SQL spojení: 1 (24), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 16.11.2025 17:05:32
Dotazy uživatele
Motorky
|
Data
|
Práva
Zobrazit seznam
Dotazy
|
Inzeráty
|
Cestopisy
Novější
Starší
Dotazů na stránku:
1
2
5
10
20
40
60
100
Příspěvků k dotazu:
0
5
10
20
40
60
100
1
Stadion S11
[Automat]
(11.4.2010 13:20:15)
Příspěvků:
9
, poslední:
2.5.2011 12:44:26
37125.
Nejede nebo nestartuje
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zasvěcených, co může být příčinou nedostatečného výkonu a přehřívaní motoru u S11. Dal jsem do kupy motor po GO, nový výbrus, nová klika, nové ložiska a těsnění i gufera, všechno s nějvětší pečlivostí seskládáno a seřízeno včetně předstihu 2,8mm a odtrhu 0,4mm. Motor chytá a dobře akceleruje, ale jenom naprázdno, v provozu se mu nechce, a při jízdě do mírného kopce i po zahřátí velmi ztěžka dýchá. Pokud však párkrát cupákem přidám benzinu ihned se bere a rozjede se jak drak. Podle mě je chudá směs, proto se mu nechce táhnout a taky se přehřívá. Problém je, že nevím co stím, a čím to může být. Karburátor má označení "2912.22". Podle chytrých informací jsem našel, že by měl mít označení 2912M nebo PS. Vyčistil jsem ho a vyvařil v octové vodě, všechno je utěsněné a plochy jsou srovnané, takže to nesaje falešný vzduch a pořád to nejede dobře, nevím čím to může být. Předpokládám zavadu od karburátoru, ale vzhledem k tomu, že se na něm nedá nic nastavit tak už nevím. Za rady děkuji.
Přidat příspěvek
Jako ja vyresil problem s chudou smesi us tadika tim ze jsem tam dal trysku ze S22 a jezdi paradne!
[Magor]
(2.5.2011 12:44:26)
Ruda: no dík za radu, ale určitě nebudu karbec měnit, tuning dělat nebudu, spíš polaboruju s tou hladinou
Marlboro: hrdlo jsem zkontoloval karb vyvařil a kompletně vyčistil, osobně si myslím, že je to tím plovákem, že nějakým záhadným pohybem se posunul o kousek níž a tudíž dřív zavírá než by měl, a pak jev kterému se říká fixírka nefunguje tak jak má. Zkusím ho posunout nebo vyměnit.
[Automat]
(12.4.2010 19:56:57)
Ruda: klasická úprava motoru Stadiona pro plochou dráhu
Jardaa: s jehlou hnout opravdu nejde, má jeden zářez
Automat: tak zkontoluj hrdlo na karbu (jak ho uzavírá jehla plováku) jesli není přicpaný. Nedovedu si představit, že by někdo znižoval hladinu, posouváním jehly nahoru. Nebo zkusit karb s S 22, ten se tam vejde (je nutný jiný jazýček nebo jak to napsat do válce a izolační vložka mezi ní a karb)
[Marlboro]
(11.4.2010 22:30:04)
Mám rovněž Stadiona. Podle toho, co píšeš, tak ti jednoznačně nedotéká benzín. Nízká hladina. Měl jsem s vajíčkem pořád problémy, taky to nejelo. Určitě se dá nastavit, ale já to vyřešil karburátorem z pionýra. Ten už se dá alespoň trochu seřídit a jede velmi dobře. Není to ale jen tak jednoduché. Špatně se vejde pod rám - musí se udělar šikmá redukce, nebo umístit karburátor do strany.
[Ruda]
(11.4.2010 21:07:19)
Jardaaa: hnout jehlou? to asi nepujde protoze má jenom jeden zářez.
Free: když se motor ohřeje je to o něco lepší, ale o moc ne, svíčka má barvu výstavní, krásně cihlovou, mám N15C. Osobně si myslím, že tam mám spatnej plovák (moje domněka). Je to takový váleček s jehlou napevno, co jsem viděl nové plováky pro S11 tak mají trochu jiný tvar, ale nemuzu vedet jestli to je správně nebo ne.
[Automat]
(11.4.2010 20:40:56)
to stim pricupovani se me deje taky ale jak se motor hreje uz to nedela co svicka jakou ma barvu?
[Free]
(11.4.2010 19:22:36)
a co skusit hnout s jehlou?
[Jardaaa]
(11.4.2010 17:47:28)
Marlboro: dík za odpověď, nejspíš to je ten typ 2912M je to vajíčko, ovšem to hřání se mi moc nelíbí, a taky ten tah motoru, který se zlepší až po přidání benzínu tedy mírným přicupováním, nekde je zrada.
[Automat]
(11.4.2010 14:15:00)
jestli je válec po výbrusu, tak je normální že se díky velkýmu tření hřeje, až se uvolní tak se to zlepší. Na S11 a prvních S 22 má být karb 2912 M, tzv. vajíčko
http://www.mop
edklan.cz/inde
x.php?option=c
om_content&vie
w=article&id=7
2&Itemid=81
2912PS se dával až na pozdější S22
[Marlboro]
(11.4.2010 14:02:49)
Jak na vypalovačku?
[Automat]
(27.2.2009 15:26:58)
Příspěvků:
6
, poslední:
28.2.2009 9:58:41
28673.
Barvy a lakování
Zdravíčko všem, mám takový možná netypický dotaz, nemáte někdo nápad jak zakonzervovat barvu vypalovačku na mašině tak, aby po vyleštění zase rychle nezacházela. Jde mi o to, že když ji leštím, tak už se trochu originál jawácká barva stírá dolů, a pak ten lesk dlouho nevydrží, a celý proces se opakuje. Nový lak dávat nechci, chci nechat motorku jako patiňáka v originále. Za radu dík všem.
Přidat příspěvek
Dík moc poklud toho Turtla seženu tak ho vyzkouším.
[Automat]
(28.2.2009 9:58:41)
Mám doma turtle waxu z roku 82 je ve skle a všecny písmenka jsou na to stříkaný :-) a funguje dobře
[valmatČZ]
(27.2.2009 21:11:03)
Jo, to je vona. Není to zrovna levný.
[ED250]
(27.2.2009 21:03:58)
milánek: Turtle wax, alespoň myslím
[Marlboro]
(27.2.2009 19:24:50)
uplne spickova je zelva - ma to anglickej nazev ale naten si nevzpomenu - dokaze rozlestit i stetkolak :-)
[milánek]
(27.2.2009 19:18:46)
vyleštit a pak přeleštit voskem. Všelijakejch přípravků jsou plný drogerie.
[BRK]
(27.2.2009 15:38:18)
Pérák
[Automat]
(31.3.2008 14:15:44)
Příspěvků:
11
, poslední:
1.4.2008 10:41:45
21577.
Veteráni
Mám dotaz,možná to tu někde je řešené,ale má 350tka a 250tka pérák stejné vačky??Pokud jo je to OK ale pokud ne,mohl by mi někdo třeba poslat foto pro porovnání rozdílů??Díky moc.
Přidat příspěvek
Jiskru 2x za otáčku háže jedině VAPE.
[Ota]
(1.4.2008 10:41:45)
to se omlouvam ale mel sem za to ze na 350 je dvouhrba a 250ka ma jeden hrb
[Játro]
(31.3.2008 19:26:56)
Automat: byl to pokus spálit olej, aby se neusazoval ve výfuku. Bohužel neúspěšný :-)
[jstefajn]
(31.3.2008 17:24:54)
a nebo tam má rozdělovač a druhá jiskra je odvedena do stroboskopu pod motorem=))
[malejmisa]
(31.3.2008 17:24:26)
mates:čili dvakrát větší výkon?=))
[malejmisa]
(31.3.2008 17:23:11)
Dík moc potvrdili jste mi mou doměnku,ale stejně je to divné,i když to přesně o tu půl otáčku vychází,jak je možné že třeba kývačky a spol už měly vačku ctyř hrannou.To mi hlava nebere.
[Automat]
(31.3.2008 16:29:51)
játro :)) a hází ti to pak dvě jiskry na otáčku na válci:)) tuzing
[Mates]
(31.3.2008 16:17:16)
Játrům nevěř :)
Játra sbíraj v těle všechen humus a těď se rozhodli pustit to do světa :-)
[stráťa]
(31.3.2008 15:57:33)
játro: ee jsou stejný
[Bady]
(31.3.2008 15:57:05)
ee 350ka ma dva kopce kdezto 250ka jenom jeden. :-D
[Játro]
(31.3.2008 15:49:50)
jo, vačky jsou stejné, jiný byly akorát na velorexech kvuli zpátečce
[krf]
(31.3.2008 15:42:17)
Pro znalé
[Automat]
(23.3.2008 21:36:50)
Příspěvků:
6
, poslední:
24.3.2008 18:58:03
21401.
Veteráni
Zdar draci,může mi někdo říct kdo mám trochu přehled ve 250tkách pérácích jak to je.Můj co mám doma je z roku 1952 a na nárdži i na štítku je signován značkou JAWA v oválu,ale na motoru jsou bloky a víka signovány FJ jenom tímto jinak nic.Proto se ptám je motor FJéčko nebo to je ještě pozustatek starých forem s logem FJ,ale jinak to je JAWA??Předpokládám,že motor nikdo neměnil.Dík.
Přidat příspěvek
Freddie:nejspíš to tak bude,ale 100% jistota chybí,motor má totiž meněné z nějakého důvodu kartery,a má na nich vyraženo DI-XII-0044-1955 což předpokládám,že je jako Dopravní Inspektorát měsíc 12. číslo výměny 44 a rok 55.Kartry jsou origo pérák i když velmi špatně odlité,nejspíš poslední kusy.Jinak na štítku je to tak jak říkáš 11-xxxxx a rok zvlášť.Já jen že jsem někde na foru viděl,že máš přehled ve kterém měsíci to bylo vyrobeno,ale to je detail.
[Automat]
(24.3.2008 18:58:03)
Od roku 1952 se číslovalo každý rok od jedničky a za číslem se uvádělo poslední dvoučíslí roku výroby, tedy ve formátu 11-xxxxx-52. Podívej se na motor, zda to tak máš. Na štítku to bylo bez dvoučíslí roku, protože tam byl rok uveden v samotném políčku.
[Freddie]
(24.3.2008 18:29:52)
leopold:je vidět že nečteš poradnu-FJ=FJ1200 stíhací 5ti kvatlovej motor do péroše nebo jak to tu někdo nedávno psal=)
[malejmisa]
(24.3.2008 1:30:30)
FJ= Yamaha 250 FJ :-)))
[Leopold Makumba]
(23.3.2008 22:43:47)
Jsem si to myslel,ale jistota je kulomet.Dík Freddie,jinak mohl bys mi říct alespon priblížně kdy byl muj stroj vyroben má číslo 11-03281 a je psaný Anglicky.
[Automat]
(23.3.2008 22:16:58)
Jak jsem koukal k tobě do profilu, motor je jasně už novější typ (po r.50), takže Jawa moto. To že se na něm vyskytují sign. FJ, je normální, je to tak jak píšeš, pozůstatek starých forem, nebo starší díly ze skladu.
[Freddie]
(23.3.2008 21:53:35)
Jakou máte zkušenost
[Automat]
(6.3.2008 15:36:53)
Příspěvků:
2
, poslední:
7.3.2008 7:18:28
20936.
Informace
Zdravím všechy jednostopé maniaky.
Mám dotaz,k jednomu obchodu v Hodoníně,
http://shop.motomaxsro.cz/cz-sekce-uvod.html
,nemá náhodou někdo zkušenost s dílama z tohoto obchodu??Narazil jsem tam na ráfky na panelku a péráka za relativně dobrou cenu,ale nevím jaká bude kvalita,kdyby někdo věděl jaké jsou dejte vědět dík.
Přidat příspěvek
ceskej kvalitni rafek zacina na 1100,- co je min je bud kradeny nebo turek jde topoznat na poheld je trocha jina zahnuta plocha hrany rafku
[Schrek]
(7.3.2008 7:18:28)
ráfky za 600 nebrat...
[jaw250]
(6.3.2008 20:35:16)
Nevím tomu konce kraje
[Automat]
(29.1.2008 12:18:38)
Příspěvků:
6
, poslední:
29.1.2008 17:52:10
20065.
Barvy a lakování
Je tu mezi váma někdo,kdo v poslední době nechával stříkat motorrku nebo něco jiného jawáckou barvou.Když se tak dívám po netu tak jsou tu ruzné názory,co se týče normy,ČSN8850 je originál a ekvivalent je prý RAL3004,někdo říká 3005 tak já nevím.Chtěl bych,aby to vypadalo alespoň trochu dobře ten páv.Mě se zdají být ty odstíny RAL tmavé.Díky za odpovědi.
Přidat příspěvek
není to 8850 ani 3004, to je pouze běžně uznaný. ve fabrice se to míchalo od oka a záleželo jaký byl základ tý barvy a podle toho to ted je vyplajchovaný, takže to moc neřeš...
[klikař]
(29.1.2008 17:52:10)
Naposled jsme dělal 8850 péráka, popravdě zdá se mi to tmavší, nicméně bych v tom problém nehledal. Nač bazírovat na drobnostech když ti pak motorka postojí na sluníčku a za 5 let zesvětlá/ztmavne ?? A mezi námi ruku na srdce, nevěřím že tehdy vyjela z fabriky jedna motorka jako druhá :-)
[BRK]
(29.1.2008 13:44:08)
Mates:no já mám doma v originál barvě 250/592 co mám v profilu,a pak taky ještě kousek blatníčku z jednosedadlového pionýra 555,ten je fungl novej a je v origo barvě,ale mě přijde že ty nový barvy jsou takový jako pastelový,já si nemužu pomoct.Ale jak říká pedro,kdoví jak vypadala ta barva před 50 lety,zě.
[Automat]
(29.1.2008 13:39:59)
vem jakejkoliv plech v původní barvě a odnes ho někam, kde míchaj barvy, nech si namíchat přesnej odstín a máš vyhráno. u mě v profilu je 350 se side. sou tam použitý i původní díly, který sem nelakoval když o tom nevíš, tak je nenajdeš
[Mates]
(29.1.2008 13:35:07)
stříkal, a 885O od colorlaku je trochu tmavší než originál jawa, ale ono kdo ví, jak originál barva vypadala před 50ti lety že? Otázka však je, kde tu barvu teď sehnat...viz víše dotaz 20050
[Pedro]
(29.1.2008 13:32:25)
Záleží na tom, čím to chceš stříkat. Pokud nepohrdneš syntetikou, tak ta se v 8850 dá sehnat. Já zelenou stříkal syntetikou, protože jsem nic jiného v odstínu ČSN 5450 nesehnal. Jinak by neměl být problém si nechat namíchat barvu podle gusta..
[maspe to položil...]
(29.1.2008 13:19:37)
Kolik jste platili nejvíc,a za co???
[Automat]
(23.1.2008 18:31:55)
Příspěvků:
26
, poslední:
24.1.2008 17:47:21
19933.
Informace
Zdar všichni.To co se mi stalo dneska možná stojí o na psání.Vídím několik nových dotazů týkajících se Pávů.Dávám si dohromady taky svojeho Pávíka a na začátek jsem ho nechal opískovat ze staré barvy v jedné firmě unás ve vsi.No dnes jsem měl poznat zač je toho loket.Když jsem si pro něj ráno přišel tak mi ukázali jak je to udělaný(co bylo opískované tak bylo pěkné to je pravda).Vnitřek prý "nešel" opískovat,proto se ho skoro nedotkli,no říkám si nevadí stejně tam bude koberec a navíc do něho nikdo nečumí.Po zhlédnutí jsem to šel platit,vystavili mi fakturu a já málem seděl v odpadkovém koši v koutě co měli v té kanceláři.Za práci si napsali 2250,-kč.
Samozdřejmě jsem odmítl sumu platit a začal jsem s nima diskutovat,nakonec jsem to usmlouval na 1100kč.Původně jsem čekal cenu tak kolem 5-6stovek,protože mi řekli že berou 150kč za metr čtvereční,ale takovou palbu jsem nezažil.
Máte taky takové zkušenosti?Jawám zdar.
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
Pavík venku i uvnitř komplet vč. kostry a vidle za 600,- do týdne...:) akorát mě opískovali ty hliníkový držáky na odrazky i když jsem je pečlivě zabalil...No co no tak jsem je pak holt musel trochu ohladit.Jinak ono se blbě vyjednává pokud už je to udělaný :( JAWAM ZDAR
[KmoťáK]
(24.1.2008 17:47:21)
BRK: Nádraží s tim nemá co dělat, zaprvé už tam rok nebydlim a zadruhý mě vůbec netankuje. Líběj se mi parní zařízení jakýhokoli druhu i velikosti, to je celý.
Kdyby si viděl jak krásně vypadaj olouhovaný hliníky.... Žádný ocumlaný hrany, díry od půlhodinovýho hoblování pískem... Navíc je navrchu pórovitá vrstva ve který drží barva. Samo to neni všemocný, myslel jsem to spíš jako alternativu.
[Hlade]
(24.1.2008 13:24:16)
Hlade: já jsem zapoměl... ty tam od toho nádraží :D
[BRK]
(24.1.2008 13:10:44)
Hlade: no lepší.. když jim tam přineseš mastný a zasraný blatníky nebudou určitě mít velkou radost,takže abys to půl dne omejval a kartáčoval.Navíc s liškou si louh neporadí. Po pískování máš ucelenej podklad na kterým ti barva celkem hezky drží.Jinak od března/dubna pouštím profi pískovačku v Košťálově.
[BRK]
(24.1.2008 13:10:03)
Njn... Když mě se ta mašinka tak líbí... Ten manik v kukle je taky dobrej. Asi bych to dělat nechtěl.
Ale k tématu, neni lepší nechat si sundat barvu v louhovně? Když to tak čtu tak to snad vyjde levnějc.
[Hlade]
(24.1.2008 12:28:40)
Hlade: jistěže ne všechno, to co se tam nevejde se v tom nedělá .-))Zatím se tu pohybujeme ve sféře mototcyklů a pávů, nezahrnoval jsem do toho lokomotivy. Apropo v košťálovský traktorce je taky jeden maník na pláži písku a dělá tam celý auta.
[BRK]
(24.1.2008 12:22:14)
Hlade:
[BRK]
(24.1.2008 12:20:21)
BRK: Ne všechno se dělá v boxu... :D
http://www.spo
lecnost-zelezn
icni.cz/conrad
/opr_05_411/01
14.JPG
http://www.spo
lecnost-zelezn
icni.cz/conrad
/opr_05_411/01
15.JPG
[Hlade]
(24.1.2008 11:40:26)
No všecko se dělá v boxu, zaleží jak velkou máš pistoli. Ale většinou kdo má velkou pistoli mívá i hrubé abrasivum.
[BRK]
(24.1.2008 11:24:41)
BRK - jenže on to dělal malou pistolkou, pak jsem se dozvěděl, že běžně se tryskuje větším proudem/v nějaký mašině? (přesně nevím), což jde rychleji, takže stačilo zajít jinam :)
[bukowski634]
(24.1.2008 11:06:45)
s pískováním mám taky zkučenost. Nechal jsem pískovat rám a ráfky. Mělo to výt do 3 dné a do 800,-. Měl jsem si to nechat napsat. Nakonec po asi pěti telefonátech a dvou osobních návštěvách jsem to dostal opískované. Pak mě dostalo, že si řekli 1200,-, bohužel tam nebyl majitel firmy, tak jsem se nemohl hádat a už jsem ty díly fakt potřeboval. Bylo to u TK moto...
[maspe to položil...]
(24.1.2008 10:15:29)
bukowski634: no mezi náma ,kdybys mi přines kolo i s drátama tak bych taky prskal :-)
[BRK]
(24.1.2008 9:44:28)
Zdravim.
Mě pískovali loni péráka v Crhenicích u Peček za 500,- celýho bez kol.
[Tom LTR]
(24.1.2008 0:44:13)
Lakovna Mnichovo Hradiště - komplet 634 včetně kol, bez výfuků. půl hodiny vysvětloval, jak to je těžký takový díly pískovat a jak rám musí natřikrát a dráty v kolech to samý. na dotaz kolik to teda bude odhadem nevěděl, že to prej neumí takhle odhadnout. no budiž bylo to potřeba, pískoval ruční pistolkou, cena byla 2500..fuj :-) letos to budou dva roky
[bukowski634]
(23.1.2008 23:39:26)
ED250: to chápu, ale páv a pro jistotu jen zvenku je opravdu nenáročnej...:-)
[BRK]
(23.1.2008 21:51:34)
ja mam otriskani ne piskem ale tema radoby sklenenyma kulickama za 100/m a to mi udelali pavika i zevnitr aplatil jsem asi kolem 400,-
[Schrek]
(23.1.2008 20:06:00)
My máme v práci tabulku obtížnosti. U členitejch součástek se neplatí jen za metry čtvereční, ale i za obtížnost tryskání.
[ED250]
(23.1.2008 20:03:41)
Jerry Cocotov: ona to není tak docela pravda,třeba gumoasfalty ,anítireziny a podobný sračky jdou hodně špatně. dá se říct že čím měkčí materiál tím hůř jde dolu.
[BRK]
(23.1.2008 20:01:02)
Taky si dělám Páva a mě ho opískoval kamarád,ZADARMO!!Jinak pískovačka si vezme jakoukoliv barvu takže slovou NELZE je blbost!!Pískoval sem i německej komaxit a to je kurňa kvalita!
[Jerry Cocotov]
(23.1.2008 19:57:17)
Za opískování rámu na péráka jsem platil 300Kč včetně práce. Udělali to perfektně ze všech stran. Cenu mi majitel vypočítal předem. Já s ní souhlasil. Bylo to férové jednání. Práce jim trvala zhruba 30minut.
[Jawař 500]
(23.1.2008 19:41:44)
Jak to vlastně je??
[Automat]
(29.10.2007 10:03:59)
Příspěvků:
8
, poslední:
29.10.2007 19:37:58
18364.
Informace
Tak jsem narazil na problém.O víkendu jsem se po víc jak půl roce (konečně:-))co jsem dělal GO motoru a zadní kyvné dostal ke složení své Jawky 592.Všechno by probíhalo hladce,až na jednu věc.Během doby mezičasu jsem si taky sehnal ORIGINÁL fungl nový kryt na řetěz,ale při montáži jsem zjistil,že se vnitřní průměr který příjde na rozetu na ní nevleze,ale jenom o kousek tak 5mm,prostě je malý,na jawu je to 100%,ale zajímalo by mě jestli se dělaly kryty s touto dírou na kývačkové rozety s menším průměrem než na panelkové.
Přidat příspěvek
Jinak po lidech jsou ještě nakradený věci za Komančů,takže sháněj a sháněj. Hodně štěstí.
[sagar]
(29.10.2007 19:37:58)
Nestříhat,bacha na Turky.Turek se pozná hned,jak ho vemeš do ruky.Turecký repliky jsou citelně hmotnostně lehčí,páč je to všechno ze sejratýho matroše.
[sagar]
(29.10.2007 19:36:13)
Automat: naše domácí zásoby jsou z Turecka :D
[CZmano]
(29.10.2007 16:04:15)
nenene to je opravdu náš originál koupenej z domácích zásob
[Automat]
(29.10.2007 13:51:15)
a není to zas nějakej šmejd tureckej ?
[DAWID]
(29.10.2007 13:48:55)
Když ho nekdo bude chtít vymenit za ten panelkový klidne,ale musí být ve stejném stavu a musí to být rychle jinak stříhám...
[Automat]
(29.10.2007 13:26:01)
Nestříhat, radši s někým vyměnit nebou koupit nový a tenhle prodat! Těch na 353/354 je čím dál tím míň.
[ladis]
(29.10.2007 11:41:32)
Je to kryt z 353/354, ustřihni těch 5 mm po obvodu a máš hned kryt 559/592/360. Jinak jsou stejné.
[čízař]
(29.10.2007 11:12:17)
Jaký kryt??
[Automat]
(22.1.2007 18:22:28)
Příspěvků:
4
, poslední:
23.1.2007 21:00:03
10516.
Veteráni
Zdravím pánové.Prosím Vás nemá někdo náhodou někde schovanou fotku nebo nedokázal by někdo poradit jaký je plechový kryt na řetěz na JAWE 250/590 případně 350/361.Mám možnost koupit ale nevím přesně jak má vypadat.Za odpovědi moc děkuji.
Přidat příspěvek
Nemá niekto z Vás náhodou fotku ako je riešený kryt reťaze na 250/471.Videl som na neakých ČZ kryt uchytený pri tlmiči na takom navarenom plechu, ktorý tam žiaľ nemám.Ako by sa to dalo vyriešiť??Ak máte neaké foto budem vďačný.
[xtyj]
(23.1.2007 21:00:03)
Zippich:dík já se pokusím nějak si to představit.Právě o to mi šlo,že jsem nemol rozhodnou jestli to je jawa nebo číza.ded jak jsi mi to napsal je to jasné.
[Automat]
(23.1.2007 9:47:11)
Není stejný! Sportky mají delší zadní vidlici, takže adekvátně delší musí být i kryt řetězu. Je možné prodloužit normální kryt nabodováním nástavce z plechu, ale je to dost práce s nejistým výsledkem. Když si uvědomíš, že v tom běhá řetěz a co by se stalo, kdyby ti v plné jízdě zachytil o vnitřek krytu... Fotku nemám, ale pokud máš možnost koupit, tak si ověř, jestli to není z krátké kejvačky, nebo z ČZ sportky. Orig jawácký sportkový se pozná tak, že je vidět napojení plechů prodlužovacího kusu, jak to v Jawě vyráběli. ČZ má zas na boku prolisy a má větší rozdíl mezi průměrem rozety a jejího krytu. Pokusím se po nějaké fotce podívat.
[Zippich]
(23.1.2007 7:39:23)
kryt retezu by mel být shodný s ostatními typy, já mám na panelce stejný jako na kývačce, sportka to má tak taky urcite.Pasovat bude
[zlecune]
(22.1.2007 23:30:45)
Jak je to s tachem?
[Automat]
(22.11.2006 10:42:28)
Příspěvků:
9
, poslední:
23.11.2006 21:02:23
9412.
Informace
Měl bych takový možná blbý dotaz,ale nějak mě to teď napadlo a nevím si na to odpovědět.Jaký tachometr měla 250 Panelka a 350 Panelka?Tuším,že dvěpade měla jen do 140km/h a třipade do 16Okm/h.Pokud to tak není tak mi řekněte jak to je.Dík za odpověď.
Přidat příspěvek
Knoxville: no pocitali holt se vsim, navic to vypada vzdycky lip kdyz tachac konci nejakym vyssim cislem a raficka taky nebeha az do konce. Me by spis zajimalo, ktera z Cezet 488 jela 180 km/h :)))
[Mike 175]
(23.11.2006 21:02:23)
Já mohu také potvrdit: panelka 250 rok 1962 - tacho do 120 km/h
[Banjokid]
(23.11.2006 6:46:04)
Všechny panelky neměly aspoň zpočátku tacho do 140 km/h. Já měl na své 250/559 z r. 1963 do 120km/h.
[Westfan]
(22.11.2006 22:54:09)
Stejnak je mi tohle záhadou když ani jedna z těhle motorek rozumně nejede přez 110kmh :o)
[Knoxville]
(22.11.2006 20:20:27)
Všechny panelky do 140km/h, do 160 km/h měl pouze půllitr a Calif.
[tony]
(22.11.2006 19:40:00)
250 panelka měla do 120 km/h a 350 do 140 km/h, později (tuším od r. 1966)začali do všech panelek cpát jen do 140 km/h.
[Westfan]
(22.11.2006 11:44:22)
ale pokud vím tak se tam dávaly především do 140 km/h
[maspe]
(22.11.2006 11:42:18)
na 360ce mám origo do 160 km/h
[maspe]
(22.11.2006 11:41:24)
Já mám tedy na na panelce 250 tacho do 120 a ve skříni do 140, který tam byl původní. Do 160 jsem ještě neviděl.
[trepif]
(22.11.2006 11:41:20)
JE TO 65 LET
[Automat]
(4.6.2006 20:37:37)
Příspěvků:
14
, poslední:
5.6.2006 15:22:40
5665.
všechno ostatní
Tak co panstvo kolik z Vás si vzpomělo,že je to dneska 65 let co umřel velký Taťka FRANTIŠEK JANEČEK???Tak na jeho velké úsilí společně vzpomenňme a podívejme se s uctou do garáže na to co po něm zbylo.JANEČKOVI ČEST A JAWÁM ZDAR!!!!
Přidat příspěvek
Mates ono za prasečinu by nás asi taky zrovna nepochválil....:)))
[Kuba z Neve]
(5.6.2006 15:22:40)
kubo až dodělám roxora,tak věřim tomu že se vyhrabe ven a dá mi do huby:)))
[Mates]
(5.6.2006 12:14:17)
pan Janeček se asi pěkně obrací v hrobě... kvuli té dnešní legislativě a všudejezdícím bastlům...
[krf]
(5.6.2006 10:57:01)
Mates myslim že kdyby Janeček viděl některý ty naše bastly, tak by se asi pootočil v hrobě :)))))))
[Kuba z Neve]
(5.6.2006 9:34:58)
díky tomu že byl a měl hromadu dobrejch nápadů a zaměstnával hromadu chytrejch a nadanejch lidí dneska máme co skládat a renovovat.
[Mates]
(4.6.2006 23:22:27)
Škoda jen, že to ty komunisti s těma Jawama (a nejen s nima) tak pohřbili...bůh ví, kde to mohlo být teď... :-(
[Třistapadesátkař]
(4.6.2006 23:16:25)
Pajka: Nechceš to sem někam hodit na přečtení?
[Daryth]
(4.6.2006 23:06:23)
Král je mrtev.
Ať žíje král!!!
O Janečkovi sem psal dlouhý referát, opravdu to byla osobnost srovnatelná s Fordem nebo Baťou. Jawám čest (a zakladateli 2x)!!!
[Pajka]
(4.6.2006 23:03:29)
no je ho tu plna garaz a prilehla budova :-)))))))
[Paťa]
(4.6.2006 22:43:09)
Bran: Svím způsobem bude žít věčně. Páč se zapsal do naší historie.
[Daryth]
(4.6.2006 21:44:06)
psat necht "ZIJE" jawa a jeji "ZAKLADATEL" pri nyroci jeho smrti......
[Bran]
(4.6.2006 21:21:11)
A ja mam samy zetky :P , ne taky Nech zije jawa a jej zakladatel :))
[CZmano]
(4.6.2006 21:07:27)
No tak nejak som na to zabudol ale v garazi som bol :) Nech zije jawa a jej zakladatel :D
[kubo]
(4.6.2006 20:52:40)
A nahoru.
[Automat]
(4.6.2006 20:37:50)
Jak to vidíte vy???
[Automat]
(25.4.2006 16:39:18)
Příspěvků:
19
, poslední:
26.4.2006 17:28:29
4623.
Informace
Tak nevím,ale postupem času zjišťuju,že se čím dál víc huř shánějí náhradní díly na motorky značky JAWA a ČZ.Pokud člověk něco koupí za levno je to v tak dezolátním stavu,že oprava je strašně pracná,nebo to co je dobré stojí tolik až se z toho protáčejí panenky.Zajímalo by mě jak jste na tom Vy se sháněním dílů na motorky??Nechápu kam se poděly např.kryty na panelky(kterých bylo mraky) kolem tachometru nemůžu, sehnat ani jeden který by nebyl ořezaný,nebo jinak poničený.Nový nechci.Tak nevím,jestli to tak půjde dál za chvíli nezbyde pro mladší generace lautr nic.JAWÁM ZDAR!!!
Přidat příspěvek
je to naprosto jednoduchý. Pokud budu brát v potaz panelku a starší tak to jsou motorky 40 a víc let starý. Když si vezmeš kolik strojů bylo vyhozenejch do šrotu, nabouranejch, upravenejch ala kros...tak logicky dílů musí ubejvat když fabrika neni schopná dodávat nový díly. No a když si člověk vezme burzu tak tam se tim půlka lidí celkem obstojně živí a vydělat prostě musej...v inzerci se dá ještě pořád lecos sehnat. Když jsem vlezl na Zlonín, Kladno nebo do Chotusic tak za vrak PAVa chtěli běžně 4-5tis. Já ho inzeroval na netu přes 2 měsíce než PAV40 ve stádiu "rekonstrukce" někdo koupil za 3tis.
[Garfield]
(26.4.2006 17:28:29)
neni to jen o starych motorkach - ty co maji zasoby ze starych casu na rezervu jsou vysmaty ale kupovat ted neco novyho je porod , ja se motam jen okolo "novych" jaw ale to stejny cena strasna kvalita otresna hranice zlomu uz je za nama, muj odhad je cca rok 2004, ted uz je nakup novych dilu i na 638 a vys tak nevyhodnej za se to treba s rokem 2000 vubec neda srovnat, budoucnost je jasna vsichni presedlaji a zustanou jen fandove a blazni jako ja :-///
[milanek]
(25.4.2006 22:35:35)
Automat: Ale bylo by to asi až ve čtvrtek zítra nejsem doma ... nafotím to a fotky ti pošlu na meil
[Martin 125/453]
(25.4.2006 21:23:35)
Je to tak,v brně jsem byl taky,moc hezkých věcí tam bylo co by se mi líbilo,ale ty ceny je to fakt.Není se čemu divit ty díly taky končí a né že ne.Když jsem to viděl samý němec,rakušák,polák.Ti to vozí na takových vozíčcích a smějou se jak jim to "hloupí češi" levně prodali.(za to hloupí se omlouvám není to pravda).Sám jsem slyšel jak se dva němci domlouvali na tom jak to z prodávajícího co nejlevněji dostat.No hrůza.Martin125/453 byl bych moc rád.Ušetřilo by mi to fůru práce.
[Automat]
(25.4.2006 21:07:45)
Dneska je to s těma burzama fakt na pytel... Byl jsem na burze v Brně s cílem koupit pár dílů na své motky a auto. No věcí co by se mi hodilo tam měli spousty, to jo. Ale ty ceny!!! Byl jsem z toho dosti znechucen... Naštěstí mi náladu spravil borec, co tam seděl s malinkou hromádkou nějakých jawakrámů a nikdo se u něj nezastavoval... Tak jsem se zastavil, trochu pohrabal a rázem jsem měl 2 fungl nové matky kluzáků na Bizona za lidových 50Kč za obě.
Občas člověk náhodou narazí na nečekaný zdroj dílů - kdysi jsem sháněl blatník na Bizona a nakonec z toho bylo auto narvané díly za VELMI solidní cenu.:)
[Tom K.]
(25.4.2006 20:56:43)
No já na ten kryt mrknu a kdyžtak bych ti ho mohl prodat já mám totiž ještě jeden náhradní :o)
[Martin 125/453]
(25.4.2006 20:41:04)
Fredie ty mi čteš myšlenky.Ale to pětikilo bych asi unes,ale kdyby alespon bylo.V brně chtěl chlap za kryt 1000 i s tachometrem,když jsem mu řekl,že my za kryt bez tacha dám 400 tak se semnou nechtěl ani bavit prej 600.No to jo a tacho pak prodá za 5OO a má vývar jak prase.
[Automat]
(25.4.2006 20:38:20)
Tak s tím krytem na světlo na panelku mám stejný problém. Na burzách poslední dobou nic k sehnání, v Chotusicích sem třeba jeden objevil, lak špatný a cena 500 kč. Tak to opravdu ne. Řešení, které mě napadá: sehnad za levno uřízlej a u známého autoklempíře si nechat chybějící kousky plechů navařit céóčkem za flašku rumu.
[Freddie]
(25.4.2006 20:33:10)
O barvu nejde ale o to aby byl.Jinak všechno si dělám doma sám s otcem.Všechny vložky= Ruská bronz.Rozměry no natuho aby se to pěkně zatočilo a šlot to jako po másle.Ozubený kola jedině domácí výroby,nová se neosvědčila.Oprava elektriky a převíjení dynam jedině moje práce.Motoservisům nevěřím a navíc na jawu servis není třeba.Kámoš říkal že viděl jak v servisu dokonce kopal do motorky když mu něco nešlo dát dohromady.
[Automat]
(25.4.2006 20:31:13)
Zrovna teraz v nedelu(23.4.)som bol na veteran burze v Pezinku,bola to moja prva takato burza a mam pocity vselijake...Niektore veci tam boli v dobrych cenach aj kvalita(repasovane diely),ale inak same haraburdy za nehorazne ceny.Oprava by stala isto viac ako nova suciastka.Este,ze mam doma 2 kompletne moto,dalsiu 50% a dalsi motor.Myslim,ze najlepsie sa zhanaju veci od niekoho,kto to nepotrebuje a len tak to preda za dobru cenu.Je to tazke,ale este sa da na takych ludi natrafit...
[jawa23]
(25.4.2006 20:29:48)
To já nemám problém a to jsem zatím nebyl ani na jedný burze pár náhradních věcí mám svých něco se sežene po dědině a jinak k Vorlovy do motokrámku:) (Ale má tam hafo moc věcí mít jenom peníze) a ten kryt zrovna říkal strýc že našel na půdě barva prej nic moc ale je celej
[Martin 125/453]
(25.4.2006 20:04:05)
heh ceny dilu zavratne rostou a kvalita jde zavaratne tou druhou stranou :-)) Viz napr. milankova rozeta - resilo se to tu predloni o Vanocich, jawova turecka ojnice, nebo treba mi prodali pist s dirou (bublinka v materialu...) :-) no a musel jsem tu babu jagu ukecavat, ze to chci vymenit... nakonec jsem si pripadal, jako by mi prokazala MILOST... :o((
Nehlede na nektere servismany... jendomu jsem nechal udelat pouzdra na 632 a jak si pro to prijedu, tak mi oznami, ze mam vychozenou predlohu a ze si mam koupit novou (bodejt by po 43tis nebyla ve 100% stavu...) prijdu domu, pomerim a ziram!!!! ten ko*ot nemel stavitelny vystruznik, tak to vzal 14tkou :-) no super ... radialni vule predlohy na slozenem motoru je pres 2 desetiny... nehlede na to, ze do praveho pouzdra neudelal mazaci dirku s drazkou... slozit to, tak se to vychodi... chjo a kdyz jsem vymezoval prevodovku? no joooo on je ten bronz drahy, takze usetrime a udelame pouzdru nizsi presah... jenomze to je dalsich 0,5mm - 0,7mm (presne uz nevim) axialni vule, coz je pro prevodovku smrt... vysledek? karter do trouby, vypilovat drazku, vrtnout dirku a leve pouzdro nechat udelat jednim neznamym, ale zato zkusenym soustruznikem... pouceni? tento "pan opravar" (btw v te dobe mel na stole +- 4 motory a v garazi kolem 5 motorek - japoncu na spraveni - jestli je lepi jak ty jawy tak OMG...) u me nadobro skoncil, sice jsem mel docela krute nervy nekdy, motor na sroubky a co ted s tim, ale nakonec se podarilo... :-) motka slape jako hodinky, sice se povolilo primarni kolecko, ale to uz je oka :-) taky jsem si vyvazil pisty... clovek by se divil, ze i cepy se vyrabi s toleranci +- 3g :-) sorry za tu slohovku, porad se o tom chystam napsat na web, ale porad nemam cas :-)))
[Paťa]
(25.4.2006 20:01:18)
Jo do mualu chodím pravidelně,maj tam dobrý zboží a za rozumný ceny a i s těma týpkama se dá dobře domluvit.
[Automat]
(25.4.2006 19:52:29)
kdybych měl peníze řešil bych to koupí druhý moto např. bez papírů. já šel do obchodu s katalogem náhradních dílů aby mi zas neprodal něco jinýho, a neměl naprosto nic z toho, co jsem potřeboval, nakonec jsem to sehnal v mualu.
[wolfucker634]
(25.4.2006 19:45:16)
na čízu mám problémy nepředstavitelný (doufám, že to Kladno zachrání, ale vloni i zklamalo)a jawu zatím nevím, ale tam je vlastně problém sehnat jawu před rozpadem v nějakým lepším stavu :o(
[mais]
(25.4.2006 19:45:04)
Ahoj tak ja ten problem nemam lebo doma mam nejake diely tiez daco maju kamraty a mototechna tiez funguje a tiez mame v presove burzu cize z nd nemam problem. Ale je pravda ze ked niecoho je viac dopytu ako ponuky tak su ceny abnormalne vysoke a najma na panelky aspon ja mam ten pocit.
[kubo]
(25.4.2006 19:41:08)
Já na burze v Brně a ta není malá narazil na ten kryt konkrétně jenom na jeden.A chtěl za něho tolik co za nový.To "mu" zloději nedám.
[Automat]
(25.4.2006 19:34:04)
Zajeť do Chotusic a pozdravuj 90% šmelinářů :-((. Bohužel se v očích některých lidí tyhle motorky stávají zajímavým obchodním artiklem. Na burzách je toho dost, ale ty ceny, že by člověk brečel.
[trepif]
(25.4.2006 19:26:58)
Zajeť na burzu do chotusic, kdy se koná najdeš v sekci srazy.
[Lubos]
(25.4.2006 19:20:59)
Jak je to doopravdy??
[Automat]
(19.4.2006 18:41:36)
Příspěvků:
7
, poslední:
21.4.2006 14:03:52
4415.
Informace
Zdravím všechny JAWA,ČZ......maniaky,mám takový dotaz ohledně motorky 250/592.Kolik má doopravdy koní??Protože jsem nemohl sehnat origo papíry tak jsem ji dal na pápíry z 559 atd...problém byl v techničáku,kde byl psaný výkon na 559 tj. 14 koní a kvůli změně typu jsem musel mít povolení z Jawy a technický list k typu 592 a tam píšou výkon 12 koní (8,8kW),ale na štítku který je originál je vyražen výkon 13 koní a v Dočkalovi je psaný normální panelkový tj. 14 koní.Tak mi řekněte kolik má doopravdy.Já vím kůň sem nebo tam to je jedno,ale jde mi o princip.Tak kolik má opravdu?Kdo jí má mrkněte se.Dík.Jawám zdar!!!
Přidat příspěvek
Já si myslím, že v doutnících je jedna přepážka natvdro navíc. Náhodou se mi uvolnila jedna píšťala a vystřelila se na silnici, kde ji přejelo auto a já byl nucen ji vyměnit za krátkou. Zvukově beze změny. Když jsem měnil výfuky za nově 559kové, tak se zvuk změnil z krásně tiché na typickou panelku.
[OK]
(21.4.2006 14:03:52)
V doutníku je ten rozdíl v koncovce píšťaly, nedávno jsem to tu řešil. Ucpávka je tam buď samotná (559), nebo s trubičkou navíc (592).
[Honza-Velorex]
(20.4.2006 12:00:26)
Teď koukám na originál vložku k dílenskému manuálu k 559. Vložka popisuje odlišnosti 592 od typu 559. Je jiná komprese, hlavní tryska (80), airbox, vložky v tlumičích. Dále má motorka silnější 50W dynamo zapojené - pólem na kostru kvůli blinkrům. Dále nádrž, guma airboxu a zadní světlo. Výkon 13PS při 4750ot/min.
[ED250]
(19.4.2006 21:23:26)
Tak to nevím proč v tech. listu je uváděn výkon 12k, ale na všech štítkách je 13k, a stejný údaj je i uveden v dobov. článkách o typu 592 v časopisech Svět Motorů a Automobil z roku 1969.
[Freddie]
(19.4.2006 20:43:24)
No to chápu,ale proč v technickém listu z jawy píšou 12 koní??,a na štítku je raženo 13 což by sedělo.
[Automat]
(19.4.2006 20:29:54)
Tak tak,Snížením hlučnosti (hladina hluku nepřevyšuje 86 dB), které bylo docíleno použitím nového tlumiče sání a tlumičů výfuku se změněnými přepážkami, došlo i ke snížení výkonu na 13 koní při 4750 ot/min a snížení max. rychlosti o 5 km/h (na 105 km/h).
[Freddie]
(19.4.2006 20:11:45)
u592 snižovali hlučnost a tím se přišlo o jednoho koně
[Mates]
(19.4.2006 19:56:37)
Výzva pro všechny!!!!!
[Automat]
(3.3.2006 13:32:32)
Příspěvků:
3
, poslední:
28.10.2006 14:05:35
3084.
Informace
Už to tu jednou bylo,ale potíž je v tom,že se přihlásilo doposud velmi malé množství lidí,proto ještě jednou zkusím štěstí.Doufám,že mě tu neukamenujete,ale myslím si že to je určitě zajímavý průskum.Tak prosím všechny kdo vlastní motocykl,nebo ví kdo ho má a dokázal by podat o něm informaci ať se ozvou na můj mejl,který je v profilu nebo ten který visí na mých stránkách na něž je adresa v mém profilu.JEDNÁ SE MOTOCYKLY JAWA 250 A 350 AUTOMATIC.Jde o poměrně vzácný stroj a rád bych zjistil kolik jich opravdu existuje.Za každou informaci děkuji.Ti co se už ozvali tak nemusí.Všem velmi děkuji.
Přidat příspěvek
Perception on the short regressive road within the apparatus all other processes in the system forec. <a href=
http://xoomer.
alice.it/alice
12/cheap-weddi
ng-bands.htm#c
heap+wedding+b
ands
>cheap wedding bands</a> [url=http://xoomer.alice.it/alice12/cheap-wedding-bands.htm#cheap+wedding+bands]cheap wedding bands[/url] <a href=
http://xoomer.
alice.it/alice
12/wedding-inv
itation-card.h
tm#wedding+inv
itation+card
>wedding invitation card</a> [url=http://xoomer.alice.it/alice12/wedding-invitation-card.htm#wedding+invitation+card]wedding invitation card[/url] <a href=
http://xoomer.
alice.it/alice
12/cheap-weddi
ng-dress.htm#c
heap+wedding+d
ress
>cheap wedding dress</a> [url=http://xoomer.alice.it/alice12/cheap-wedding-dress.htm#cheap+wedding+dress]cheap wedding dress[/url] <a href=
http://xoomer.
alice.it/alice
12/wedding-cak
e-toppers.htm#
wedding+cake+t
oppers
>wedding cake toppers</a> <a href=
http://xoomer.
alice.it/alice
12/beach-weddi
ng-dress.htm#b
each+wedding+d
ress
>beach wedding dress</a>
[discount wedding dress]
(28.10.2006 14:05:35)
jinak vím o třech lidech co ji maj. Dva prodávaj, jestli ji už neprodali, a ten třetí ...
[Dřevák]
(4.3.2006 10:25:59)
To víš že jo, já ti řeknu že o jednej vím a ty mi ji vyfoukneš. To zrovna..
[Dřevák]
(4.3.2006 10:24:22)
četli jste to???
[Automat]
(30.1.2006 20:13:23)
Příspěvků:
47
, poslední:
16.11.2025 23:16:10
2379.
všechno ostatní
Chlapi je to mimo téma,ale teď jsem byl na veteránu a takový věci jsem čet,že to nedokážu ani vyslovit.Pomlouvání a zatracování české JAWY nějakým pitomcem já to asi nepřežiju.Toho jsem se musel dožít kdy začne český národ zatracovat vlastní výrobky tak uznávané ve světě i doma.
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
Garfe:To já právě nikomu nevnucuju.To co říkáš je pravda bezesporu,ale stojím na tom,aby tu Jawu nepomlouvali takovým způsobem jakým to dělají.Všichni víme kde byla chyba,ale proto není třeba se nesnášet mezi sebou a hádat se.Já mám rád značku Jawa a je to konečná stanice,ale taky se mi líbí Nortony nebo Trimphy,tím to však hasne.Nikdy bych si takový sroj nekoupil,ale líbí se mi.Doufám že se toho budou držet i ti co o tom silně pochybují.
[Automat]
(31.1.2006 20:46:59)
Automat: přečti si někdy tady komentáře na zahraniční stroje a možná se budeš divit. Co jsem koupil japonce poslouchám od jawařů akorát blbý kecy o tom jakej jsem zrádce značky a jak je jawa jediná správná motorka.
[Garfield]
(31.1.2006 20:30:01)
No Ondro máš pravdu jak říkáš,že pro někoho je to přestuní stanice a pro někoho celoživotní láska.To plně chápu,a taky za to nikoho nesoudím,ale když někdo řekne že jsou to šroty tak to člověka malinko mrzí víš,už nejen kvůli té pohnuté historii a tak,ale i proto,že na něčem každý začínat musel a první pionýr pro něj byla vzácnost a pak si koupil nějakýho japonce a v tu ránu naše odsoudí.Já nemám nic proti cizím strojům,rád se na ně podívám svezu se,ale tím to pro mě končí,ale nenadávám na ně a ani je nepomouvám co je pravda je pravda.Je pravda ta,že ti japonci jsou dobří bohužel,ale proto není důvod kritiky na naše stroje.NE???
[Automat]
(31.1.2006 20:13:35)
Původně jsem se k tomu nechtěl vůbec vyjadřovat, ale nenapadlo vás někdy, že si jawu někdo nekoupí proto, že ji jednoduše nechce, ať již z jakéhokoli důvodu. Pokud má někdo staré motorky rád, tak u nich většinou zůstane, ale pro spoustu kluků je to jen přestupní stanice než se naučí a nebo z finančních důvodů. Je pravda, že jde sice vše, ale taková cesta do chorvatska na péráku bude asi o něčem jiném, než třeba na kawasaki vn 1500 classic tourer, ale!! tohle je přesně ta chyba co většina z nás dělá, nejsme schopni respetkovat názor jeden druhého a navzájem se snažíme přesvědčit toho druhého o své pravdě. Myslým, že vše je o lidech. Já mám doma také japonce, ale přesto v garáži opatruju panelku, která byla, je a bude svá, nenapodobytelná a právě takovou ji beru a mám ji takovou rád. Jinak co se týká těch diskuzí podobným veteran.cz, blbci byli už dávno před našima jawama a budou i dlouho po nich,....
[Ondra]
(31.1.2006 19:44:23)
No štvát nás to může, ale co naděláme, prostě si někdo chtěl vylejt vztek a hodil to na jawu, protože je pravděpodobně "sběratel" na výši a sbírá jenom image drahý kousky nejlíp made in japan rv. 1975-1980, protože to je ten pravej "image" veterán... Tací jsou.. Nadávat někomu do zasranejch rejžistů je blbost, je část lidí, kteří mají motorku, protože je to image a honí vítr (nedej bože kdyby jsim přestalo svítit světlo - umí to jenom leštit a točit po rovině) a od tkaových klidí budeme poslouchat, že jsme na jawách socky atd, ale zároveń jsou mezi rejžařema lidi co motorkám rozumí, mají je rádi a jezdí na nich s důvody snadný servisovatelnosti po celý evropě a jiných výhodách, který tyhle motky mají. A ono ruku na srdce, když budeme za pár let chtít motorku na denní ježdění a na kejvy a panely už nebude dostatek dílů a 2t se budou snažit úřady vyřadit....tak co si pak pořídíme? Jawa 650 bude pro většinu z nás příliš drahá a ojetých moc nebude a nakonec se nás hodně sleze na rejžovým políčku a občas na srazík, na veterány, nebo na výlet vytáhneme jawku či čízu....
[mais (Cz250/475)]
(31.1.2006 18:36:06)
2Automat:dobre,ty se prvne divas na to,co mas pod nosem,ale co kdyz se to ==domaci== nekomu nelibi?treba ja taky nezeru jawy,sme rad ze je to ceskej stroj,ze sem se na ni ucil a ziskaval zkusenost a pokud by nabizeli neco se stejnyma vlastnostma jako japonci za stejny ceny,tak nevydim duvod nejit do jawky,ale to nedelaji a nebudu si kupovat motku,ktera mi nenabidne to, co japonec za stejny prachy jen proto,ze je ceska,nejsem padlej na hlavu.Naroky na kvalitu a vykon jdou proste dal a jawa nestiha,tak proc se ji drzet?
2jaw250:Trosku me to stvalo,ze sem to rekl,ale pak sem si uvedomil,ze je to pravda,coz bylo taky poznat z toho,ze me pozdeji nikdo nenapadal (tzn.souhlasili)
2Hejtma a Garf:Taky zdravim :D
[mr.BSE]
(31.1.2006 14:35:52)
Havlis: Yamaha TDM 900, z luxusnich velkoobjemovejch stroju to ma asi nejbliz k moji 350 :-) V nejhorsim bych se spokojil i s TDM 850 ... v nouzi :-).
[HejtmaMa]
(31.1.2006 11:30:03)
No já tohle taky nemám rád a příčí se mi to....ale když se tam pak objeví člověk kterej chce za velorex 70tisíc a člověk kterej za ošunťělou šestsetrojku 300, tak mi to taky hejbe žlučí a nejraděj bych ho poslal do míst kde slunce nikdy nesvítí.
[BRK]
(31.1.2006 11:25:55)
Hejtmo na co mas zalusk?
[Havlis]
(31.1.2006 11:11:04)
Me nevadi tuneni, spis uz na nej nemam cas, Jawicku si kazdopadne necham, ale kdyz to chci prohnat, tak nechci aby ta motorka skucela a trpela, a tak je prechod na 85HP a 88Nm jasna volba.
[HejtmaMa]
(31.1.2006 10:54:42)
Kazdej ceka od motorky neco jinyho, ale v podstate vsicni to sami. Vetsinou se zacne s 350 nebo mensi kubaturou a pak ti zacne chybet vykon, motorku uz znas zvladas. A pak je to jen o tom zda jezdis ve dvou v jednom, po lese. Ale vzdy ti pujde o to mit silnejsi motorku nez si mel.Priklad: Ted mam 350 s 22kW a 39Nm, codal ? Uz neci mit pocit na podzim jak to nejede. Takze 2x vetsi parametry. Minimalne 44kw a 80Nm. Jsme odkojeni dvoutaktem a jsme zvykli dat za 4 a ta to musi pobrat az do 130km. A jawa v tedle oblasti nic nenabizi! 37kW a 57Nm to je srabarna. Proto muj dalsi sen je bohuzel japonemc nebo bavor (66kw a 84Nm - xj90, 1150 boxer cca 70kw a 90Nm). A proto se stanu zasranym rejzistou. Uz neci motorku co budu muset tunit !
[Havlis]
(31.1.2006 9:47:01)
pánové ještě já něco řeknu at to zakončím:nedávno byl u mě kamarád,který se taky zabýbá motorkama a tak jsme diskutovali o našich jawách a když došlo na to a tamto (zkrátka něco složitějšího)tak mi řekl,že se vyzná lépe v japonských motorkách než v českých.tu japonskou mi popíše sakum prásk,ale když jsem vzpoměl 500vku OHCčko a potřeboval poradit jak si dát při koupi motoru pozor nedokázal mi poradit.zajímavé že?já se první zajímám o to co mám doma pod nosem a potom jdu do světa.
[Automat]
(31.1.2006 7:49:18)
Hejtma: budoucího zasranýho rejžaře zdraví novopečenej zasranej rejžař :-))
Milanek: amen. Vůl bude volem ať chodí pěšky nebo lítá v Jumbo Jet :-)
[Garfield]
(30.1.2006 23:59:28)
K tematu dotazu: Ze se tim vubec zabejvate ... beztak je to nejakej uchyl, kteryho vzrusuje, kdyz se s nim nekdo hada a tak schvalne provokuje ...
Zasrana rejze vs. zasrana Jawa: Oboji je jenom prazdnej vyrok nekoho, kdo nema jiny argumenty a nebo nedokaze priznat svoji neschopnost se bud postarat o starou Jawu na kterou ma, a nebo si vydelat na novou motorku, na kterou nema ... totez jako ta provokace, ale v blede modrym.
Zkuste priste chvilku pockat se svejma reakcema a byt nad veci, uvidite ze je snadnejsi nez se nad tim rozcilovat to s usmevem ignorovat.
[HejtmaMa]
(30.1.2006 23:53:28)
Já mám taky rakouskou káču, ale na jawu nedám dopustit, miloval jsem ji už jako děcko, pamatuju si, jak jsem škemral u souseda, aby mě povozil v sajdě... A to ve mě zůstalo, až jsem si ji nakonec koupil... Komunisti stáli za hov.no, ale občas se vyvinulo něco dobrýho, třeba jawy, nebo tatrovky, nádherný stroje... Ale když někdo tvrdí, že kejwa není veterán, tak proč mě hned po tom, co jsem to koupil, otravoval soused, ať mu to prodám, že to odveze švárovi do dojčlandu...??!! Jinak proti rejžím nic, ale nebavěj mě...
[Mio]
(30.1.2006 23:31:19)
vsak rikam kolektivni vina ne:D ta rozumna cast se s nima sveze jako ve vsem:D
[Kalasnikov]
(30.1.2006 23:27:39)
Kalachu nemůžež všecky házet do jednoho pytle,toto je v lidech,máš např.normální pracháče a máš prachaté idioty,a tak je to ve všem a ze všema.A výrazy zasraná rejže apod.proč? ta motorka za to nemůže.Zdar
[jelito.]
(30.1.2006 23:06:57)
no dobre milanku byl jsem to ja priznavam se i bez muceni:D Jde o to že jsem vlastně uplatnil princip kolektivní viny. Vychází to z mých zkušeností z majiteli rejží v mém okolí a z toho co si tak čtu po netu. Z těchto zkušeností můžu říct že ze skupiny rejžařů je mnohem víc blbců než třeba z jawařů(sem pro zjednodušení zahrnu i čztisty tatranisty ogaristy a další). Sou to totiž ve většině super machři kteří furt točí kolik jim to jede a jak to tahá a jak je moje cezeta shit a jak by nechtěli startpáku že je to pomalé startovat nohou ale kdyz se jim odsere starter a potrebujou roztlacit nebo jim dojde benal v puli cesty a musim jim dolivat ze svojeho bo jim to žere jak hajzl tak hned zkrotnou jako beránci. Tohle mam z vlastni zkusenosti tak nevim jestli jsou rejzari nekde jini(netyka se prip vyjimek ktere maji průpravu treba jawou a pak nebudou jako na motorkarich na jare startovat az na treti dobiti baterky misto aby tam soupli cerstvy benzin kdyz tem jejich srotum podzimni benal nevoni) tak me poucte:D
[Kalasnikov]
(30.1.2006 22:42:44)
Jezisku, chlapci, tenhle pubertalni vylev vas vytocil? At si tam kazdej pise co chce, a kazdej at ma co chce nebo na co ma penize.
[El Fag]
(30.1.2006 22:41:42)
milanek: musím s tebou souhlasit. To že jsou veteranisti šílenci je možná pravda, ale tohle se říká prakticky o komkoli, kdo je do něčeho zažranej, či je členem správného spolu. O mě taky říkaj, že jsem šílenec. Nejsem veteránista, ale našel jsem dva vraky (v naší rodině) a protože je nechtěli prodat, tak něž aby shnily někde ve stodole pod hromadou jiného bordelu, jsem se je jal dát trochu do kupy. Zabývám se tím krátce (pár měsíců) a kvůli počasí jsem toho ještě moc neudělal, ale už jsem v očích rodiny blázen, že se zabývám "harampádím". Myslím, že takový postoj k těm vrakům má víc lidí..
Jinak ten článek resp. diskuse na veteren.cz mě nechává klidným, protože internet dává možnost některým blbcům se anonymě veřejně vyjadřovat. Tím se nemá ceny zabývat.
[maspe]
(30.1.2006 22:33:42)
jakou má hodnotu?
[Automat]
(12.1.2006 9:36:58)
Příspěvků:
5
, poslední:
16.11.2025 23:16:10
2041.
všechno ostatní
Chtěl bych se zeptat jakou může mít hodnotu motor na ČZ 125 a ted neví jestli je to B nebo T.C to není na 100%.Za info dík.
Přidat příspěvek
Tyhle motory do ceny asi moc nepolezou.Je jich dochováno víc než bude možné dát dohromady motorek.
[Tom]
(12.1.2006 13:21:04)
Já hoprodat nechci,ale pouze zjišťuji jaké se okolo toho motají ceny.Stejně je rozložený a budu ho dávat do kupy,ale nechám si ho až poleze do ceny tak ho prodám,nebo k němu seženu ještě celou motorku.
[Automat]
(12.1.2006 12:00:11)
Mňo každá věc má i v případě hodně nadsazené ceny svého kupce.Takže můj osobní odhad tak 1000 korun.Někomu se to bude zdát moc a někomu zase málo...Mimochodem díru do světa s tím motorem neuděláš,Na trhu je jich dost a například já ten svůj prodávám asi půl roku a nikdo zatím neměl zájem.
[Lord Bazzi]
(12.1.2006 11:34:55)
Ne tolelanční označení z výroby nemyslím to opravdu ne myslím typově celý motocykl.
[Automat]
(12.1.2006 9:59:26)
Hodnotu? Jestli myslíš to písmeno na válci, tak to T určitě nebude. Pokud vím tak se dělaj A,B,C.
[Twin Sport]
(12.1.2006 9:58:06)
POZOR POZOR!!!!!!
[Automat]
(25.12.2005 20:43:58)
Příspěvků:
11
, poslední:
16.11.2025 23:16:10
1741.
všechno ostatní
První sčítání po internetu.Prosím majitele motocyklů JAWA 250 a 350 AUTOMATIC,aby se přihlásili a napsali zde do přispěvků,nebo pošlete na můj email,který mám v profilu číslo motoru motocyklu a jaká je to kubatura.Pokud máte možnost přidejte i fotky.DĚKUJI.Výsledky budou viset na mé web adrese(viz profil).Jawám zdar.
Přidat příspěvek
Související dotazy
Související dotazy
1754.
Sčítání
Já s bráchou máme taky jednu. Loni jsme jí koupili a momentálně prochází jemnou renovací - spíš číštění a konzervace. Výrobní číslo si nepamatuju, ale je to 250-ka typ 559 z roku 1966. Jednu sem taky viděl v muzeu u pana Micklíka v Rabakově. Byl sem tam tak před 4 lety a v té době byla ještě nerenovovaná (byla dost orezlá).
[Peterson]
(2.1.2006 9:03:38)
U nas ve vesnici ji jeden chlap ma...je to modra dveapule,ale cislo nevim...
[Honza 250]
(28.12.2005 23:00:25)
Tak to odvážný čin, vím o jedné černé 250. Promluvím s majitelem a pokud bude souhlasit, tak pošlu info. a foto. Jinak by mě též zajímalo kolik je mezi námi těchto skvostu. Udělej prosím nějaký banner s emailem, usadím ti ho na web pro větší záběr..
[SESA]
(27.12.2005 9:51:02)
výborně už jsete se rozhýbali jen dál
[Automat]
(26.12.2005 16:22:23)
ja ja ja davno skacu ... 559-303226
[drobek]
(26.12.2005 15:43:07)
Tak už víš o jedenácti 250,číslo si neřeknu,mám ji na baráku.
[jelito.]
(26.12.2005 15:42:52)
doufám že v těch deseti 250 jsem zahrnut taky :) JAWAM ZDAR
[KmotaK]
(26.12.2005 15:39:23)
Chlapi pište prosim Vás.Mám ověřenou informaci,že automatů bylo vyrobeno 200 kusů tak chci zjistit kolik jich ještě je.Tak zatím vím o jedné třindě a deseti 250 tkách.
[Automat]
(26.12.2005 14:21:21)
Ty máš Jeníku automatku? Můj kámoš má 350 Automatic, momentálně ovšem již několik let v rozebraném stavu - nemá čas. Zatím se mi ho nedaří přesvědčit, aby mi tu motorku předal byť jen k opravě nebo nejlépe i prodal-:((
[Ota]
(26.12.2005 13:55:33)
Tak já se prosím hlásím, prozatím neúplně. Mám 250, ale číslo momentálně po ruce nemám a foťák mi šlohli :-/. Časem se polepším.
[Jeník]
(26.12.2005 11:57:05)
Jáááááá.........
......trová paštika :-))))))))))))
[:-)]
(25.12.2005 23:09:14)
Jaká je 350
[Automat]
(14.12.2005 19:48:09)
Příspěvků:
8
, poslední:
16.11.2025 23:16:10
1613.
Informace
Chlapi prosím vás,potřebuju poradit,mám možnost koupit Jawu 350/360 za rozumnou cenu,a chtěl bych vědět vaše zkušenosti s tímto strojem.Jaká je životnost motoru při slušném zacházení,co je největší bolák této motorky?Neptal bych se,ale mám zkušenosti jenom s jednoválci.(jedná se mi o praktické zkušenosti)Moc děkuju.JAWÁM ZDAR.
Přidat příspěvek
Nechce se mi moc rozepisovat, měl jsem ji a do smrti na ni nezapomenu, byla skvělá, dokud mi nevyletěla převodovka :o), bez obav motorka je to fakt skvělá,...
[Ondra]
(15.12.2005 20:19:06)
To:HejtmaMa] Tak, tak :o)
[ED250]
(15.12.2005 12:51:46)
No z těch slabin krom zápalka je taky naprd zadní kyvka-respektive uložení čepu.....jinak to jede do roztrhání těla třeba i pozadu,když to umíš ;-)
[jaw250]
(15.12.2005 11:50:38)
Krome tech s bezkontaktem ...
[HejtmaMa]
(15.12.2005 11:03:45)
Což platí u každý 350...
[ED250]
(15.12.2005 7:18:15)
jako slabinu bych bviděl snad jen zapalování, když ho člověk neumí seřídit...
[krf]
(15.12.2005 5:51:29)
dostanš pár koníků navíc,nekolikrát se ti utrhne napínák,ale nakonec se naučíš utahovat rozetu klíčem a přestane se to stávat.jinak motorově je to calif jen s kulatejma válcema,jízda s PAvem pohodová ve dvou pohoda spotřebou,při slušnym zacházení(bublat v klidu) kolem 4L
[Mates]
(14.12.2005 20:55:33)
Čus,já jsem s 350/360 "panelkou"+PAv 40 spokojenej, měl jsen "kyvku" 250/353 zásadní rozdíl není žádnej.
[MAX]
(14.12.2005 20:19:50)
odpor
[Automat]
(28.11.2005 18:13:03)
Příspěvků:
1
, poslední:
16.11.2025 23:16:10
1413.
Nejede nebo nestartuje
Lidičky prosím Vás stal se mi problém,mám vyhořělý odpor do dynyma na maneta 125 skůtra nevíte někdo jakou má mít hodnotu předpokládám tak 4 ohmy,ale nejsem si jistej.Všem moc dekuju.
Přidat příspěvek
no, jelikož nikdo neradí, skusím aspon teorii :-) kdyby to mělo bmít vysokej odpor, byl by to spíš přímotop :-) ja si myslím, že to bude jen na nějaké omezení max. proudu, coz by ty 4 ohmy odpovídali na 1,5 A budícího max. proudu. Takže to tak může být :-) hodně zdaru
[krf]
(12.12.2005 7:02:06)
Novější
Starší
1