncovky podle výběru. Mně to dělali tady
http://hakahydraulika.cz/1-hadice-s-koncovkami/
[ED250]
(30.10.2008 11:48:37)
čaute, taky mě to zajímá pač moje 640 má sdtejný příznaky :-D ...
[Centri FUGA]
(30.10.2008 11:35:06)
Woxxx: Jen se ptej, taky mě to zajímá...
[Hlade]
(30.10.2008 11:33:00)
Hmm Sry Hlade že ti lezu do dotazu ale rád bych se teda zeptal jakou hadici koupit a co to může stát...
[Woxxx]
(30.10.2008 11:23:50)
David se tenkrát z Rakouska musel vrátit.. Jednak to měl celý pokřivený a sjet Grossglockner jen se zadním bubnem... To těžko.
[ED250]
(30.10.2008 10:48:32)
Woxxx: Klid, já s tim taky už dva měsíce jezdim. Jen se to teď začalo zhoršovat. :D
[Hlade]
(30.10.2008 10:43:46)
No tak teď koukám jako blbec... já s těmahle symptomama odjezdil celou sezónu, rád vidim, že jsem měl kliku :o.
[Woxxx]
(30.10.2008 10:38:41)
Hmm, ale to ti udělají v každý firmě, která se zabývá hydraulikou. Mně to na OHC udělali na počkání a za hubičku. Jen nesmíš říct, že to chceš na motorku a brzdy.. Nemají certifikát a bojí se... Pedro, joo Alpy - Grossglockner a Timmelsjoch. Paráda. Panelka 5Km na jedničku :o)
[ED250]
(30.10.2008 10:32:54)
ED250: to jsou fota z Potsdamstrasse a GG co? Taky jsem letos projížděl...moc hezký;)
[Pedro]
(30.10.2008 10:19:29)
Motor fafík
[Hlade]
(17.10.2008 13:39:30)
Příspěvků:
27
, poslední:
17.10.2008 23:32:29
26161.
Automobily a jiné vehikly
Zdravíčko. Tak tu mam zase jeden favořitovej. Může mi někdo napsat jak se od sebe lišili jednotlivý typy motorů a hlav? Pořád mi teče voda do oleje a mam podezření na prožranou hlavu tak potřebuju vědět jak jdou mezi sebou navzájem kombinovat. A kdyby mi někdo napsal raálnou cenu hlavy taky bych se nezlobil... Díky!
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
milhaus250> k tomu podvozku, dal bych dopředu 260ky pružiny (používali se na 130 L/A, daj se sehnat na netu) dozadu originál na vlečku a tlumiče dělal Autosport Dlouhý ze sériovejch (prej měli lepší vlastnosti než od tuším HP)
[vyspu]
(17.10.2008 23:32:29)
milhaus250> ta úprava tunelu je potřeba jen když máš kastli vyrobenou před rokem 86? myslím, prostě jestli ti za zadníma sedačkama kouká baterka tak nemusíš nic upravovat jen tam naházíš tu převodovku a nápravu...
[vyspu]
(17.10.2008 23:26:10)
5q už mám,je to emko rok86,šel tam bez upravování
[milhaus250]
(17.10.2008 23:24:52)
No uvidím co tam vrazím,nejdřív chci přitvrdit podvozek,nemůžu ale sehnat nic jiného než protlum za 20tis., nebo HP za skoro 17.Teď mám sériové tlumiče a zkrácené přední pružiny=vypadá to dobře,ale jízda hrůza,ztratilo to tvrdost a na nerovnostech mi to mlátí na dorazy
[milhaus250]
(17.10.2008 23:23:48)
milhaus250: jeste teda musis mit 5q tj. upravit tunel u nadrže
[krf]
(17.10.2008 23:19:15)
milhaus250: dej si 4pístky dopředu (pro tuning nutnost) plech s dirama pro privod vzduchu k brzdam, navař vlečenou zadni napravu jako měli 135 a mas to s dobrou vuli na di legalně ;-)
[krf]
(17.10.2008 23:18:27)
krf:Ta 15ctka byla první ůvaha,nakonec jsem se ale rozhodl pro tu š130,když furt slyším o monitorování prohlídek na stk
[milhaus250]
(17.10.2008 23:10:14)
milhaus250: ta hlava na 130 uz je voškubana dost, na 14tku to bude ještě horší (počítám vložky a kliku z fabie), Lepši šahnout po dobře dimenzovany jistotě a da se převrtat až na 1500 :-) aznp781
[krf]
(17.10.2008 22:45:38)
No jo,o těch praskajících hlavách jsem taky slyšel.Motor mi bude dělat strýc,odborník na ladění motorů škoda,dělá motory klukům co jezdí rally historiků,prý se té hlavy nemám bát,tak nevím.
[milhaus250]
(17.10.2008 22:36:12)
milhaus250: hlava na 130 praska mrtě i v serii a hodně blbe se dneska už schání, byt tebou, vyladim si motor z fagoše, přece nechceš přijít o osum kanálů :-)
[krf]
(17.10.2008 22:17:29)
milhaus250> tak si skoro myslim že to hlava nevydrží, obecně je největší slabinou motoru 130 hlava.., kdyby si chtěl mám tu jeden na prodej po GO.. :)
[vyspu]
(17.10.2008 22:00:34)
Krf: Myslím, že ten prototyp 1.6 (foto motoru mám v datech) je SOHC.
[Tommy ČZ]
(17.10.2008 21:46:39)
Kuba z Neve: co říkali doma tak to nebyl okruhovej dvoulitr, ale auto pro rally, vzhledem k tomu, že v tý době našim vedla trať Rally Šumava pod okny tak, bych tomu i věřil, jinak 130RS je kombinace tohohle auta, karoserie R a 120S
[mais]
(17.10.2008 20:05:59)
Ondra/477:taky mám v plánu dělat motor do škodovky,mám 120tku vyvařenou,po laku,nové brzdy atd.,vyšla mě zatím něco přes 30 tisíc.Budu tam dávat motor š130,protože fávo tam cpe každej debil.Bude převrtaný na 1400ccm,snížená hlava,vačka 280stupňů,odlehčený setrvák.ventilová sedla si nechám v práci na sipce odvrtat a nalisují se tvrzená,aby to jezdilo bez ůjmy na natural.Už tam mám 5q.Teď ale řeším podvozek,to je dilema,závodní HP za skoro 17 litrů se mi kupovat nechce a výrobci jako Bilstein,Koni apod. už tlumiče na škodovky nedělají,jen od favorita výše
[milhaus250]
(17.10.2008 19:48:54)
ono je celkově v Bolce v muzeu spousty krásnej aut a hlavně prototypů. Navíc tam celkem často obměňujou expozice, takže je pořád k vidění něco nového... Jinak co byly závodní speciály odvozené z kasle 110 R byly nádherný auta. Okruhovej dvoulitr s turbem a hlavně již zmíněný 200 RS je fakt bomba..
http://www.autokaleidoskop.cz/files/20070620-213614.jpg
[Kuba z Neve]
(17.10.2008 19:30:30)
jeste ktomu prototypu... v boleslavi tam je forman , fialova metla,vepredu ctyroky svetla. A je v tom benzinou 1.6 a vykon mela kolem sto koni.... skoda ze nesel do vyroby, docela mazlik :)
[Ondra/477]
(17.10.2008 18:32:12)
Tata si to kupatko delal asi v roce 80. komplet udelany,vyvareny, dost novejch veci. Pak si v 90 roce koupil II golfa a R slo do garaze a psolednich asi pet let stlao venku. pac stim nemel kdo jezdit. Nicmene koroze zapracovala. durch prorezly je predni pravy blatnik, zadni kapota a nevim jak na tom jsou ty vyztuhy pod prahama. Jinak interer velice zachovalej, je tam dobovy tuning jako napr nejaky pridavny budiky, takovej ten stredovej panylek atd :) Jsou na tom i origo 13" elektrony. Ja bych si chtel udelat ten motor co tam je ted, tusim ze ma psanejch cca 63 koni :) Kdyz vzpomenu tak to auticko nafotim a dam ho sem :)
[Ondra/477]
(17.10.2008 18:30:17)
Ondra/477: dlouha zima? osad tam favorita, 5q a vlečeku, vyvař korozi, odrez, ošetři tlumexplastem a retzistinem, vypulíruj vnitřek, zrenovuj tapece, nový koberce a sedadla, chromovany lišty do dveří, narazniky a žábry samozřejmostí, stylově zabudovaný audio a tak, trošku renovaci ;-) uprav ala rs je vic jak hezkych originalu .-(
[krf]
(17.10.2008 18:12:26)
Tommy ČZ: nebyl ten 2x OHC použit ve prototypové verzi favorit 1,6 s českým motorem? (byl i prototyp s vw, ale tenhle 1,6 byl aznp)
[krf]
(17.10.2008 17:53:29)
Poli: 130 RS byla klasická OHV, s litinovou osmikanálovou hlavou. OHC byla Škoda 180 a 200 RS.
[Tommy ČZ]
(17.10.2008 17:35:13)
Věnec na fafika
[Hlade]
(7.10.2008 10:31:13)
Příspěvků:
5
, poslední:
7.10.2008 16:15:04
25973.
Automobily a jiné vehikly
Čestik... Tak tu mam další ot.
Chci se zeptat jestli tu někdo dělal výměnu věnce setrvačníku na favoritu nebo podobnym motoru. beru jakýkoli zkušenosti, dík.
Přidat příspěvek
Jen doplnim venec zahrat na 100 az 200 v olejove lazni. Jinak zacnes popoustet zuby a rychle by ti odesel :))
[Ondra/477]
(7.10.2008 16:15:04)
ja sem menil.. koupil sem tam rovno novej tuším z feldy.. taktež i spojku a startér z feliny..
[ξεφο]
(7.10.2008 14:02:45)
Dobrá, tak ještě jestli je nějakej problém když chci vytáhnout celej agregát spodem (auto na zvedáku) Chci zrovna dělat rozvody a měnit silentbloky na zavěšení a bůh ví co se ještě vyvrbí až se do toho dloubne.
[Hlade]
(7.10.2008 13:09:28)
Přesně tak, nic na tom není. Tak jak píše dole. Jde do v pohodě. Jen bacha abys nekoupil věnec ze Š120 - tá má jiné ozubení.
[ED250]
(7.10.2008 12:54:57)
Co tě zajímá? Pokud měníš věnec za nový, tak starý jednoduše rozbus a sklepni, nový dostatečně nahřej a rychle ho na setrvačník usaď.
[Marek45]
(7.10.2008 12:39:41)
Vyhřejvaný hefty
[Hlade]
(26.9.2008 12:38:56)
Příspěvků:
12
, poslední:
26.9.2008 15:43:51
25777.
všechno ostatní
Blíží se zima, tak se chci zeptat, zkoušel někdo bastlit vyhřejvaný hefty od georgeb?
http://www.georgeb.wz.cz/vyhrivani.htm
Jde mi hlavně o to jak to bude fungovat s třinďáckou plastovou plynovou rukojetí. Díky
Přidat příspěvek
GeorgeB: :thumbs up:
[hipik634/559]
(26.9.2008 15:43:51)
Ano,jsou to plastový vložky do bot z Armyshopu. do každé vložky se vešlo asi 4,5m dvoulinky-sériově zapojené žíly (tedy celkem 9m drátu) o průřezu 0,004m^2 s teflonovou izolací. Maximální topný výkon je asi 15W na botu. Regulátor je dělaný pro plynulé nastavení od 55% do 100% proudu (Tedy asi od 30% výkonu do 100%). V hodnotách výkonu to je od 5W do 15W na botu. Hřeje to pěkně, ale ještě jsem v s tím nejel. Udělal jsem si zapalovačovou zásuvku do kapotáže blízko levého kolene. Regulátor je umístěn do obalu od nabíječky na mobil do zapalovače. Foto bez výkonového tranzistoru:
http://www.georgeb.wz.cz/technika/boty/regulator.jpg
Čas pletení první vložky do bot asi 3hodiny a druhé tak 2hodiny(už jsem měl ten grif:-D )
[GeorgeB]
(26.9.2008 15:01:25)
GeorgeB: To jsou ty plastový vložky do kanad propletený drátama? Návod určitě uveřejni, tohle mě docela zajímá. Když občas jezdím za nízkých teplot, tak mi nikdy není zima na nic jinýho, než na nohy. Tam nepomáhají žádný ponožky, nic. Alespoň u mě.
[Ota]
(26.9.2008 14:00:27)
GeorgeB: hotová švadlenka, kde je to k dostání? :-D
[Woxxx]
(26.9.2008 13:55:51)
GeorgeB: hezký :) jak jsem čet šití tak jsem se děsil :o) mimochodem ten výplet jsi dělal z jakýho drátu? :o)
[mais]
(26.9.2008 13:54:30)
Hlade: nemusíš se tak chlubit, že máš problémy s inkontinencí ;o)
[mais]
(26.9.2008 13:52:22)
GeorgeB: klobouk dolu...
[Paťa]
(26.9.2008 13:51:17)
Hlade: on ten systém topení se stabilizátorama LM317 a 7805 je trochu zvláštní. Tady neplatí selský rozum, že heft s větším tepelným odporem degraduje funkci vyhřívání. Stabilizátor topí na plný výkon dokud se jeho jádro (čip) neohřeje asi na 150°C. Pak se výkon sníží. Tento výkon je dodáván do soustavy tepelných odporů(odpor mezi čipem a pouzdrem, mezi pouzdrem a vyhřívacím tělískem, mezi tělískem a řidítkem a mezi řidítkem a lidskou rukou a paralelně k tomu je tepelný odpor mezi řidítkama a okolním vzduchem). Ve výsledku se to pohybuje asi následovně: vyhřívané tělísko se ustálí na teplotě asi 70-80°C a samotná rukojeť je pak asi na teplotě kolem 40°C. Začne-li se teplo odvádět do ruky, tak se ochladí čip a topný výkon stoupne(pracuje tepelná pojistka a proudové omezení). Takže bych se nebál to vyzkoušet na pěnových heftech.
Mais: oprášil jsem znalosti z kursu šití na prvním stupni zš, upletl vyhřívané vložky do bot, vyrobil PWM regulátor s low-voltage detektorem a dal se do práce:) výsledek:
http://www.georgeb.wz.cz/technika/boty/vyhriv_vlozky2.jpg
[GeorgeB]
(26.9.2008 13:41:39)
mais: Vytáhni si z rozkroku hadičku a občas trochu upust.... :D Ale to jsem odbočil... V tom případě to asi probnu, jen budu nespíš muset vyhodit pěnový hefty co tam jsou teď, což se mi moc nechce, jsou příjemný.
[Hlade]
(26.9.2008 13:23:22)
GeorgeB: ty vložky do bot mě zajímaj :o)
[mais]
(26.9.2008 13:17:39)
Na jawě mám ocelovou kostru plynový rukojeti a hliníkovou krabičku na pravým řidítku. A to musím říct,že jsou znát ztráty oproti levému řidítku. Celkově nemám na jawě dobrou účinnost vyhřívání,protože jsem přidělal okrasná "závažíčka" přímo na topné tělísko a odvádí to dost tepla. Na hondě mám plastovou kostru plynové rukojeti a plastové krabiky a obě rukojeti hřejí podle mě stejně. Nepociťuji rozdíl teplot. I ocelová závažíčka jsme tepelně odizoloval podložkou a jsou připevněny šroubkem M6, tak neodvádí tolik tepla.
Mimochodem možná v dohledné době uvedu ne webu návod na vyhřívané vložky do bot s plynulou regulací a vyhřívané sedlo.
[GeorgeB]
(26.9.2008 13:12:21)
budeš mít větší ztrátu ne přestupu tepla než na levý rukojeti, že by došlo k nějaký tepelný deformaci plastu si myslím, že nehrozí, větší problém je tepelná vodivost řidítek - že vlastně raltivně dost produkovaného tepla ztratíš na teplem ovlivněné oblasti na řidítkách, ale zase tam může líp fungovat akumulační efekt než u klasických vyhřívaných rukojetí
[mais]
(26.9.2008 12:49:59)
LISP pro CoCreate
[Hlade]
(16.9.2008 10:49:26)
Příspěvků:
1
, poslední:
22.9.2008 6:42:15
25599.
všechno ostatní
Vím že je to těžce mimo ale snad si můžu dovolit menší přestupek :-P
Chci se zeptat jestli se tu nenachází někdo kdo by měl zkušenosti s programováním v LISPu nejlíp pro CoCreate OneSpace Modeling, potřeboval bych napsat menší prográmek.... Díky!
Přidat příspěvek
Tak šup do hajzlu.
[Hlade]
(22.9.2008 6:42:15)
Babeta
[Hlade]
(2.9.2008 9:17:50)
Příspěvků:
6
, poslední:
2.9.2008 13:13:11
25305.
Informace
Zdárek, potřeboval bych radu od někoho babetznalýho. Zaprvé nedokážu identifikovat typ, je to dvoukvalt, to je všechno co vim. A za druhý, jestli to má na pístnim čepu jehly nebo futro, ať vim kolik mam lejt oleje... Díky
Přidat příspěvek
ED250: jj, tu přepážku jsem vypálil. Sice jsem si přitom málem depiloval ksicht ale povedlo se to :D
[Hlade]
(2.9.2008 13:13:11)
Ten výfuk bývá kamenem úrazu. Zanese se a moped pořádně nejede. Lidi vyndají vložky, vyčistí je a myslí, že bude vše v poho. Moped ale stále nejede.. Kamenem úrazu bývá první příčná přepážka na které je heftlej ten svorník se závitem. Ta nejde vyndat.Jsou tam jen dvě dírky a ty zarostou jako první. Navařoval jsem si vrták a na kulatinu a dírky tak čistil. Pro jistotu jsem udělal o dvě více. Znatelně pak babetta ožije.
[ED250]
(2.9.2008 10:49:37)
Je to ta oplastěná jak píše Stana_J90.
Jeník: Oleje jsem chtěl dávat co nejmíň právě kvůli tomu vejfuku. Co je špatnýho na tom ložisku že trpí?
[Hlade]
(2.9.2008 9:55:17)
jeste dodavam - je-li to dvourychlostni, tak je to 210, popr. nejaka novejsi modifikace
[Jeník]
(2.9.2008 9:49:04)
u babiny 210 bych nesel pod 1:40 i kdyz je cep na jehlach - hodne trpi ojnicni lozisko, takze mazat a mat. Ale nejakym lepsim olejem, jinak se priserne zanasi vyfuk.
[Jeník]
(2.9.2008 9:48:16)
Pokud je ta babeta kolem rámu opatřena plastovým krytem z obou stran je to novjejší typ 210 a ta má jehlová ložiska. U staršího typu 207 bohužel nevím.
[Stana_J90]
(2.9.2008 9:34:12)
Jeden tlumičovej
[Hlade]
(16.7.2008 22:04:32)
Příspěvků:
14
, poslední:
17.7.2008 13:58:04
24208.
všechno ostatní
Mam jeden tlumičovej dotaz asi nejspíš na Jeníka. Sundal jsem tlumiče z devítky a zjistil jsem že táhne každej dost znatelně jinak, každej vypadá jinak starej, v každym byl jinakhustej olej, ježe paradoxně řídší v tom co táhnul víc. Hustší olej to nezachránil, rozdíl je furt hrozně velkej. Co s tim?
Přidat příspěvek
Hmm... tušil jsem to. Díky, i když radši bych slyšel něco jinýho :D
[Hlade]
(17.7.2008 13:58:04)
Iterace - citace z nějaké encyklopedie "řešení problému postupným opakováním s dalším a dalším přibližováním se žádoucímu výsledku; každé další opakování mění kontext, ve kterém probíhá další krok". Sorry za zbytečný cizí slova... :-) Prostě jsem postupně zkoušel dávat do tlumičů různé množství různých planžetek (a vždy otestoval útlum), až sem se krok za krokem dostal do stavu, kdy oba tlumiče tlumily co nejvíc oba stejně...
[Peterson]
(17.7.2008 13:54:05)
Iterační metodou?
[Hlade]
(17.7.2008 13:38:20)
Já s tím zkušenosti mám! :-) Koupil jsem kdysi na svou 350/634 na burze zachovalý tlumiče toho staršího 1. provedení co tam patřej, akorát každý měl jiný útlum. Těma planžetkama (použil jsem i nějaký ze starých tlumičů na vyhození) jsem útlum seřídil solidně. - Postupně jsem přidával/ubíral a zkoušel iterační metodou :-) až oba tlumí cca stejně, za jízdy se zadek motorky chová dobře.
[Peterson]
(17.7.2008 13:16:25)
Peterson: To mě taky napadlo, ale doufal jsem že s tim má někdo zkušenosti.
[Hlade]
(17.7.2008 13:08:57)
Jestli nechceš kupovat nový, zkus seřídit ten útlum planžetkama...
[Peterson]
(17.7.2008 12:30:39)
Hlade: nic jim není, jen jeden netlumí:-) psal jsem, pokud má životnost za sebou. A pak záleží i kolik vyděláváš samozřejmě.
[Aleš T.]
(17.7.2008 11:07:50)
To s tim nemá nic společnýho. Neby na nich jedinej náznak úniku oleje.
[Hlade]
(17.7.2008 9:23:47)
A vyměnil jsi těsnění pístnice? Není to třeba jen tím?
[Ota]
(17.7.2008 9:15:14)
Aleš T.: Nic jednoduššího a taky dražššího. Těm tlumičům nic neni. Pístnice i píst jsou olítaný nepatrně.
[Hlade]
(17.7.2008 9:02:11)
jeník je na dovče:-) pokud má tlumič životnost za sebou, není nic jednoduššího koupit nový:-)
[Aleš T.]
(17.7.2008 8:59:13)
Jestli jsou oba tlumiče stejného typu... Základ je mít v obou tlumičích stejný, předepsaný olej (tlumičák). Síla útlumu se seřizuje těma planžetkama co jsou mezi pístkem a upevňující matkou M6. Platí - čím víc planžetek - tím větší útlum (planžetky "škrtí" průtok oleje zpět do válce tlumiče). Tak se dá cca seřídit útlum na stejno, nejlíp když máš ještě nějaký starý tlumiče na díly a z nich můžeš použít další planžetky. Zkontroluj pak útlum i s pružinama - jestli se oba vrací stejně... Nejvíc košer je ale řešení, koupit oba nový (český, ne turky) -v továrně je ten útlum seřízen přesně.
[Peterson]
(17.7.2008 8:09:26)
Systém je stejněj, jen jeden vypadá starší, vevnitř je víc vydrbanej, byl v něm řídší olej a táhne daleko víc.
[Hlade]
(17.7.2008 6:09:47)
ja bych to udelal asi takto: rozeber oba, a porovnavej, 1) jestli je system tlumeni shodnej, nebo alespon ze stejnych dilu, pokud ne, vymenit, nenadelas nic 2) pokud je alespon ze stejnych dilu, poskladat oba shodne, kdyz ani to ne 3) porovnat prumery der, tlaky pruzin, tesnost pistku ve valcich, kdyz budou jiny diry, dovrtat na shodnej prumer 4) kdyz ani to ne, tak asi vymenit, samozdrejmoszi je dat do obou novej olej. pokud nebudou tlumit oba stejne, moto pak dost plave a konci to vetsinou ohnutou kyvkuo ( mluvim z vlasni zk.)
[Mira 354]
(17.7.2008 0:02:14)
Netěsnící sytič
[Hlade]
(10.7.2008 20:50:23)
Příspěvků:
8
, poslední:
11.7.2008 13:59:11
24088.
všechno ostatní
Zdárek bando. Prve jsem konečně zjistil příčinu neseřiditelný směsi na mojí devítce. Když při nastartovanym motoru na volnoběhu ručně přimáčknu sytič tak zmlkne takový divný syčení a motor se začne pomalu rozbíhat do otáček. Nemá s tim někdo zkušenost?
Přidat příspěvek
Deadman: Ó díky. Tohle jsem potřeboval slyšet!!
[Hlade]
(11.7.2008 13:59:11)
Kdyz vysroubujes matici sytice a celej ho vytahnes, mas v ruce matici pistek, packu a pruzinku, drzici tak nejak pohromade. V tom zasouvacim pistku (spis tycce) je zespoda prolis a v nem je kolecko s jakesi pruhledne gumy. Nekdy je zbarvena, nekdy cira a neni skoro videt ze tam je.
[Deadman]
(11.7.2008 13:33:31)
Hlóóóó!!! Lidi!! Může mi někdo popsat kde tam má bejt jaká gumička? Já fakt nevim.
[Hlade]
(11.7.2008 12:13:03)
Hlade: Asi se jako náhradní díl prodává jen kompletní šoupátko sytiče.
[Ota]
(11.7.2008 8:23:53)
Tak v tom případě už asi chápu proč to netěsní :D Ale v katalogu náhradních dílů jsem nic takováho neviděl.
[Hlade]
(11.7.2008 7:40:23)
ze spodni strany toho pistku
[OndraJ640]
(11.7.2008 7:13:10)
Kde je tam proboha jaká gumička? Já tam žádnou neviděl.
[Hlade]
(11.7.2008 6:16:52)
mě to dělalo taky je vymačkaná gumička v sytiči zkus ji otočit mě to pomohlo
[Fichta]
(11.7.2008 0:18:04)
Malá technická
[Hlade]
(27.6.2008 10:00:45)
Příspěvků:
8
, poslední:
27.6.2008 11:37:01
23795.
Informace
Myslim že to nebude zajímat jenom mě ale i další Krucišnováčky. Chci se zeptat kde v okolí krucíku se můžem zastavit na nějaký jídlo, nakoupit a tak podobně. Díky
Přidat příspěvek
ZR bych tipoval na Žďár.. ale autor třeba opraví..
[Jawashik]
(27.6.2008 11:37:01)
Ehm... Co je to ZR?
[Hlade]
(27.6.2008 11:27:37)
v ZR je hypernova,otevřeno tušim do 8 nebo 9
[Jenda.592]
(27.6.2008 11:04:18)
Tuším ve žďáru ty potraviny v pasáži na nám. před rokem tam měli otevřeno aj večer, cestou je myslím taky LIDL (pokud se nepletu).
nouzová záchranna je ČS Ždírec n. D. (ot. 5-22h)
[CErin]
(27.6.2008 10:51:48)
A nějakej obchoďák kterej by byl otevřenej kvečerou až přijedem, tak kolem šestý, sedmý?
[Hlade]
(27.6.2008 10:40:34)
Občerstvení,pivo a pití v kempu zajištěno.
[bibi má nohu v gipsu]
(27.6.2008 10:09:28)
V Krucíku je Jednota, kam se všichni v sobotu sjedou a vykoupí rohlíky. Směrem na Žďár je nějaký motorest, záleží, jestli právě tam obědvat, nebo si udělat výlet do Žďáru, tam je i pizzerka myslím a nějaké letní hospody. V kempu se neví, jak moc bude hospoda fungovat, bubi letos zajišťuje stravu sám :))
[CErin]
(27.6.2008 10:08:00)
V krucíku je sámoška, jídlo možná dole v hospě apopř tam bude ten karavan s občerstvením. Jinak je asi i nějaká hospa v kruciku, ale to nevím
[derryn]
(27.6.2008 10:03:37)
Rozeta
[Hlade]
(23.6.2008 8:47:11)
Příspěvků:
24
, poslední:
12.7.2008 13:47:37
23694.
všechno ostatní
Zdárek panáčkové.
Koupil jsem u Sesy novou rozetu na devítku, nedělal jsem si iluze že to bude zázrak ale když jsem tam chtěl dát segerovky a ložisko tak jsem zjistil že zápichy jsou úzký a moc blízko u sebe takže tam segerovky ani ložisko nevlezou. No nevadí, smířil jsem se s tim, chytil jsem to do soustruhu, srovnal na díru a drážky rozjel ale pak jsem zjistil ze věnec oproti díře asi o 0,5mm pajdá. Je to normální nebo mam šanci to vyreklamovat a padnout na lepší kousek?
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
tak sem to pokousej vymyslet jak na to ale nosnik je jinaci pokud bych na to nechal udelat venec,,tak by rozeta musea byt uplne prilepena na vidlici aby retez byl v ose,,,,, a prave kvoli vedeni osy retezu je problem,,,, pac osoutruzit venez je makacka a nosnik, tam zas neni misto,,, nevim jak dal,,,myslim na to
[SESA]
(12.7.2008 13:47:37)
Já ty důvody naprosto chápu... Už maličko sonduju. Zatim to vypadá že by to nebyl takovej problém.
[Hlade]
(24.6.2008 15:49:00)
Na rejzi ten retez kupuju za necely 2 litry, ale je z O-krouzkama a je delsi. Tudis cena je zhruba stejna jako za 428 s O-krouzkem. On ma sice sirsi plechy (valecky jsou siroky stejne) ale ma vetsi prumer valecku a delsi clanky, takze clanku je na delku retezu mene. Na rejzi, ac je tezsi a jezdi svizneji, mi ten retez vydrzi 4x tolik co na Jawe zakrytovany CZ 428 cross. To je duvod proc bych ho chtel i na Jawu.
[Deadman]
(24.6.2008 15:39:45)
Však já nepopírám že je ten řetěz slabý místo. Asi máš pravdu i s tim ložiskem. Kolik může stát ten širší řetěz? Nemam přehled.
[Hlade]
(24.6.2008 13:00:21)
Hlade> Vaha retezu je zanedbatelna oproti hmotnosti motorky, ktera se pri rozjezdu o to lozisko a o retez opira. Retez 428 byl optimalni pro 10Nm peraka, pro 33Nm silnou a relativne tezkou motorku je proste poddimenzovanej. Ani vyrobci retezu tento rozmer pro motorky techto parametru nedoporucuji.
[Deadman]
(24.6.2008 12:52:27)
Deadman: To je zajímavej nápad. Ale co na ten těžkej řetěz řekne ložisko pod výstupním kolečkem?
SESA: Jak moc se liší ten odlitek rozety na travela od třinďácký? Jsem taky rozhodnutej příští věnec udělat sám ale v tom původnim odlitku neni zrovna moc masa na šrouby nebo nejty.
Na reklamaci už se můžu vy***. Ložisko už je tam i se segerovkama a řetěz to halt musí vydržet.
[Hlade]
(24.6.2008 11:33:41)
Sesa> O moznosti prisroubovat na ten hlinikovej unasec ozubenej venec premejslim uz dlouho.
Jestli tohle dovedes udelat, v origo prumerech kol pro 638-640, ale ne pro origo retez rozmeru 428 (ten vyrobci doporucujou pro motocykly do 125ccm) ale pro retez rozmeru 525 (5/16"x1/2") - (standartne montovan na rejzacky pullitry) i s prednim retezovym koleckem, jsem za nej ochoten dat az 3 litry.
[Deadman]
(24.6.2008 9:33:41)
ale prd toto je na travel
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2073.html
kdo to da na panelku tam mus byt pripravet udelat mensi rozperni krouzek, pac ta roze by mela jiou osu retezu
[SESA]
(23.6.2008 23:10:33)
ale prd toto je na travel
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2073.html
kdo to da na panelku tam mus byt pripravet udelat mensi rozperni krouzek, pac ta roze by mela jiou osu retezu
[SESA]
(23.6.2008 22:47:52)
SESA> já bych se přimluvil za ty co maj 125 travela za věnec 45z.
[vyspu]
(23.6.2008 22:45:03)
presne,,jen dostanu podporu od zakazniku a dam delat 44,46,50,52,54,60 tak trochu tuningu kdyz uz,,tu 60 na kros teda pokud bude zajem a nebo mate jinou predstavu
[SESA]
(23.6.2008 22:35:08)
SESA: za sebe jsem jedině pro a kdyby jsi udělal nabídku věnců dejme tomu 50 52 54 zubů za bych slintal blahem :o) - vyřešilo by to lecjakej problém s převodováním
[mais]
(23.6.2008 22:26:19)
KUA,,, ta rozeta je primo z fabrika JAWA,,52z.? ze ji,, to neni jezdi ta dela 46 na panelu,,, ja na to uz ser,,,,, zacnusi delat sve ale bude to palka ,,,toto
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_2074.html
trochu osustruzim a postavim na to kvalitni venec vypalenej,, cena bude asi do 900 ale pri dalsi vymene bude stacit koupit jen venec zanejakych 600kc,,,co v na to? jinou variantu neznam,,sesa P.S: sorac jak jis na to sahnul soustruhem tak reklamace nebude unana,, pac ani ja bych ji nemohl vyreklamovat,,sorac draku,,, ale pisni prosim
[SESA]
(23.6.2008 22:13:45)
Hlade: Kdyz chces puntickarit, tak jeste "velebnosti" :o)
[charlie.vlcak]
(23.6.2008 14:29:44)
Boha jeho co to píšu... V, z
[Hlade]
(23.6.2008 9:53:40)
Deadman: Jo, to je jasný. Ve hranách zubů jsou ještě zalisovaný otřepy ze ostřihu.... Jdu blejt velbnosti...
[Hlade]
(23.6.2008 9:51:06)
Jo a nez tu rozetu namontujes, zkos si na brusce hrany zubu, nebo ti to pekne orve retez nez se ty hrany srazej samy.
[Deadman]
(23.6.2008 9:45:57)
Tobe ta rozeta hazi jen o pul milimetru? To jsi narazil na hodne dobrej kus, dnes standartne hazej o 2-3mm. Kdyz kupuju novou, merim hazivost orientacne suplerou, a kdyz mezi 5 kouskama narazim na jeden co hazi jen o milimetr, hned ho beru.
[Deadman]
(23.6.2008 9:44:24)
HejtmaMa: Hm... To jsem netušil, mam tam standartní. Ale to je fuk, stejně by se mezi ně nevešlo ložisko. To je zprachnatělý, pak maj ty řetězy něco vydržet.
[Hlade]
(23.6.2008 9:33:24)
Jen 0,5mm? to si gratuluj, lepší těžko seženeš, spíš naopak.
[Aleš T.]
(23.6.2008 9:31:17)
Ban pro jstefajn
[Hlade]
(13.6.2008 6:39:03)
Příspěvků:
21
, poslední:
19.6.2008 13:24:12
23446.
Tento web
Všichni kdo sem chodíte jste určitě zaregistrovaly rozepře mezi uživatelem jstefaj a jistou částí ostatních pravidelných uživatelů. Došlo to až k hlasování o zabanování uživatele jstefajn. Pokud se o tom chcete dozvědět víc máte možnost tady
http://www.jaw
amania.info/po
radna/detail.a
spx?questionid
=23398
a tady
http://www.jaw
amania.info/po
radna/detail.a
spx?questionid
=23392
Pokud máte zájem hlasovat tak tady přihazujte hlasy PROTI setrvání jstefajna na jm.info
http://www.jaw
amania.info/po
radna/detail.a
spx?questionid
=23413
a tady PRO setrvání jstefajna na jm.info
http://www.jaw
amania.info/po
radna/detail.a
spx?questionid
=23412
Opakuji prozbu o nevkládání jakýchkoli komentářů do hlasovacích příspěvků. Díky a nechte to dole.
eH.. prosbu ;-/
Dodatek HejtmaMa: Hlasovani skonci tak aby se mohla vyjadrit naprosta vetsina, tj. na konci vikendu. Pokud dopadne na ban, dostane na mesic zakaz prispivani do Poradny a na ostatni casti webu podminku, pokud to ani po mesici nepomuze, pokracovat bude standardnim zpusobem = 3 mesice, pul roku, ...
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
Bez komentáře to je, jen když to dál nekomentuješ. Vyvrátil jsem tvůj "výklad" fotek a situace v reálu.
Citoval jsi maise, že o setkání se mnou nestojíš, ale na místě jsi zněl úplně jinak. Už by sis měl vybrat, zda jsi vylil pivo proto, aby byla rvačka, nebo zda ses rvát nechtěl.
Maisovu reakci beru a plně uznávám - je v životě mnohem dál než ty, už něčeho dosáhl. Jet za mnou by pro něj byla ztráta času a když přijedu na akci, kde bude, nebude se se mnou bavit.
Tos ty neudělal, a měls tu možnost.
Setkání se mnou pro tebe bylo školou života, a pokud bude další (pokud si troufneš), opět bude školou života. Ještě jsi neabsolvoval ani první stupeň.
Psal jsi, že už jsi napsal poslední reakci. A nevydržel jsi to. Tak to teď bude po mém - já napíšu poslední reakci, a už tento dotaz nechám být. Ty si reaguj, jak chceš.
[DAVIDoff]
(19.6.2008 13:24:12)
bez komentáře :-) sračky,lži a tvoje výplody překroucené v tvůj prospěch řešit nehodlám .
[DAWID.cz]
(19.6.2008 12:00:46)
Vypadl bod 10 - taky jezdím na jawettě, taky jsem na to hrdý :-) Lístek dokazuje jen že jsem byl na místě (a žes s mým ksichtem NIC nezmohl, to dokazují další fotky mého dalšího programu, které na webu teprve budou).
Jsou k tomu fotky ve vašich foťácích a mobilech, stejně jako jsou fotky k mé drezúře otrokyň nebo spoustě dalších věcí, které jsi evidentně nikdy nepoznal, jinak bys tak často nezáviděl. Můžeš stejně jako já napsat na veřejný web, co jsem právě napsal? A můžou ti to lidé, kteří s tebou žijí doma, potvrdit? Mě ano, ty vesnický rváči :-) (rýmuje se to s jiným slovem, to pochopíš i ty, možná byl čas začít používat taková slova, abys konečně přestal reagovat).
Přestaň mi spamovat můj dotaz, který byl reakcí na vaše 4x zahájemé hlasování, a uvidíš, že já to také vydržím.
[DavidOFF]
(19.6.2008 11:33:26)
Omlouvám se všem, co tohle ještě čtou, za porušení pravidel poradny (1 příspěvek anonyma je ok, psaní druhého je oficiálně ztíženo, je to nastaveno dobře) - kdybych nereagoval na všechny body, které rozepsal prý David, tak by tady řval, že v ostatním má pravdu. Což nemá.
Tj. dokončení odpovědí:
3) lžeš, nespločítal jsi, kolik lidí mi podalo ruku v tvé přítomnosti ani kolik tak učinilo až na konci večera, protože jsi tam prostě nebyl. To už nezměníš. A o tom, že neslyšíš, není třeba se šířit, ani to dokazovat.
5) neříkal jsem, žes dával pokyny, ale víš sám, že jste se několikrát oslovovali nesprávnými přezdívkami a ještě se zkoušeli ptát, zda poznám, kdo je kdo. To potvrzuje, že zájem o to, vyzkoušet mé reakce, paměť a tak - ten tam byl :-)
7) už na místě jsi lhal, že na mém webu je černá titulní stránka /byla už dávno bílá/, že nepřečteš bílý text a žluté odkazy (ale fotka s šedým textem na šedém asfaltu - tus komentoval a používal jako "argument" - já ji tam také proto mám - aby se ukázalo, že ten text přečteš, víš? :-), prostě jsi lhal a lžeš i teď, ale to už nikoho neohromí.
8) zajímavě jsem si popovídal, nečekal jsem víc. Takže žádný limit. Další tvůj limit jsi mohl poznat na místě, kdybys skutečně sledoval, o čem se bavím s ostatními.
P.S. pro dawida - v Poradně se opakovaně objevují názory, že w v českém textu je výrazem pubertální deformace nebo hustoniggovství. Není to tak dávno (včera), co to někdo psal. Já to nebyl.
[dawidOFF]
(19.6.2008 11:23:36)
Až budeš psát svou třetí poslední úplně poslední reakci, tak nezapomeň napsat, že si měním přezdívky :-) Ty to zkusíš, ale opět neuspěješ.
Nepodaří se ti lhát, že chodím do jiných dotazů, dokud nezačneš psát za mě. Držím se pouze v tomto dotazu na str. 8 poradny. A už nečtu vzkazy, psal jsem proč.
Dík za upřesnění "Fotka 35 vznikla asi 10 sekund po tom co ti přistálo pivo v obličeji", nepotvrzuji to ani nevyvracím, uznávám, žes to tak napsal, nic víc. To jsem potřeboval, abys napsal, protože jinak by si lidi mohli myslet, že tak vypadám normálně :-) Což není pravda, ale zkoušels to lhát, když jsi sem psal, že na tohle ses nechtěl dívat celý večer :-) Nebo by si mohli myslet, že jsem nebyl na schůzi, nebo tam nebyl od začátku uvedeného na webu, nebo tam nebyl do konce (většina lidí odešla a zbytek právě vstával, navíc jsem měl důvod být o půlnoci z hospody venku).
Taky bys mohl přiznat, žes na mě bleskal (bez dovolení) několikrát za sebou a tak i to by mohlo vysvětlovat můj výraz :-)
6) Bod 6 jsi mohl naplnit na místě, a když jsem ti po tom polití řekl, že co jako bude dál, tak jsi způsobně seděl a nebylo nic. Holý fakt, chlapče.
8) není každý jako ty, aby se rval jen v hospodě nebo nechal rvát jiné, popř. to provokoval. Přijeď a dáme férovku, nebo jsi mohl ty sáhnout přes stůl a začít rvačku. Udělal jsi přesně to, co jsi teď sám popsal, a dál ses nedostal, konec diskuse? Ne první ani poslední, že? :-)
9) dojet je čin, nebo to překroutíš? Těžko. A ukázat všem ostatním, že jsi jen arogantní, vedeš silné řeči, bryndáš u stolu pivo a pak to ještě chceš okecávat, to byl můj plán. Pomohl jsi mi ho naplnit, tím žes prudil, vyhrožoval, a zůstal sedět. Tím tvé zásluhy končí.
Mohl jsi debatovat slovy nebo pěstmi, zvolil jsi slova, jako už tolikrát.
Ostatní body:
2) ale ono bylo kam
3) lžeš, nespločítal jsi, kolik lidí mi podalo ruku v tvé přítomnosti ani kolik tak učinilo až na konci večera, protože jsi tam prostě nebyl. To už nezměníš. A o tom, že nesly
[dawidOFF]
(19.6.2008 11:17:25)
hádat se s tebou je vyčerpávající a nikam to nevede.Oba budeme vždycky stát na své straně barikády a minimálně z tvojí strany budeš vždycky ten "lepši" co má vždy pravdu a bude mít poslední slovo.Doufám do budoucna že se spolu už nepotkáme a nebudeme spolu ani nikdy komunikovat protože z mé strany je to rozhodně ztráta času. Uživej si svého BDSM ... nech se doma zřezat bičíkem a veď si svůj život ve vlastních lžích a v bojích proti ostatním abysis pořád dokazoval co seš zač.
toť má poslední slova.Zdar
[DAWID.cz]
(19.6.2008 10:07:41)
1)tvůj ksicht nechám už bez komentáře.
2Jiní si neodsedli protože už nebylo kam.
3)Jedinej kdo s tebou komunikoval tak byl šáfor a to po celý zbytek večera.Všem ostatním si tak učaroval že na tebe srali.
4)Opět překrucuješ.Fotka 35 (ona památná s kuním ksichtem) vznikla asi 10 sekund po tom co ti přistálo pivo v obličeji proto seš na té fotce mokrej jestli sis nevšimnul.
5)Pokyny ostatním jsem žádné nedával.Všichni mě oslovovali jménem a žádnejma vymyšlenejma přezdívkama.
6)nevyhrožoval jsem ti.Tohle bylo jen upozornění.Buď rád že to skončilo jen pivem.Může být i hůř.
7)téme jsme nezakládali.Na schůzi jsme tě taky nezvali.
8)na mez svých schopností jsi narazil jen ty.Čumět a mít kecy to dokáže každej.Kdybyses aspon jako pořádnej chlap natáhnul přes stůl a chtěl se porvat - ne to ty ne.Ty si povedeš svoje slovní války.
9) vedeš si svůj boj ve svém vlastním stylu - dokázal sis že máš na to abys dojel.Dokázal sis udržet klid při mé reakci na tvoje blbý řeči.Ale to je vše ... opět jen slova.Chybí ti činy.Můj styl je naprosto opačný od tvého a radši ti to jako správnej vesnickej,méně inteligentní "opilec" jak si mě nazval ukážu ručně o co mi jde než debatovat hodiny o sračkách.
10) co si chceš dokázat tím že sem dáš foto lístek se jménem "babetty" jako interním označením hospodského pro nás ? :D šašku.My se za to nestydíme že jezdíme na 50tkách a jsme na to hrdí :-)
[DAWID.cz]
(19.6.2008 9:31:09)
(Nebo také přezdívka DAWIDoff, jen a výhradně v tomto dotazu)
Případná další reakce, budeš-li o ni stát, bude fotka vaší rezervace stolu - lístek s jménem hospody a časovým údajem 19:00 a slovem "babety" na druhé straně. Tím nemířím na ostatní, co tam seděli, to píšu jen tobě, aby ses zbytečně nenamáhal s "chytrou" odpovědí. Měj se fajn.
[Schůze v Brně]
(19.6.2008 8:38:03)
Hned o fotku vedle (šipka napravo, 36) mám slušný úsměv, řekl bych. A je vidět, že jiní si neodsedají. Takys mohl sedět vedle mě, jako oni :-)
Pivo do xichtu jsi taky neslíbil, ješte jsi stihl pořídit fotku 35, proto ten výraz na ní, pak jsi mě polil a pak jsem se dál smál já, viz ta následující fotka. Nebo to bylo jinak?
Jak mohu vědět, kdo mí slíbil bombu, když jsi dával pokyny ostatním, ať si prohazují přezdívky? Každou chvíli ti říkali jinak.
Bavil jsem se dobře a bavím se dál, hlavně v reálu, čubíku, rozhodně ne jen ve svém dotazu na straně 8 poradny :-)
Každopádně ten, kdo mi slíbil bombu, měl možnost ji dát, měls ji i ty, když jsem pak prý provokoval dál (což jsi říkal, ale k činu ses nedoatal).
Nevím, co tě vedlo k vyhrožování a pak neplnění hrozeb - a nic na tom nezmění, co teď napíšeš. Ten, kdo mi tu bombu slíbil, mohl přijet, a ten, kdo tam možná byl a něco proti mně měl, mohl taky. Hodit popelník, rozbít tlamu krýglem... to vše jsi sliboval přímo na místě a přímo mně.
Jenže jsi skončil, chlapče, skončil jsi u slov.
Nebýt tu téma o mě, není tu tato odpověď. Témata jste zakládali, na schůzi mě zvali, tak jsem přijel. Jak jsi naložil se svou šancí - to na mě hodit nemůžeš, to bylo tvé rozhodnutí nebo jsme prostě narazili na mez svých schopností :-)
[DAWIDoff:-)]
(19.6.2008 8:33:59)
a mimochodem : na tvuj kuní ksicht se dívat celej večer je fakt utrpení.Proto jsem si přesednul.Díval ses někdy do zrcadla ?
http://picasaw
eb.google.cz/l
h/viewPhoto?un
ame=honza.kr2&
aid=5213155089
392916193&iid=
52131600356776
76274
[DAWID.cz]
(18.6.2008 23:49:27)
mladík v oranžovém tričku jsem byl já.Opilec nejsem a kdo mě zná tak potvrdí.Dvě piva z člověka nedělají opilce.Sopel u nosu jsem neměl ani fyzicky ani pokud to bereš věkově.Půllitrem do obličeje se ti dostalo za tvé debilní řeči a provokoci v daný okamžik pokud jsi to nepochopil a inzultaci v poradně ("bombu") jsem ti též nesliboval. ... další věto-sračku kterou si opět honíš ego nechám bez reakce.Odešel jsem kolem 23:15 což je 45 minut před tebou a ne několik hodin jak píšeš ty. - takže opět píšeš sračky a nic víc.Jako vždy.
Ale jinak ANO : seš nejlepší,nejchytřejší,nejůžasnější,máš vždy pravdu a víš všechno nejlíp! přejmenuj se na "bůh" místo jstefajn a bude to fajn.
[DAWID.cz]
(18.6.2008 23:47:31)
Uzavírám tento svůj (jinými zaspamovaný) dotaz: už jsem doma a jaw250 mezitím nestihl zkreslit :-) (i když on píše "překroutit" (18.6.2008 7:18:00)) informaci o schůzi, na které podle svých slov nebyl (kvůli mě, nechce mě vidět, nabídl jsem mu i, že dnes pojedu domů kolem Ostravy, odmítl).
Abych sem mohl psát z domácího/pracovního PC, musel jsem se odhlásit, tj. odteď neuvidím ani vzkazy. Pod jinou přezdívkou sem chodit nebudu, od posledního týdne v červenci sem chodit opět budu, na včerejší schůzi na to téma bylo několik stejných dotazů od různých lidí.
Jediný, kdo chtěl vrátit příspěvek, byl Němec, ale v Kompletních statistikách na titulní stránce není ani po přepnutí na úplný seznam vidět Němec, Petr ani bukowski. Stejně psal, že peníze hned přepošle Hejtmovi, takže se snad nebude zlobit, že mu ušetřím práci a obnos mírně navýšený (jm mi něco dala, už jsem to psal) pošlu přímo Hejtmovi. Nechci se tím dostat na příslušnou stránku ani si tím kupovat shovívavost v případě problémů, jak tam admin píše :-) Už jsem vysvětloval, o co mi jde.
Vydržte a udržujte poradnu v tom stavu, v jakém teď je, snažte se prostě dál mě nezmiňovat a uvidíte, že se za měsíc vrátím a když mě necháte reagovat jen na technické dotazy, bude klid a mír pokračovat. Byl dotaz, zda neodejdu - ne, neodejdu, dokud bude poradna bez osobních útoků, budu v ní i já. Jestli odešlo/odejde pár dalších lidí, může to někomu připadat smutné, ale to je vývoj, jediné, co je v životě jisté, je změna.
Tento dotaz nebudu mít jako Oblíbený, nebudu se k němu vracet a otvírat ho, prostě zapadne.
Buďte i dál fajn.
[Schůze v Brně]
(18.6.2008 12:08:29)
Včera byl na schůzi BSM v Atriu viděn ten, jehož jméno se nesmí vyslovit (TJJSNV).
Mladíkem v oranžovém tričku, se soplem u nosu, mu byla slíbena inzultace (v dřívější poradně "bomba"), ale k žádné nedošlo, ten opilec jen polil (TJJSNV) pivem, ale to se na koncertě <III>, když jdete k pödiu, stane taky - že zezadu přiletí plný kelímek. Na to se jeden z přítomných zeptal, co to s (TJJSNV) dělá, zda to není ponižující, jen sedět a nechat pivo stékat na stůl, kde ho hostinský bude muset uklidit. Dostal odpověď, že "Ponížit člověka může jen ten, kdo je na stejné nebo vyšší úrovni", což nebyl tento případ - mladík se soplem u nosu poté zkusil ještě pár nikam nevedoucích frází a poté si zhnuseně přesedl na nejvzdálenější konec stolu, aby se na (TJJSNV) nemusel dívat. Odešel pak se svou partou několik hodin předtím, než s úderem půlnoci odešel (TJJSNV) (který si fajn popovídal se dvěma lidmi a potřásl rukou se pěti - ano, byl to těsná menšina - což při svém vstupu do lokálu a pohledu za stůl nečekal. Nicméně se to tak stalo :-)
[Schůze v Brně]
(18.6.2008 8:59:20)
no tobě taky něco napsat-překroutíš to na imrvere :-/
[jaw250]
(18.6.2008 7:18:00)
P.S.: Vim, rozbil jsem to pridanim podpory pro zakaz prispivani, spravim :-)
[HejtmaMa]
(17.6.2008 13:08:03)
jaw250: Aha, takze ty jsi vlastne stejne jak ostatni jen notorickej stezovac bez poneti o tom jak to zlepsit ... beru na vedomi a urcite ti to pripomenu az me budes zase kritizovat ;-)
[HejtmaMa]
(17.6.2008 13:07:29)
nemyslím si, že by měl "být k dispozici lepší model" -proč? není vůbec potřeba, manie doteď fungovala normálně a kvůli dvěma exotů, z nichž jeden snad prochází značným nebo alespoň viditelným polepšením, není snad důvod "zavádět série opatření" aby se toto neopakovalo.
neodpustím si poznámku-jako babky na trhu by jsme neplotkovali (nedrbali),kdy tvůj zásah nebyl tak "necitlivý"-tzn všechno smazat, neříkám tim , že za to celé můžeš ty, nicméně jako katalyzátor jsi minimálně zapůsobil....
Manie je opět v klidu, mír vládne poradnou,lidi se těší na Krucík a já tohle "bojové téma" opouštím snad jednu provždy, dále, jaks psal - viz J&Z&R
PS-přestalo fungovat napsat pár zanků z nicku a zmáčknout tab na jeho automatické dokončení ;-)
[jaw250]
(16.6.2008 11:55:14)
jaw250: No a jak jinak to mam brat? Nemam cas prochazet kazdy pismenko poradny a hodnotit, coz si spousta lidi neuvedomuje ... je to muj problem nebo jejich neadekvatni pohled? Myslim ze to ani jinak neni mozny nez ze mi stezovatel predlozi dokumentaci k pripadu, zvlast kdyz mu vylozene reknu, ze bez dukazu nejsem schopnej nic udelat, ze by se pak takhle navzajem mohli banovat vsichni, to bych byl rad abyste si uvedomili ...
Ano, smazal jsem hlavni dukaz toho, ze se vsichni chovate stejne, jak babky na trhu, coz jsem oznacil dole jako "Pokud se stezujici budou chovat stejne jako provinilec, bud nedostane trest nikdo, nebo vsichni.
" a podle toho jsem se i zachoval. Muzete to najit na jstefajnovejch strankach, soucasnej engine manie jaksi zatim nepodporuje pouhy moderovani bez mazani natvrdo, doted to nebylo potreba. Bylo by reseni trestat vsechny? Nemyslim ... Muzes si vsimnout, ze v momente kdy se lidi oprostili od nadavek a provokaci jsem s nima zacal seriozne jednat ...
Ano, nebylo to o vyhravani ani prohravani, to si tady mysli snad jen jedinej clovek. Myslim ze nejlip to zhodnotil J&Z&R.
Na zaver snad jen stejna vyzva jako pro vsechny: Pokud mas lepsi model toho jak to tady melo fungovat (samozrejme vzhledem k soucasnym moznostem, nejsem schopnej behem par hodin spichnout reseni), tak sem s nim, rad se poucim.
[HejtmaMa]
(16.6.2008 11:31:25)
HejtmaMa-tos taky mohl napsat, že to bereš až tak vážně-jako soudní systém v ČR, důkazy, tresty a pod.
Nicméně řečem jako komunizmus a podobně, co jiní vedli, bych se zasmál-demokratické hlasování označit za komunizmus může jen, no to je fuk :-)
Důkazů je podle mě dost, většina z nich dokonce ani smazaná není, "hlavní důkaz" jsi smazal, tak co se divíš....asi nikdo nepotřeboval posílat ti konkrétní "důkazů, jelikož většina lidí poradnu sleduje víc než ty (jak jsem z tvojeho příspěvku pochopil)
Tohle nebylo o "vyhrávání,prohrávání" nebo podobných kravinách, jak nám j*****n furt rve do hlavy, 86 lidí řeklo "stačí", máš ban na měsíc, potom sem klidně choď, nikdo ti to nezakazuje, ale ať poradna vypad�� jak nyní na prvních 2 stránkách (kde má mimo jiné jstefajn příspěvky a nikdo neřekl ani slovo proti němu-protože nebyl důvod mu něco říct/vytknout), svoje nudné romány a útoky na ostatní si piš na svojem webu a max. na něho linkuj...
osobně doufám, že "tohle celé" bylo zase na pár roků naposled....pocit "vítěze" určitě nemám, neudělalo "mi to dobře", jak si jtefajn nesjpíš myslí...
[jaw250]
(16.6.2008 7:12:36)
Výsledek hlasování mně nepřekvapil, tak trochu jsem s tím počítal (jinak bych jej ani nevyvolal, ne?) co mne ale dostalo je ta převaha. Měl jsem trošku obavu, že rozdíl bude +48 a rozproudí se s HejtmaMou flame o dva hlasy, ale tohle? Přesto jak to dopadlo, nepovažuju to za vítězství, myslím, že k tomu vůbec nemělo dojít, každý uživatel by se měl i na netu chovat jako v životě. S určitou autocenzurou. Rozpoutaly se zde emoce, které jsou vždy na škodu nějakému rozumnému řešení, kolikrát jej i úplně znemožní.
A co dál?
Dál se zkusme od této kapitoly jawamanie oprostit, zapomenout. A kdo ve svých příspěvcích vzpomene na jstefajna (a hlavně ve zlém) ten je na ban :-D (berte s rezervou, poslední slovo má HejtmaMa, viz pode mnou). Zkusme Poradně vrátit její původní lesk a prestiž. A proto si myslím, že by nebylo od věci nepoužívat větu "řešilo se to tu mockrát, použij Vyhledávání", pro nás je to možná x-krát omílané téma, ale nováčka to jenom otráví a už se s důvěrou neobrátí. Líbí se mi konkrétní odkaz na konkrétní Dotaz, např. 15000 se stalo legendou :-)
Nepřidělávejme HejtmaMovi práci, má ji bez toho s námi dost a buďme rádi, že nám manii nevyypnul. Některé jeho kroky byly možná pro někoho nepopulární a těžko zkousnutelné, ale uvědomme si, že je to taky jenom člověk a zkusme se vžít do jeho role. Kdyby nám někdo takhle devastoval virtuální dítko, co a jak bychom udělali?
Nu, sezona v plném proudu, pojďme na silnice, vyžeňme chmury z hlavy a užívejme života! Zbyněk
[J&Z&R]
(16.6.2008 0:42:00)
Dlouhé stráně
[Hlade]
(9.6.2008 9:38:51)
Příspěvků:
13
, poslední:
10.6.2008 13:39:40
23328.
všechno ostatní
Zdárek lidi. Nemá někdo nějkaý konkrétní info jak je to s vjezdem a parkováním někde poblíž vodní elektrárny Dlouhé stráně? Chtěl bych se tam někdy příští tejden podivat a případně to spojit s vejšlapem na praděd. Byl tam v poslední době někdo? Díky...
Přidat příspěvek
Větší skupinku je podle mě nutno objednat předem hlavně z důvodu velkého zájmu o návštěvu. Když jsem tam byl tehdy sám, tak nebyl problém přifařit se k autobusu s turisty, ale kdyby nás bylo třeba 5, tak už by to možná problém byl.
[Ota]
(10.6.2008 13:39:40)
na te benzice, jak pise martin, ale i to plati pro skupinu, takze staci chvili pockat a baba to proda
[dejvV]
(10.6.2008 0:15:48)
pokud pojedete, dejte vedet, jel bych taky :-)
[Paťa]
(9.6.2008 19:55:15)
Hromadnou exkurzi objednat předem, pošlou povolení ke vjezdu (je to CHKO). Pro jednotlivce - na benzince před odbočkou si kupte vstupenku, což je zároveň povolení ke vjezdu. K horní nádrži pak můžete sami, na prohlídku vnitřku elektrárny se - pokud budete mít štěstí - k někomu přidáte.
[Martin]
(9.6.2008 19:06:13)
Minulý rok to tam bylo zavřený, horní nádrž vypuštěná a komplet ji asfaltovali. Jestli někdo bude chtít, mám i pár foteček. Byl tam sice zákaz vstupu, ale nacpali sme se tam na kolech až nahoru. Všude úplný klid a liduprázdno, paráda.
[ronda]
(9.6.2008 18:22:47)
Kurna..vyjizdka v mojem kraji? jak neobvykle! :)
[Vitek]
(9.6.2008 17:16:46)
take jsem na dlouhych stranich byl. kdyz vyjde picasi, tak jsou moc pekne, zvlaste u horni nadrze. prohlidka je opravdu pekna, dozvite se zajimave veci, dokonce je i prednaska v malem kinosale, jedna se tak trochu o perpetummobile...
[dejvV]
(9.6.2008 16:22:24)
Taky bych se docela pridal kdybyste tam zaridili nejakou hromadnou vyjizdku
[HejtmaMa]
(9.6.2008 16:16:13)
Dlouhý Stráně za shlédnutí stojí. Byl jsem tam na motorce před 2 lety - právě na popud cestopisu na Jeníkových stárnkách. K hromadnému výletu bych se klidně připojil, i když to mám poněkud z ruky. Musela by to být celovíkendová akce.
[Ota]
(9.6.2008 15:36:39)
a bude se zase organizovat nějaký hromadný výlet z jawamanie? tuším Jeník to měl na svědomí loni/předloni? zatím teda čekám pořád na motorku, ale na Dlouhý stráně už mám zálusk co se tu o nich psalo..
[Němec]
(9.6.2008 15:16:38)
spolu s průvodcem se dá autem vyjet v koloně až k horní nádrži. Dám ti typ. Pokud budeš ochotný vzít průvodce do vozu, tam pojedeš jako první, zpět jako poslední - průvodce odemyká a zamyká závory. Požádej ho ať ti při zpáteční cestě ukáže místo odkud je nádherný výhled na spodní nádrž. Normálně se neukazuje, protože je tam místo akorát tak pro jedno auto. Mě se to takto podařilo.
[pmr]
(9.6.2008 14:29:19)
zaparkovat mužeš dole u elektrárny a pak můžeš i vyjet auten na horu k vodě.
[Muf]
(9.6.2008 10:15:19)
Zavolej na 583 235 091 a tam se dozvíš otevírací časy, volné termíny prohlídek, ceny atd. atp.
Jinak další info je zde:
http://www.jeseniky.net/dlouhe-strane
http://www.inf
osumperk.cz/en
cyklopedie/obj
ekty1.phtml?id
=96427
[J&Z&R]
(9.6.2008 9:55:41)
Těsnění do výfuků
[Hlade]
(5.5.2008 8:36:05)
Příspěvků:
15
, poslední:
5.5.2008 18:19:21
22509.
Informace
Zdravím lidi. Může mi někdo změřit vnější průměr novýho kroužku do rovnejch třinďáckejch výfuků?
Přidat příspěvek
Havlis: On se rozpeče i na sériovce takže je použitelnej pouze jednou, na té tvé bestii nemá šanci to přežít.
[stráťa]
(5.5.2008 18:19:21)
Havlis: Jakypakcopak...TY to pletes dohromady... :o)). Puvodni dotaz i odpovedi byly na klingeritovy krouzky, ty do toho s o-krouzkama, a zmatek je na svete :o). Kdyz je sundavas mesicne, tak davej novy a je to... dyt to stoji nula prd...
[charlie.vlcak]
(5.5.2008 18:00:06)
Havlis: mozna bych se byt tebou zkusil poptat ve specialkach, jestli by nebyly krouzky ve stejnem rozmeru z jineho, odolnejsiho materialu, tvoje vyfuky asi nebudou dostahovat jenom seriovych teplot :-)
[Poli]
(5.5.2008 16:07:41)
No jo Poli ma pravdu. Pletem to dohromady.
Ja mluvim o O-krouzku a puvodni dotaz byl na Tesnici prepazky rovnych vyfuku.
[Havlis]
(5.5.2008 15:41:16)
No jenze ja sundavam vyfuky tak jednou mesicne a po sundani zjistim, ze Okrouzek je v prdeli.
[Havlis]
(5.5.2008 15:35:50)
myslim, ze tady pletete ruzna tesneni dohromady...
koleno-tlumic - o-krouzek, nejlepe 40*5, se kterym to opravdu tesni, jen to nekteri nedovedou sesadit dohromady.
do vlozek vyfuku nema cenu kupovat smejdy z jawashopu a vydat se nejakou vlastni cestou, viz napr.
http://poli.webpark.cz/vyfuky.htm
[Poli]
(5.5.2008 15:35:36)
koleno-tlumič = O-kroužek a silikon. drží :)
[No_-_name]
(5.5.2008 15:21:22)
Já nevim jak to děláte ale mě to prostě taky nevydrží:-D Dával jsem tam tuhle dva O-kroužky... chvíly fungovaly a po chcvilce stejně zase netěsněj, taky už nevim co s tim, akorát to děsně řve... asi mám pytomý vejfuky:-D
[japetrja]
(5.5.2008 15:18:52)
Havlis: Nesmíš je používat víckrát, dal sem 2 nový obyčejný O-kroužky, nic víc s tím nedělal a těsnily celej rok bez problémů.
[stráťa]
(5.5.2008 14:51:21)
Havlis: O-krouzky jsem koupil od Sesy, daval v zime, zatim drzi... Neresim, az zpuchri, vymenim v ramci bezny udrzby.
[charlie.vlcak]
(5.5.2008 14:50:56)
Co to tam kupujete za O-krouzky? Me to vzdycky hned spuchri a netesni.
[Havlis]
(5.5.2008 14:06:33)
Díky oboum. Odměnou vám budou výsledky vývoje novýho těsnění, pokud bude použitelný :D
[Hlade]
(5.5.2008 12:12:56)
Ajta! Pozde! :o))) Aspon to mas sichr.
[charlie.vlcak]
(5.5.2008 12:02:30)
Mne to vokazuje 88 mm.
[charlie.vlcak]
(5.5.2008 12:02:00)
88 mm
[Marek45]
(5.5.2008 11:47:41)
Trysky, clonky, .....
[Hlade]
(29.4.2008 10:10:56)
Příspěvků:
6
, poslední:
29.4.2008 18:46:32
22359.
všechno ostatní
Může mi někdo osvětlit jak je to s clonkama a otryskováním karburátorů u jednotlivejch typů (638, 9, 640). Nějak se v tom ztrácim. Díky
Přidat příspěvek
ota> jj, mas pravdu, dik za poopraveni :)
[honza.kr]
(29.4.2008 18:46:32)
Opravím Honzu - clonka je mezi karburátorem a přírubou karburátoru (rozdvojkou sání přimontovanou k válcům).
[Ota]
(29.4.2008 16:24:56)
ta clonka je takove papirove tesneni mezi prirubou karburatoru a motorem. prumer je o neco mensi nez prumer saciho potrubi.
[honza.kr]
(29.4.2008 15:40:28)
podíváš se...
[jaw250]
(29.4.2008 12:48:17)
jak poznam, jestli tam je clonka nebo ne?
[Rosstik [350/640]]
(29.4.2008 12:33:06)
s clonkou trysky 40/72/100, bez clonky (resp. s prorizlou clonkou) 40/72/92-95. tohle je zaklad se kterym to bude slusne jezdit, dalsi ladeni asi jedine na brzde.
[Poli]
(29.4.2008 11:26:18)
Novější
Starší
1
2
3
4
5