SQL spojení: 1 (27), 0,078 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 24.4.2024 10:36:34
Dotazy uživatele
Motorky
|
Data
|
Práva
Zobrazit seznam
Dotazy
|
Inzeráty
|
Cestopisy
Novější
Starší
Dotazů na stránku:
1
2
5
10
20
40
60
100
Příspěvků k dotazu:
0
5
10
20
40
60
100
1
2
Indicka jawa představena
[Labakov]
(15.11.2018 7:16:27)
Příspěvků:
81
, poslední:
19.12.2023 1:59:12
66502.
Informace
https://www.fa
cebook.com/jaw
amotorcycles/v
ideos/30672189
3277266/
ten jednosic je nadherny
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
Požádejte a budete spokojeni.
Soukromá půjčka má různé výhody. Na rozdíl od běžného bankovního úvěru nemusíte procházet velkým množstvím byrokratických překážek, ale zažádejte si o svůj soukromý úvěr z pohodlí domova.
Po vyplnění žádosti o půjčku se identifikujte online a podepište smlouvu o půjčce.
Půjčku dostanete do 24 hodin. Petrzuzanek3@gmail.com.
Okamžité schválení.
100% flexibilní.
Úroková sazba 3 % (pevná).
Splatnost až 360 měsíců.
Kontakt: Petrzuzanek3@gmail.com nebo whatsapp:+420 704 207 735.
Požádejte a budete spokojeni.
Soukromá půjčka má různé výhody. Na rozdíl od běžného bankovního úvěru nemusíte procházet velkým množstvím byrokratických překážek, ale zažádejte si o svůj soukromý úvěr z pohodlí domova.
Po vyplnění žádosti o půjčku se identifikujte online a podepište smlouvu o půjčce.
Půjčku dostanete do 24 hodin. Petrzuzanek3@gmail.com.
Okamžité schválení.
100% flexibilní.
Úroková sazba 3 % (pevná).
Splatnost až 360 měsíců.
Kontakt: Petrzuzanek3@gmail.com nebo whatsapp:+420 704 207 735.
Požádejte a budete spokojeni.
Soukromá půjčka má různé výhody. Na rozdíl od běžného bankovního úvěru nemusíte procházet velkým množstvím byrokratických překážek, ale zažádejte si o svůj soukromý úvěr z pohodlí domova.
Po vyplnění žádosti o půjčku se identifikujte online a podepište smlouvu o půjčce.
Půjčku dostanete do 24 hodin. Petrzuzanek3@gmail.com.
Okamžité schválení.
100% flexibilní.
Úroková sazba 3 % (pevná).
Splatnost až 360 měsíců.
Kontakt: Petrzuzanek3@gmail.com nebo whatsapp:+420 704 207 735.
Požádejte a budete spokojeni.
Soukromá půjčka má různé výhody. Na rozdíl od běžného bankovního úvěru nemusíte procházet velkým množstvím byrokratických překážek, ale zažádejte si o svůj soukromý úvěr z pohodlí domova.
Po vyplnění žádosti o půjčku se identifikujte online a podepište smlouvu o půjčce.
Půjčku dostanete do 24 hodin. Petrzuzanek3@gmail.com.
Okamžité schválení.
100% flexibilní.
Úroková sazba 3 % (pevná).
[Petr Zuzanek]
(19.12.2023 1:59:12)
tak yezdi jen tak nebude, jsou tam nějaké soudní tahanice s oděvní firmou. Proto zvolili starší název jawa, který tam ale tolik nepamatují!
[bledemon]
(9.12.2018 11:51:30)
Tak 21.11 mi z Mahindry napsali:
Dear Customer,
Thank you for writing to us.
This is an automated response to your e-mail. We will respond to you within 2 working days.
Should you need further assistance, do call us on our toll free number:1800-233-8883.
We will do our best to help you.
Regards
Mahindra Customer Care
A to je vše, takže přístup k zákazníkovi taky jako JAWA.
No uvidíme. ;-)
[Verdom]
(26.11.2018 6:59:12)
a to už se neopravuje štetečkem s benzínem ? a co na to Jan Tleskač? :)
[Hipik]
(23.11.2018 23:30:54)
ano, ten motor bez žeber tu bude jako peugeot p2x. Dle indického vedení značka BSA dostane jen větší dvouválce (jawa ne) a plánují také yezdi300.
Jestli se do toho týnec nevloží, tak sem jawu300 na papíry asi nedostanete.
[bledemon]
(19.11.2018 13:11:13)
V Evropě již Mahindra vyrábí. Vlastní většinový podíl v Peugeot Motorcycles.
[elevator]
(19.11.2018 12:57:31)
Tady je seznam zemi kde maji zastoupeni:
http://www.mah
indratwowheele
rs.com/pdf/dis
tributor%20inf
ormation-1.pdf
[70CB750]
(19.11.2018 12:53:45)
Jak znám Jawu, tak než se rozkouká, ti co to budou chtít, si to pořídí jinak či odjinud. Ti ten vlak co jim ujel nechytí, ani kdyby jim jel naproti. ;-) Mi to nedalo a indiánům jsem napsal, zda to budou tahat sem, kdy a přes koho, tak uvidíme, jestli jsou jako pravá Jawa a ani neodepíšou nebo zda dají vědět. ;-)
[Verdom]
(19.11.2018 11:51:01)
Davy_: OHC udělali taky tak. A ta má vedle Džawy daleko menší potenciál. Jakmile rám, podvozek a motor někdo (Mahindra) dotáhne do Evropy a zařídí homologaci, tak si na to můžeš nabušit nádrž, sedlo, řídítka... pomalu jaký chceš a prodávat s EU techničákem... To usuzuju z toho, že před nedávnem se Mahindra dala slyšet, že tu motorku chce prodávat (i) pod značkou BSA v Evropě...
[JZ]
(19.11.2018 10:41:10)
Davy_ : Jenze ona bude stacit globalni homologace pro EU, a ta se natuty casem objevi. Jak jsem psal o par radku niz, proc by Mahindra kupovala znacku BSA ? Spravne, protoze to bude vozit do Anglie pod znackou BSA.
[Krizoň IV.]
(19.11.2018 10:38:31)
Endy> Do toho nikdo nepujde. Kdyz by si nekdo zaridil typovou homologaci u nas a chtel rozpustit naklady do prvnich prodanejch kusu, tak cechacci budou picovat ze je to drahy. Krome toho by se tu prodalo max. par desitek kusu.
[Davy_]
(19.11.2018 10:13:05)
Endy - a načo by to tu predstavovali, keby sa to nedalo kúpiť?
[Milos634]
(19.11.2018 9:41:00)
..ja mam jen strach, ze pokud to Mahindra zacne posilat sem rozebrany v bednach, tak v Tynci aspon radne zkurwi finalni montaz ..... ... 350 OHC me teda nebralo... ..ale tenhle indian se mi libi hodne.....
[Bubak]
(19.11.2018 9:33:56)
Ako sa píše o dotaz vyššie
"Mahindra je Italská ne Indická!! [HonzaBK] (19.11.2018 7:54:12)"
Nemalo by to isť potom cez talianov jednoduchšie sem doviesť?
[Velorex]
(19.11.2018 9:28:53)
Oni na motoraren.sk nepíšou, že to budou prodávat, jen že to představí...
Davy: to to radši nechám někomu, kdo to zařídí za mě, a klidně ať jich pak prodá několik stovek. Věřím, že tohodle stroje by se prodalo rozhodně víc než 350OHC.
[Endy]
(19.11.2018 9:18:40)
Reseni by bylo pomerne jednoduchy. Schvaleni individualni stavby vyjde asi na 80 000,- s motorem kterej tu uz v necem jezdi. Tady by se musel delat i motor, tzn. hlavne emise, tak neco pres sto, dejme tomu stopade. Pak se na to jedno schvaleni muze postavit urcitej pocet vozidel. Bejvalo to docela dost, tusim 12. Kolik je to ted nevim. Tak se 12 lidi domluvi, v kontejneru se doveze 12 motorek a naklady na schvaleni dopravu se mezi ne rozpustej. Akorat to nesmi bejt 12 manazeru, nebo uklizecek, ale nekdo kdo zvladne pripravit podklady pro zkousky.
[Davy_]
(19.11.2018 8:32:53)
přece to nemůže na Slovensko někdo vozit bez učasti JAWY v Týnci. Pokud to bude v dubnu mít Slovák, musí to mít i ofiko JAWA,ne?
[monty]
(18.11.2018 22:16:55)
Takže na Slovensko sa asi bude dovážať. Toto je na stránke zástupcu JAWA na Slovensku
http://www.motoraren.sk/motocykle/jawa-300-kyvacka
[Milos634]
(18.11.2018 22:08:33)
Co vím, tak Indie emise řeší až komicky (jako EU), automobilky tam dokonce vozí s auty na homologaci i benzín na homologační testy, s místním se to prý nedá splnit ani ve snu
[mais]
(18.11.2018 21:31:04)
Krizoň: nevyvracím Tvou zkušenost, ale jak moc ses vztekal na tom úřadě?
(5) K žádosti o zápis silničního vozidla do registru silničních vozidel žadatel přiloží
a) doklad o technické způsobilosti vozidla, kterým je
3. osvědčení o registraci silničního vozidla vydané jiným členským státem a, byl-li vydán, i technický průkaz tohoto silničního vozidla,
Čili si myslím, že cokoli, co jezdilo na EU TP, bys měl být schopen přihlásit. Globální homologaci ES považuji za institut, který se týká dovozu vozidla např. z UA, které však z tohoto pohledu vyhovuje...
[JZ]
(18.11.2018 21:29:03)
Indická Jawa
[Labakov]
(5.11.2018 8:14:23)
Příspěvků:
57
, poslední:
15.11.2018 7:14:31
66475.
Informace
Má být oficialne predstavena 15.11. - objevili se fotky zamaskovane:
http://www.mot
osvet.cz/novin
ky/502-nova-ja
wa-300-poprve-
spatrena-v-tes
tovaci-fazi.ht
ml
Takze Indove jedou, uvidime za 10 dnu
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
Sledujte LIVE
https://youtu.be/4jR2EG5nh_s
[Roadrunner]
(15.11.2018 7:14:31)
Verdom: myslíš něco jako nejhorší slova co může uživatel slyšet od české IT podpory? Bohužel vám nemohu pomoci, zavolejte si na globální podporu do Indie? :-)
[Garfield]
(9.11.2018 9:41:50)
Tato vynikajici kniha se jmenuje Na plný plyn.
[Josef Homolka]
(8.11.2018 11:17:50)
Podle Franty Stastneho (viz jeho kniha), si Indove motorky pojmenovli prodle hlasky zkusebnich techniku z Jawy - na konci kontroly to pokazde projeli a hlasili - jezdi....
.... jinak to Indove slepili dohromady docela slusne... ... ve srovnani s nekterymi kreacemi samotne JAwy.... ..moderni kejva se 4taktem a vstrikovanim, slusne tlumice a brzdy... ..proc ne?
[Bubak]
(8.11.2018 7:58:49)
K Verdomově obrázku. To mělo i oilmaster, nebo co je to za výstupek na motorovým víku? Nevíte někdo?
[Ota]
(8.11.2018 7:55:37)
YEZDI mají i v Šestajovicích
https://verdom
.rajce.idnes.c
z/Muzeum_motoc
yklu_Sestajovi
ce/#DSC_1101.j
pg
A k indojawě, nekoukám na to jako na Jawu, ale jako na motorku z Indie a jelikož jsem viděl zblízka pár Enfieldů, tamní opálenci nám dělají technickou podporu "ajtý" a dělali pro naší firmu pár věcí, mohu jen konstatovat, bude to Jawa, se vším všady i s jawením u krajnice. ;-)
[Verdom]
(8.11.2018 6:31:20)
Bakoun: Za cca 2,5 roku jsem tomu věnoval přes 1000 hodin. Momentálně je na webu 361 článků. Podklady jsem sice zdaleka nevyčerpal, no mám teď na to výrazně míň času.
[Pajka]
(7.11.2018 17:41:08)
Poslední YEZDI ROAD King 250 konstruoval Aleš Novotný.
Motor s vrtáním 70 a zdvihem 64 je podobnej podčtvercovýmu motokrosovýmu motoru do Kejvačky, akorát je hranatej. Prostě v roce 1970 vzali výsledky vývoje z roku 1960,lehce upravili a hotovo.
A formy si nechali udělat tady, protože to v Indii neuměli.
https://montyj
awa.rajce.idne
s.cz/muzeum_Ra
dovesnice/#IMG
_0229.jpg
todle je poslední použití motoru Yezdi-prototyp vyrobenej v Jawě s indickým motorem.
[monty]
(7.11.2018 17:28:55)
Pajka: úplně koukám, co ti na stránkách přibylo informací za dobu, co jsem na nich nebyl. Dobrá práce!
[Bakoun]
(7.11.2018 16:08:53)
Já to mylsle tak že díly i když vyvíjené u ná a našimi konstruktéry byly vyvýjeny jen pro Yezdi a ne pro Jawu, proto že to s motorkama jawa nemá moc společného. Netýká se to jen těch prvních modelů. Nic více.
[Dolin]
(7.11.2018 14:04:27)
taky tohle jsou stránky příznivců jawy, a ne veteránistů :-) průnik těchto množin je pouze částečný.
[Kosťa]
(7.11.2018 13:02:08)
Ventil: Ano, obvyklá rada: "Udělej si to podle sebe" k JWM sedí. Jsou ale například Jawarmaniakovi stránky, veteranforum... No a taky se snažím trochou práce přispět sám (v oblasti pionýrů).
[Pajka]
(7.11.2018 12:01:05)
Tak ono to taky nebylo celou dobu Yezdi, ale napřed to byla dceřiná firma Jawa Moto. Tuším až cca od roku 1966 se to osamostatnilo a přejmenovalo na Yezdi.
Ano, 60 ccm pionýr pro Indii byl vyvíjen v Považských strojírnách. To je taky důvod, proč v PB jezdilo tolik "převrtaných" pionýrů...
[Pajka]
(7.11.2018 11:46:44)
Peterson: zrovna se mi to tahne hlavou.
Ja u Polaka zacal delat po vojne, v roce 89 a odesel jsem na podzim 92 a nekdy v ty dobe mezi jsme meli zakazku na formy na Yezdi kartery. A nebyla to jen renovace, ktera se dela po cca 500 000 odlitku, slo o komplet novou formu.
[70CB750]
(7.11.2018 11:08:59)
Co má Yezdi společné s Jawou... není to tak, že "pramálo". První model je kopie Kývačky 353, montovaný z velké části z dovezených čs. dílů, postupně se podíl v indii vyrobených dílů zvyšoval. Další modely se začly od "originálu" odlišovat, ale vývoj byl v podstatném rozsahu vedený konstruktéry z Jawy, kteří v indii dlouhodobě pracovali. Pokud vím určitě ještě v 70.letech, možná ještě i na začátku 80., to už si nepamatuju, to bych musel dohledat zdroj kde jsem to četl (včetně jmen konstruktérů). Tedy ty modernizované podvozky i ty hranaté motory Yezdi 250 a hranatý zvětšený motor pionýra (i nový motor Yezdi 175, který se myslím nakonec nevyráběl) - zkonstruovali konstruktéři z Jawy ne Indové!!! Navíc tuším 70CB750 tu psal, že v 80. letech v čs byl u toho, když se pro Yezdi u nás vyráběly formy na hliníkové odlitky... Takže ten vztah tam byl silný pořád.
Nové indické "Yezdi" se to netýká, ale jen upřesnění k historii...
[Peterson]
(7.11.2018 10:56:28)
pajka: když se tady nějaký snaživec renovátor zeptá na detail ke konkrétnímu r.v. a typu jsou rady udělej si ji tak aby se ti líbila a dávali co bylo na skladě více něž obvyklé a opačně se hořekuje za zachování historie.
Tu Indijawa nemá smysl víc hodnotit, jen pár fotek o ničem nevypovídá.
[ventil]
(7.11.2018 10:21:12)
Ve fabrice to bylo tak, že si navyráběli díly a pak spustili výrobu, staré díly posílali tam, kde se ještě montoval starý typ, případně je dali do prodeje jako ND. Takové to "Je to stopro originál, koupil ji můj děda a nikdy s ní nic nedělal..." není vždy jisté. Děda si nemusel pamatovat, že v servise mototechny něco měnili (třeba jen v rámci záruky) a mohli namontovat jiný díl, protože byl skladem. Ale fabrika to už pak nedělala.
Mně se ten Ind docela líbí. Mají + za snahu. Stejně tak se mi docela líbí 350 OHC. Jsou to furt jen skládačky, ale co. Pokud bych si něco koupil, byl by to stejně nějaký japonský youngtimer. Jawa je pro mne jen ta do 640.
[longr]
(7.11.2018 10:10:58)
Dolin: K tvému poslednímu odstavci...
Je to jen oblíbená fráze lajdáckých "renovátorů", kteří tím omlouvají nepůvodní díly na motorkách. Ve výrobě to tak rozhodně nefungovalo.
[Pajka]
(7.11.2018 9:42:56)
Tak ona se ta Jawa neprodávala jako Yezdi, ono se to jako Yezdi už vyrábělo (Yezdi je mimochodem tuším kraj odkud pochází rodina majitelů Irani. Faroborz A.Irani byl také závodník). S Jawou to až na první modely 1960 nemá pranic společného teda. Bohužel mají i některé z celků vyřešeny dle mého osobního úsudku lépe jak původní Jawa. A jak to vypadá? No ne zase tak špatně, jsou to hezké motorky a ty poslední sou živější jako naše panelka.
A stále opakovaná věta "pokud zrovna nebyl dil z jednoho typu, montovalo se to, co bylo aktualne skladem". Jako jak? V roce 1959 nešlo dát nádrže z roku 1954, dvě spínačky by to asi nemělo...myslím, že nikdy nemontovali nic z nižšího ročníku něž to co bylo aktuální rok ve výrobě. Nemám k tomu nijaký důkaz. A u malé kývačky ještě makrnatněji od roku 1960 toho na roky 1954-1959 pasuje pramálo.....
[Dolin]
(7.11.2018 9:16:15)
Hele, takova otazka ... proc by to v Indii meli vlastne delat lip?
Jawa se tam prodavala jako Yezdi, zkuste si najit, jak to vypadalo. Me to vzdy pripadalo jako bastl kejvacky, kalifa a 63x. Pocitam, ze se to tam tehdy resilo stejne jako u nas - pokud zrovna nebyl dil z jednoho typu, montovalo se to, co bylo aktualne skladem. Navic je to uz nejakej patek zpatky, takze pocitam, ze naprosta vetsina techdle peklostroju tam bude vselijak napadena kutilem domacim, takze na bastly budou zvykli.
No a pokud bude marketingova kampan postavena ve stylu "tohle neni Yezdi, tohle je original Jawa", pocitam, ze uspech budou mit tak jako tak - nasi klasickou kejvu, panelku, kalifa ani ctyrku tam znaji leda z obrazku ... no a tohle jim bude dost podobny.
Ano, je tam snaha se dizajnu kejvy/panelky priblizit, do dokonalosti (resp. okopirovani) tomu porad dost chybi, ale pochybuju, ze by to v oblastech, kam tenhle stroj primarne miri, komukoliv vadilo.
Naopak, pokud to chteji nekde prodavat jako Jawa, jinde BSA, je potreba historii nekopirovat presne, ale naopak udelat jakejsi univerzalni retro dizajn, aby po zmene laku a loga na nadrzi v tom kazdej kupujici videl to, co tam videt chce.
Tim nerikam, ze se s timto pristupem ztotoznuju ... ale plne ho chapu. A zaroven uznavam, ze bez podobneho pristupu by to tezko nekdo vyrabel (vzdyt "nase" cinska Jawa ma stejnou filosofii).
Takze budme radi za to, ze se do toho nekdo pustil aspon takhle, kdyz uz je Tynec mrtvej.
[Sim]
(7.11.2018 8:46:42)
Popraskany lak na plastove nadrzi
[Labakov]
(18.12.2016 20:17:07)
Příspěvků:
6
, poslední:
21.12.2016 15:22:35
63795.
Barvy a lakování
Mam dotaz k opravam laku na plastovych dilech - na Tigrovi (Triumph Tiger 955 r.2006) mam na predku nadrze popraskany lak + odstiply kousek barvy. Chtel bych to zapravit a nejsem si jisty postupem. Predpokladam, ze skusim odloupat necim mekkym co jeste upadne, nasledne zatmelit a lak. Je u plastovych veci nejaky specificky postup pripravy povrchu? Nejake konkretni doporucovane pripravky? Chci to jen opravit lokalne, ne celou nadrz a prelepit to nalepkou uz me taky napadlo:-). Foto tady:
https://drive.
google.com/fil
e/d/1vt4xye0VF
ZEgt9PLdNN8ObT
62NIbjWm_Ew/vi
ew
Přidat příspěvek
na takovphle vady jsou prece naprosto idelani samolepky jawamanie :-)
[milánek]
(21.12.2016 15:22:35)
Škrábance má cenu řešit u funglovek, pracovní stroj nějaké kosmetické vady snese. Nehledě na fakt, že se kradou právě ty hezčí věci - např. naší pomuchlanou Mazdu nebylo v zásadě nutné zamykat :-).
[j-z]
(21.12.2016 13:26:28)
Na svém tigeru jsem odřeniny neřešil. Pravda, mel sem lehce menší, ale i tak. Řešil bych to tou 3D fólií. A dát ji na obě půlky, ať to vypadá origo. Jako chrániče na gs
[Daliss]
(19.12.2016 16:39:57)
Tak jo. Tmel na plast a dál užbje to stejné. Do laku by se mělo dát změkčovadlo, ale ve tvém případě bych se na to vykašlal úplně spodek potáhl 3D folií a hotovo.
[PetrL3]
(19.12.2016 16:25:22)
Protoze jde jen o male poskozeni na naprosto nevyraznem miste (predek ze spodu) chci to jen proto ze nechraneny plast a UV asi neni nejzdravejsi kombinace. Cela nadrz by znamenalo take likvidaci originalnich zalakovanych polepu.
[Labakov]
(19.12.2016 16:20:25)
To je špatný dělat lokálně. Vím, že to nechceš slyšet, ale takový díl se vyplatí fouknout komplet. Stejně je s tím práce, tak kvůli rozdílu 1-2 dcl... Neušetříš nic.
Jinak samozřejmě základ i tmel se použije určený na plasty.
[PetrL3]
(19.12.2016 14:45:35)
Novy buh motoakci
[Labakov]
(30.3.2015 17:44:17)
Příspěvků:
2
, poslední:
2.4.2015 19:00:18
60023.
všechno ostatní
Podivejte se do letaku Globusu (platne od 2.4.) - zda se ze motoakce Lidl byla definitivne prekonana po tom co nekolik let umirala:-) Az tam nekdo dojdete, tak se podelte s pocitem kvality.
Přidat příspěvek
V Liberci dnes po práci v 16. hod. ty rozumné věci buď už nebyly a nebo vůbec nepřišly. A zbytek v této kvalitě koupím asi kdykoli i jinde.
[verdom]
(2.4.2015 19:00:18)
Já tam byl dnes.
No, zámek na koutouč vypadal dobře, kopa světýlek a doplnku levná šunt čína, rukavice dvakrát dražší než v Lidlu a Lidlovský se mi zají lepší(v těch jezdím), helmy z Lidlu se mi zdají také lepší, bundy kalhoty, za ty ceny koupíte i v motokrámu, takže za mě, není se tam proč hnát, raději do Lidlu.
[Veteranista]
(2.4.2015 16:49:59)
Jen se trochu chlubim
[Labakov]
(21.10.2012 11:27:32)
Příspěvků:
36
, poslední:
24.10.2012 22:48:25
51300.
Cizí (tj. ne JAWA a ČZ) motorky
Poridil jsem si novy stroj - zatim jedna fotka v profilu. Tiger 955i, r.2006, stav moc pekny. Tak ted se do me pustte co jsem si to koupil za vrak:-)
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
SIM: nevim jestli si chci udelat omlacenou potvoru hned ted, ale kazdopadne to rad nekdy vyuziju az tam budu mit nejake gumy i s nejakym vzorkem;-)
[Labakov]
(24.10.2012 22:48:25)
Sim: Jó to byla sranda. Pořád na to vzpomínám. Měl jsem radost že se to TDM-ku podařilo relativně dobře projet. Až jednou něco koupím, bude cesta za tebou jedna z prvních co podniknu. Ať se zase něco přiučím.
[Daryth]
(24.10.2012 11:38:43)
milánek > dobre napsany, jako by mi to neco pripominalo :-D
labakov > gratulace, az budes mit cestu na zapad, ozvi se ... Brdy nebo tankodrom v Dobranech ti ukaze, co vsechno se da projet na litych kolech. Peter nebo Daryth si mozna vzpomenou - jen nevim, jestli je vhodne jim ty chvile pripominat O:-)
[Sim]
(24.10.2012 11:18:00)
to co pise milanek je 100% pravda - pujcte tigera hovadu co jezdi 10 let motokros a proleti s tim vsechno vcetne trate, a bude se akorat bat aby to nekde pri doskoku nezlomil vejpul :-D
[xTas]
(23.10.2012 17:30:46)
v první řadě je to o obutí, potom o řidiči. na těch silničních slikách nevyjede ani mokrou ranní louku od rybníka.
[dejvV]
(23.10.2012 15:33:12)
podle mne je hlavni rozdil v tom jestli to projedes s radosti pod plynem a nebo proste jen projedes s penou u huby - jakykoliv cesty kde je aspon trochu sterku to samozrejme projede s prstem v nose - chleba se zacne lamat kdyz se vleze na louky rozbahneny stoupaky - a hlavne klesaky ! pak potrebujes lehkou vysokou a obratnou moto jinak ale naprosto vsechno je to o pilotovi - jeste sem nikdy nejel nic co by pri srdci na spravnym miste neslo prohulit na ocesany kyvacce :-)
[milánek]
(23.10.2012 10:17:49)
DaliSS: už jen díky hmotnosti... tygr má suchou 215 a 1100 GS 243 s plnou nádrží.. ten rozdíl je tam ve výsledku asi tak 5-10kg a to už je myslím celkem jedno. Obě jsou těžký jako kráva, ale je to o zvyku a vědět co si můžeš dovolit.
[No_-_name]
(23.10.2012 8:45:21)
Lepší než mít zlomenou nohu po zásahu myslivcem - můžu dodat sken :-)
[jstefajn]
(23.10.2012 5:42:36)
at slouzi :), btw je enduro a enduro, ja se vyblbnu na lesnich cestach, polnackach, velkych kaluzich a nejakych sem tam vyjezdech. Po lesich mimo cesty nejezdim, do zakazu taky ne po poluch jezdim jen na podzim a boli me od vcerejska oko od toho, jak jsem do nej dostal vetvi co visela do cesty :D:D
[martyzostravska]
(22.10.2012 22:21:39)
Ať slouží, chlape :-)
[Paťa]
(22.10.2012 21:34:34)
to by mne zajímalo, proč by měl být Tiger 955 jako enduro nepoužitelný.... jezdím ho už pár let a jako nepoužitelný mi to vážně nepřijde. Jasně, není to LC8, ale báwo strčí do kapsy už jen díky hmotnosti
[DaliSS]
(22.10.2012 20:36:06)
Kamarád měl asi sezónu novýho 1050 a ve výsledku s tím byly jen problémy tak šel z domu a zůstalo TDM s najetým nesmyslem km místo kterýho ho kupoval. Tak snad starší generace bude fungovat lépe :-) Gratuluju
[Garfield]
(22.10.2012 16:47:24)
mě se třeba líbí tahle, ty kilometry najeté se mě líbí také. Bohužel se mi nelíbí barva a trochu cena :-)
http://www.mot
oinzerce.cz/mo
torky/triumph/
668555-tiger-9
00.html
[dejvV]
(22.10.2012 16:02:21)
Moc pěkná, dobrej výběr. Gratuluji.
[Daryth]
(22.10.2012 11:30:24)
ať slouží k maximální spokojenosti :-)
[maspe]
(22.10.2012 9:23:29)
Taky koukal jsem chtel na dratacich, ale tenhle se objevil, je fakt pekny za dobrou cenu, tak jsem drataky ozelel. Ja uz jsem prece jenom starej a v opravdovym terenu se bojim. Ted budu mit aspon vymluvu:-)
Jinak tenhle konkretni byl jako novej koupenej do Ceska (neoficialni dovoz, tehdy tu jeste zastoupeni myslim nebylo). Za tu dobu vystridal 3 majitele.
[Labakov]
(22.10.2012 8:20:54)
Granulace, peknej kocour :)
[No_-_name]
(22.10.2012 8:08:49)
Je pěkný. Nezvyklá mašina. Škoda těch kol. Vy jezdítě hodně v terénu a tam jsou dráťáky potřeba. Těžké veliké enduro je hlavně o zvyku. Když se občas svezu na bráchovu 1200GS Adventure, tak bych s ním s mými 82Kg do většínu terénu jet nechtěl.. :o)A to ještě není naložený. Jinak gratulace.
[ED250]
(22.10.2012 6:03:25)
velká gratulace
A fakt je to na enduro nepoužitelný? Ono taky těžko definovat enduro. Je jasné, že to bude těžší a větší než kle (ER-5tka podobných rozměrů mi přijde jako koloběžka), ale zase když člověk vidí, co dokážou lidi na velkých GSech...
Taky bych chtěl Tigera. Pro začátek taky 955i, pak by se vidělo zda 800, nebo explorera...:) Ať slouží.
P.S.: na liťácích to fakt asi nebude žádná hitparáda mimo silnici ;-)
[Mustang]
(21.10.2012 23:58:48)
Krásný, závidím. :)
[Dáda]
(21.10.2012 23:30:36)
Rumunsko / Moldavie
[Labakov]
(22.6.2009 9:33:41)
Příspěvků:
1
, poslední:
15.7.2009 14:35:48
31578.
všechno ostatní
Protoze nasi planovane motodovolene uz se jeden z nas nikdy nezucastni, tak hledame dalsi ucastniky. Jedeme zatim 2 lidi - ja (Kawa KLE500) a mazhor (Pegaso). Cilem je, aby nas jelo kolem 4.
Termin je 25.7. az 2.8., cil cesty je potloukat se po severnim rumunsku smerem do moldavie a pak zase zpet - proste pohodickovou jizdou si poskakovat po rumunskejch kopeckach.
Plan cesty:
25.7. odjezd pres madarsko po dalnicich pokud mozno az k rumunsku (cca 600-700km) nebo jak se proste povede - prvni den bude zahul
26. 27. 28. 29. severni rumunsko smerem k Moldavii
30. se zacit vracet, navrat zpatky v sobotu 1. nebo v nedeli 2.
Prespani vetsinou na divoko kde se nam libi, jednou za cas penzion/kemp aby se clovek umyl.
Pokud chcete nekdo s nami, tak se ozvete do vzkazu, mailu, icq... me nebo mazhorovi. Meli by jste mit motorku ktera to zvladne - tj. jawa 639/640 v dobrem stavu to zvladne, ale ja jak se dostaneme na horsi cesty, budete se na ni trapit a rozhodne doporucuji jine gumy jak savy, ale nebude to zadny tezky teren. Optimalni stroj je jakekoliv cenduro.
Přidat příspěvek
uz neplati
[Labakov]
(15.7.2009 14:35:48)
Karta prvej pomoci na Slovensku
[Labakov]
(24.4.2009 14:05:14)
Příspěvků:
16
, poslední:
25.4.2009 18:33:44
29995.
Informace
Mám dotaz na kolegy na slovensku. Karta prvej pomoci - teď jsme to v praci zjistili ze je to povinne a ze to chcteji policajti i po cizincech. Tak jak je to doopravdy? Je to povinne i pro motorky? Pokud ano, tak jak to resite? Minimalni velikost 10x18cm a me jedine misto kam to na motorce muzu da je tak misto zasterky na blatnik.
Přidat příspěvek
To, že sa teraz zmenila farba lekárničky a jej obsah nie je dôsledkom toho, aby výrobcovia lekárničiek mali odbyt. Voľakedy boli červené, potom museli byť biele a teraz zase červené a oranžové a neviem ja ešte čo. Tak isto ako aj vesty. VOľakedy jedno aká farba, hlavná vec, že vesta bola. Dnes musí byť oranžová. Zachvíľu ešte aj veľkosť rohožky v aute bude predpísaná. Ak niekto nevie podať prvú pomoc, tak karta prvej pomoci mu kokot pomôže, lebo kým ju prečíta, tak človek vykrváca. A chcel by som vidieť ako dáka vyklepaná blondýnka, čo ledva vidí z poza volantu na cestu a vodičák dostala len tak tak, poskytuje prvú pomoc a ešte k tomu podľa volákeho návodu :-)
[Martinko250]
(25.4.2009 18:33:44)
karta prvej pomoci este nieje,bolo asi 5 navrhou ako by mala vyzerat,len sa nejako nedohodli ,takze je to zatial nefunkcne a nepotrebne :)[jaw250]poznas tie slova...neznalost neospravedlnuje,to mas ako keby si v zime siel do rakuska autom bez retazi ktore tam maju ako povinu vybavu,myslis ze by ich to zaujimalo?
[misak]
(25.4.2009 2:31:42)
zas ked pojdem do rakuska, tak rakusana tiez nebude zaujimat ze preco nemam vestu :) (teraz uz je aj unas. ale ked nebola este)
[Maco]
(24.4.2009 19:26:09)
jaw250: ano, jako třeba tady kontrolovat litevce, že nemá reflexní vestu ve služebním vozidle atp :-)
[maspe]
(24.4.2009 17:12:03)
Labakov: nevím, ale přijde mi dost divné, abys musel mít lékarničku dle jejich předpisů....to je pomalu dotaz pro Otu :-)
[jaw250]
(24.4.2009 17:00:21)
Ja sem kupoval motolekarnicku pred nedavnem a ta karticka je v ni slozena na pul..obsah sem zatim dukladne nekoukal.
[jefo]
(24.4.2009 16:43:02)
Labakov: Tak to kolegům vůbec nezávidím. To aby měli na povinnnou výbavu PAVa. Tady je názorně vidět, že kokoti ve vládě jsou opravdu všeude, nejen u nás
[Marlboro]
(24.4.2009 16:27:06)
http://motoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&tid=32615
tu je to zhrnute
[Maco]
(24.4.2009 15:14:30)
v autach je to povinne ale neviem presne ako to je s motorkami.jedno je iste ze stale u nas vymyslaju nejake dopravne picoviny :-)
[bongo]
(24.4.2009 15:00:11)
tak googluj 143/2009 na
www.zakon.sk
Jsou tam takove srandy, jako ze obal lekarnicky musi byt oranzovy presne definovanych odstinu RAL, obsah lekarnicky je tak 2x vetsi nez u nas (treba tam musi byt aspon 15cm velke nuzky).
[Labakov]
(24.4.2009 14:41:44)
Neni to něco jako komiks s obrázkama jak někoho rozdejchat nebo uložit do stabilizovaný polohy atd..?
[rraol]
(24.4.2009 14:41:30)
crowack: jasný je to taková zdravotní fleška
[Mates]
(24.4.2009 14:39:07)
Co to je? Jdu googlovat... :-(
[rraol]
(24.4.2009 14:38:40)
ohybat zalaminovane? to abych to potom zalaminovani jeste prezehlil zehlickou aby to drzelo:-)
[Labakov]
(24.4.2009 14:34:49)
A cože to je za vehement? K čemu je to dobrý? To mu jako poskytnu první pomoc tou kartou?
[crowack]
(24.4.2009 14:33:00)
sem si o tom něco hledal a nikde není, že jí nemůžeš zalaminovat, přehnout a složit do lékárničky :-)
[jaw250]
(24.4.2009 14:23:17)
svarovani hliniku (slitina) v Brne
[Labakov]
(8.6.2008 19:00:09)
Příspěvků:
5
, poslední:
10.6.2008 20:56:35
23319.
Tuning a přestavby
Kde v Brne svaruji hlinikove slitiny? Krosil sem s KLE ale ja magor jsem navic mel bocni kufry. No polozil jsem to a praskl me drzak kufru. Potrebuju to nechat pres tyden zavarit - je to na cca 5cm svar.
Přidat příspěvek
Nakonec me to udelal jak psal Pete 350, a timto mu dekuji. Pro budoucnost - kontakt je p. Ambros, Hudcova 11, tel. 608886318. Starsi pan, ma tam ceduli ze svaruje snad vsechno - specialni svarovani - hlinik, litiny, mosaz, letovani medi, stribrem...
[Labakov]
(10.6.2008 20:56:35)
Kovo košut na Kšírově v Brně svařuje hliník myslím taky. Vyvařovali mi hlavy na Urala, kdybys měl zájem, zkus tam
http://www.kovokosut.cz/
[CErin]
(9.6.2008 18:21:21)
Pan Konecny, v Arealu Zetoru - tam, kde sidli Bosch, modra vrata. Mladej kluk, delal me veci na motorku na ktery se Pavlicek a Horicky vyflakli, pac to pro ne neni byznys..... Dela pekne a relativne levne. Navic clovek nemusi cekat tyden... cislo je 774986118
[Monsignor]
(9.6.2008 12:45:30)
Zkus pana Ambroze v Medlánkách, ul. Hudcova, kousek před kruháčem, po pravé straně směrem od města. Je to rodinný domek a má tam malou ceduli. tel.608/88 63 18
[Pete 350]
(8.6.2008 22:36:36)
Pan Pavlíček, taky k němu tenhle týden jdu s kartry
http://www.fir
my.cz/detail/4
84235-jan-pavl
icek-brno-boso
nohy.html
[Mr. Freeze]
(8.6.2008 20:32:46)
Prosim pomoc - zapalovani trakturek
[Labakov]
(16.5.2008 21:06:21)
Příspěvků:
22
, poslední:
19.5.2008 13:12:00
22812.
Automobily a jiné vehikly
Mame doma stary zahradni trakturek (rok vyroby 1990-1991), motor Briggs & Stratton, 11 koni. Ted prestal fungovat - nedava jiskru (resp. dava nahodne). Kabelaz proverena (k civce vede jen kostra a ta je v poradku), kabel z civky ke svicce je neodpojitelnej. Ma to magneto, tedy na motoru je rotor s vlozenym magnetem a k tomu je civka vse v jednom (viz foto)
http://www.jawamania.info/Files/users/6675/sekacka_1.jpg
Problem je v te civce. Nova jde koupit, ale stoji to asi 2500 a to se nam do toho stareho krama uz davat nechce (zere uz i dost oleje). Nemate nejaky napad jak a levne to nahradit? V elektrice se moc nevyznam, takze vitam jakykoliv napady - proste podle nazoru velke lamy v elektrice (coz jsem ja) potrebuji jinou civku a melo by to jet. Jak a cim to nahradit?
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
ja celou sobotu sekal travu a v nedeli sem se flakal- takze zivot na hovno ale muzu taky udelat nejaky videa jesi chcete :-))
[milánek]
(19.5.2008 13:12:00)
Poli: tohle nic nemění na tom, že když jeden rýpne, že nežiju, druhý, že jsem teoretik, tak jediná podle mě rozumná odpověď je ukázat video, protože pak už rýpalové mlčí. Ty zatím nejsi ve skupině rýpalů, tvůj argument beru.
[jstefajn]
(19.5.2008 10:21:52)
Nebo že by to bylo tím, že jsme to 1%, které se dovolí ozvat, když tady překotně popisuješ své zážitky všedního dne? Jinak obdivuju tvojí fantazii, žádný MC mi úkol nezadal. Z tvých příspěvků mám jenom pocit, že nám chceš ukázat, jaký skvělý pestrý život žiješ, zatímco my, všichni ostatní, kteří si občas rýpneme, jsme vyvrheli žijící v nudné šedi stereotypu a nedokážeme se bavit hodnotným způsobem. Ale není to třeba jenom tím, že vyprávět chceme jenom těm, kteří o to stojí?
[Poli]
(19.5.2008 9:04:15)
Poli: tys mi dřív připadal docela OK, asi ti MC zadal úkol :-)
Takže reakce (na hrubý pytel hrubá záplata):
milý poli, nezlobím se na tebe - od člověka, který nechápe, k čemu jsou v textu odstavce (druhé tebou zmiňované téma je na začátku samostatného odstavce, všiml sis?) samozřejmě nelze čekat, že by chápal jakoukoli složitější myšlenku.
[jstefajn]
(18.5.2008 12:25:58)
Pro ostatní: považujte toto za mé rozloučení s níže uvedenými. Při nahrávání videí jsem měl dost času přemýšlet o tom, proč je tento server v některých otázkách naprosto bez chyby a v jiných úplně na pí... pokud nikdo neokřikne tu křicící menšinu, nezbude než ji ignorovat. Celá tato anabáze naštěstí probíhá na stránce 2 (a postupem času 3, 4...) Poradny, tak snad tolik lidí nevyprudí.
Při nahrávání těch videí jsem si přečetl průvodce po Bretani, kam pojedeme v srpnu. V té době od nás budete mít klid :-) Teď sledujeme Talmácziho v dešti... pokud to někoho nezajímá, tak tohle celé berte tak, že mě zase nezajímá, proč jaw250 a spol. chtějí rýt. Pořád mám méně příspěvků, než oni :-)
[jstefajn]
(18.5.2008 11:56:25)
Hurá, tak prudiči zalezli. Až zase vylezete, já už tu nebudu. Nahrával jsem ta videa teď, protože leje jak z konve a je na to čas. Proto ta hodina, ono 100 MB se na youtube chvíli nahrává, tempem 2 MB/min...
Tady máte zbytek videí a kdybyste hledali, najdete i fotku na mých stránkách, kde si prohlížím rozdíly mezi různými typy pístů na Dněpry. Pak se mi nedivte, že např. v dotazu 22681 napíšu přesnou odpověď, vám se sice nelíbí, ale já s vašimi problémy nemohu nic dělat, ani je nehodlám komentovat.
http://www.youtube.com/v/eTjbVzoTT0I
http://www.youtube.com/v/AfmLaIJxFI0
http://www.youtube.com/v/E97jD7qR
http://www.youtube.com/v/8QAkmP2SO6Q
http://www.youtube.com/v/T8-VsTVBpPk
[jstefajn]
(18.5.2008 11:50:41)
Nechápete, protože jste to 1%, které pochopit nechce :-)
Když cítíte potřebu tady od klávesnice komentovat ostatní a to, jak je nechápete, tak se taky smiřte s tím, že existuje jiný typ lidí, který tohle nedělá, a rád se podívá třeba na tu páteční vyjíždku (a dokáže ocenit video nebo se příště přidat):
http://www.youtube.com/v/gVMRmPvLO80
- smírčí kříž
http://www.youtube.com/v/UDDI7czaguk
- potštejn
http://www.youtube.com/v/vrI6gX_PlUU
- P08
http://www.youtube.com/v/HWJ75GrI8GE
- otočný (nejvzdálenšjěí) bod
Nejde jen o mé/naše známé - těch lidí je plné youtube, takže je jich trochu (asi milionkrát, bez smajlíku) víc než vás.
Videa ze závodu právě nahrávám, nedělám to kvůli vám pár troskám, ale kvůli těm, co byli přímo na místě a chtěli mít možnost ukázat, jak závod vypadal, i ostatním ze svých klubů. Byla tam 4členná německá výprava - ta k vám do garáže jistě také běžně zavítá, že? :-)
[jstefajn]
(18.5.2008 11:13:18)
Nechápete, protože jste to 1%, které pochopit nechce :-)
Když cítíte potřebu tady od klávesnice komentovat ostatní a to, jak je nechápete, tak se taky smiřte s tím, že existuje jiný typ lidí, který tohle nedělá, a rád se podívá třeba na tu páteční vyjíždku (a dokáže ocenit video nebo se příště přidat):
http://www.youtube.com/v/gVMRmPvLO80
- smírčí kříž
http://www.youtube.com/v/UDDI7czaguk
- potštejn
http://www.youtube.com/v/vrI6gX_PlUU
- P08
http://www.youtube.com/v/HWJ75GrI8GE
- otočný (nejvzdálenšjěí) bod
Nejde jen o mé/naše známé - těch lidí je plné youtube, takže je jich trochu (asi milionkrát, bez smajlíku) víc než vás.
Videa ze závodu právě nahrávám, nedělám to kvůli vám pár troskám, ale kvůli těm, co byli přímo na místě a chtěli mít možnost ukázat, jak závod vypadal, i ostatním ze svých klubů. Byla tam 4členná německá výprava - ta k vám do garáže jistě také běžně zavítá, že? :-)
[jstefajn]
(18.5.2008 10:54:18)
filip střílel ... náhodou jsem ho vyhrál, aneb pochopit myšlenkové pochody některých lidí je výsada pouze vyvolených :-)
[Poli]
(18.5.2008 9:59:52)
jaw250:to neřeš dětskej doktor mu předepsal prášky a on je nebere, tak holt se to takhle projevuje...prý je to nemoc politiků z povolání, podvědomě pořád bojují o pozornost :o)
jstefajn: nech si to do otázek Václava Moravce možná si zvedneš preference
[mais]
(18.5.2008 9:30:46)
"že jsi upad na hlavu" [jaw250] (17.5.2008 18:45:01)
Jo, taky si můžeš trhnout :-)
Chceš mě naštvat nebo pomluvit? Nepodaří se ti ani jedno. Aspon mám důvod se tady pochválit, ono totiž "nikdo to neudělá tak dobře jako já" :-) A případné reakce, že z Poradny se stává kanál, stoka... se nutně snesou na tvou hlavu. Už to tak několikrát bylo.
Zkus se podívat na
www.hi-net.cz/tkudrna
, ale radši až večer, až tam dám odkazy na youtube, klip s tím, jak jsem sice v pátek po 300 km s nefunkčním ABS za deště padl, ale v sobotu jsme přesto měli krásný rodinný autovýlet - filip střílel svůj první závod s dospělými, dařilo se mu - oficiální výsledky teprve budou, můžeš je hledat na stránkách SBTS Železný Brod.
Náhodou jsem ho vyhrál, jenže co je hlavní - nechal jsem na střelnici foťák a přes ten páteční pád mě L pustila (je to vyjádření důvěry, kterého si moc vážím) s Filipem na mašinu, a když už jsme si jeli na vyjížďku na střelnici (na Bawu) vyzvednout cenu a diplom, cestou zpět jsme se stavili na letišti, pak jeli přes pumpu domů... z toho všeho uvidíš klip, pokud najdeš odvahu se mrknout :-) a přiznat si, že sice děláš to, či ono, ale odpověď na otázku, čí život že je prý prázdný... tu já nemusím řešit.
Z večera, kdy jsem jel na letiště na brigádu (na Jawettě) a večer na pivo a na okruh s ultralightrem - z tohu už žádné video neuvidíš, stejně jako neuvidíš video z cesty zpět přes pole a motokrosovou dráhu domů (taktéž na jawettě).
Neuvidíš ho, protože nejsi ani z naší střelnice, ani z našeho letiště - protože jsi prostě jen sám sebou, nudným prudilem. Toť zhruba má reakce na tvé opakované pokusy, ty chudinko. :-)
[jstefajn]
(18.5.2008 9:14:04)
Aha a všiml sis vůbec, že ti to psal mais? :-D nebo to bylo jen preventivní varování? LOL, ty seš fakt exot. btw-vyjadřovat se budu k tomu, co uznám za vhodné - asi tak nějak jako ty :-P
[jaw250]
(18.5.2008 6:57:41)
jaw250: ty, chlapče, už se ke mně nevyjadřuj. Samozřejmě to můžeš dělat, ale já tě budu ignorovat. Můžeš si to zapamatovat nebo také ne, to je jen na tobě :-)
[jstefajn]
(18.5.2008 4:25:53)
Labakov: ok už jsem to přeposlal na patřičná místa, tak uvidíme co vyplodí :o)
[mais]
(17.5.2008 23:30:06)
mais: jestli mas moznost, tak bych byl rad, je to model 252707 typ 0712 rok vyroby 1991.
[Labakov]
(17.5.2008 20:12:38)
no hlavně bych ti asi řek, že jsi upad na hlavu :-P
[jaw250]
(17.5.2008 18:45:01)
jaw250: hlavně zopakuj, co jsem psal, a jestli ti vadí, že by mi někdo mohl napsat soukromou zprávu, tak ať ti to vadí. Mám k dispozici katalogy, ty asi ne. Můj problém.
Kdybych nenapsal, že ten motor pravidelně používám, tak budeš remcat, že jsem teoretik - tak už se rozhodni, co podle tebe jsem, zatím to mícháš páté přes deváte.
Nezapomeň taky občas prohodit, že jsem vztahovačný - kdyžs to označil přímo mou přezdívkou a za dvojtečkou pokračoval :-)
[jstefajn]
(17.5.2008 18:14:27)
Zkus se poptat i v ostatních prodejnách sekaček. Teď jsme vybírali novou a motory BaS se dávají do každé druhé sekačky,takže by na to mohli obědnávat díly ve většině opraven.
[Wiku]
(17.5.2008 14:08:32)
mais: :-D :-D
[Poli]
(17.5.2008 11:45:42)
To kulatý železo v plastu nalevo vypadá jako magnetický snímač - stačí ve stejném ůhlu rotoru namontovat na rotor nejaký kus železa a na vhodné místo dát kladívka a kondík. Zcívky je potřeba vybombardovat všechno krom plechu, a na něj navinout pár desítek závitů měděného drátu (podobně, jako na fechtlu). To se připojí na kladívka a nějakou cícku stejně jako na fichtlu a na dojetí staré sekačky by to mělo stačit.
Je to jen nouzovka, ale cena se pohybuje kolem 0,- při dostupnosti vraku fichtla.
[HyperMAX (592)]
(17.5.2008 11:34:47)
Nová Yuki 125/250
[Labakov]
(8.2.2008 8:26:34)
Příspěvků:
38
, poslední:
9.2.2008 14:14:39
20289.
Informace
Tak mam takovy pocit ze Jawa uz se o uvedeni 250 na trh ani snazit nemusi -
http://www.motorkari.cz/detail-clanku/?cid=12028
- ve tride je zastoupena kvalitou yamaha ybr a ted cenou yuki. Jawa opet zaspala, ta motorka uz tu mela byt davno a mela by sanci.
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
Smrtka639: stav se za rok :-) Stáčet se mi to nechce ale tacho je jen do 100tis :-) To zvládnu :-)
[Garfield]
(9.2.2008 14:14:39)
Garf: pokud mi to stočíš na stav nového moto, tj. 4000 km, tak ji beru:-D
[Smrtka639]
(9.2.2008 11:11:00)
Teda 5 lidí co to mohli stočit :-) Já to můžu stočit leda tak až to budu jednou prodávat :-))))
[Garfield]
(9.2.2008 10:57:23)
Mustang: 2T motor vydrží právě že velký kulový :-) Co se toho že to začně žrát olej týče. Ono jde udělat GO jen na jawě? Na tyhle jednoválcový motory jako má třeba YBR nebo bude mít nová jawa 250 vyjde GO na celkem pár šlupek taky a vydržej o dost víc, navíc při tom co to žere si ušetříš na rozdílu tolik že tě to vůbec nemusí trápit co ta GO stojí.
A jen tak mimo-Po kolika km myslíš že budeš dělat GO tlumičů, GO celýho podvozku atd? Ono to neni jen o tom motoru :-)
Pro zajímavost sice to neni srovnatelná motorka s 350 ale na svý rejži mám na tachu 80tis, je to rok výroby 94, v roce 99 dovezená do ČR, v ČR jsem 5tej majitel. To máš cca 6 lidí co tomu nejspíš stočili tachometr takže bych se vůbec nedivil kdyby měla 150-200tis. A dost by mě zajímalo kdy to vlastně začně žrát olej a přejde to přes únosnou mez :-)
[Garfield]
(9.2.2008 10:48:46)
No počkej,asi jsi mě nepochopil. U 2T uděláš výbrus a jede se dál. Pokud nezadřeš, můžeš dělat 8 výbrusů, což už udělá slušnou porci kilometrů. 4 takt prostě začně žrát olej a je zle, pak se to zařčne zhoršovat na tu úrovn, až to přestane bejt únosný.
K první generálce má 2t blíž než 4t, ale zase jich nemůžeš dělat tolik. tAk jsem to myslel.
A náš fazol má najeto 42tkm, podle toho bych to neposuzoval:-D
[Mustang]
(9.2.2008 3:46:34)
mustang: počkej, nějak tě nechápu. Tvrdíš, že je 2T nesmrtelný? Podle mého je to právě 2T, jehož životnost je výrazně nižší, už kvůli tomu, že pracuje na dva takty. Pokud počítáš výdrž motoru podle nějakého měřítka 350=50.000 km, tak to mi připadá taky zcestné-kolik máš najeto na fazolkovi? Kolik má najetá průměrná felda? Dnešní motocyklové motory bez problémů zvládnou 150.000, ba i více kilometrů.
[Smrtka639]
(9.2.2008 1:32:55)
Garf: on je taky motor 2T oproti 4T téměř nesmrtelnej (což je teda asi jedna z mála jeho výhod). Pokud počítám tak 40- 50tkm na jeden výbrus u 350, tak si myslím, že srovnatelnej motor 4t tolik v životě nevydrží. A některý věci na motorce už taky nejsou tak blbovzdorný jak bejvaly.
[Mustang]
(9.2.2008 1:18:48)
Mustang: chceš vidět BMW na který se chodí se šroubovákem a kladivem? Vyhrává to půlku závodů velkejch endur v ČR :-) To samý japonec :-) Pokud jsi prase a tak zprasíš cokoliv ať je to rejže nebo jawa, pokud nejsi dá se doma japonec servisovat stejně jako ta jawa... :-)
Jerry Cocotov: budu mít rejpavej dotaz. Kolik jsi na 350 najel? :-) Ono je sakra rozdíl pokud najedeš 100tis za 40let (u kejvačky od nový cca s 1xGO motoru při slušným stylu jízdy, u rozvrzanýho pelechu taky třeba po 2-3 renovacích) a nebo to samý za 5-10let. Nájezd normálních řidičů když nepočítám profíky dost rapidně roste. Když už jsi načal to pokud chceš něco spolehlivýho a jezdit....
[Garfield]
(8.2.2008 23:42:19)
takže pětiletku přetahuju :oD
[mais]
(8.2.2008 23:07:42)
no já mám fíka 14 let a čízu 13 let :o) a nevypadá to, že je prodám :o)
[mais]
(8.2.2008 23:06:40)
marty: doufám, že se u mě čezeta ohřeje dýl, z nostalgie bych si jí rád nechal, ale uvidíme, co bude za pár let, nikdo ani nevíme, co bude zejtra, že? Třeba mě bude taky tak štvát, až na ní začnu pořádně jezdit, že jí ještě jednou rád shodím ze skály:-D (ale to se doufám nestane, protože fichtla se zatím taky nezbavuju, musela by bejt fakt nouze, aby šli motorky pryč, ale jak už jsem napsal, nikdo neví, co bude)
[Mustang]
(8.2.2008 22:46:27)
UŽ mě je uplně jedno co se stane s Jawou. Za poslední dobu co předvádí nemá hlavu a patu natož nějakej progres , či snahu něco řešit. Takže pro mě, at žijou ČZ řetězy,FGR závodák, Blata, škoda Pragy. Jawa mě je fuk...
Za 5 let bude Yuky na úrovni Korejských výrobců a nebojím se , že by nepřišli větší kubatury. Nastane cenová válka Čína vs. Japonec. Co nabýdne Jawa ???
[GREEN RAUL]
(8.2.2008 22:36:53)
2 jerry: nic ti ukazovat nebudu, na netu je hromada fotek. V té době jsem nežil a nevím, jaký problém byly sehnat ND. Vycházím z toho, co je obecně známo. Co se týče koupě motorek na 5 let, kolik lidí na manii vlastní motorku déle než 5 let? By mne zajímalo. Já ČZ, co jsem koupil v r 2001 prodal loni, tzn měl jsem ji 6 let. Jawu jsem prodal za necelé 4 roky. A vo se týče zaplavení trhu kvantitou, no, už můj táta říkal, že když se číňani naštvou , tak nás utlučou čepicema. Co se týče kvality, tak ND dnes vyráběné na jawy jsou zhusta pouze polotovarem.
A poznámka pod čarou: časem určo bude jawa nebo ČZ a ta mi zůstane dlouuuho.
[martyzostravska]
(8.2.2008 21:14:09)
jen pripominka - ta 250yuki ma mit uz vstrikovani paliva ... jawa si stale hraje s karbecy... a to si myslim ze to bude v podstate ten samy motor.
[Labakov]
(8.2.2008 20:14:44)
martyzostravska Hele ukaž mi Jawu která je v přesním originálu.Žádná!!Dostupné bylo tak malo motorky se lepily z toho co bylo doma takže když potkáš péráky vetšinou je dojeban.... a nepuvodní.Čína prostě jenm zaplavila svět levnejma šuntama.Nejde o valitu ale o kvantitu.Aby sis koupil motorku na 5 let a pak si u nich koupil další ale to se akorát spalíš!!!Pak se v tom budes rejt a rejt a hovno z toho.Sežen neco v druhovírobe na Yukynu!Leda originál a sem zvedavej kolik ten original budwe stát.
Sorry
[Jerry Cocotov]
(8.2.2008 19:52:45)
jery cocotov: no poslys, 40 let ze vydrzela jawa je dano pomerne unikatnim trznim prostredim v byvalem socialistickem ceskoslovensku a tim, ze bylyl stale dostupne nahradni dily. Dnes ve svete fabrika vyrabi ND na sve vyrobku jak dlouho? 10, 15let?
A co se tyce vyrobku z koreje, rozhledni se kolem sebe, v cem lidi jezdi. A pokud jsi takovy vlastenec tak urco vis, ze skodovka taky neni ceska.
[martyzostravska]
(8.2.2008 19:31:19)
2 ceron: bo cena
[martyzostravska]
(8.2.2008 19:25:50)
tu novou Yukinu můžete vidět na stránkách výrobce dadyw.com ale podle mě hnus. Nechápu proč yuku nesáhla po variantě s centrálem, líbivějším designem a motorem 300cmm.
[ceron]
(8.2.2008 19:03:12)
Smrtka639 350/640 je dobrá mašina a na bežný ježdění pokud chces neco opravdu spolehlivího tak bohatě stačí.Říkam japonec NA KONEC!!!
[Jerry Cocotov]
(8.2.2008 18:59:35)
čínu bych nikdy nekoupil a už vůbec ne YUKI
[kuba/476]
(8.2.2008 18:56:00)
Video ze Zakarpatske
[Labakov]
(10.11.2007 17:23:02)
Příspěvků:
22
, poslední:
17.11.2007 22:06:12
18563.
všechno ostatní
Mrknete na tohle video -
http://stage6.
divx.com/user/
zbol/video/183
4278/Ukraine-m
oto-adventure
Maji to skvele udelany. Po shlednuti mam chut jit nahodit KLE a jit se vyblbnout:-)
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
Hardcore.....Myslím že přehodnotím co chci mít doma in garage do budoucna... :D JAWAM ZDAR
[KmoťáK]
(17.11.2007 22:06:12)
No jo známý xichty :-) Fotkama se pochlubí ale video neukáže to je děs :-)
[Garfield]
(12.11.2007 18:44:25)
Naprosto skvely!!! A my blbci se tam motali po sutrovych cestach. Na druhy sade kol na Hondu mam drapaky, se kteryma projedu ledacos, ale tohle bych teda nezvlad.
[Deadman]
(11.11.2007 22:49:51)
CErin:v této době bysme chlastali v Mukačevu v hotelu a ne trápily motorky u Koločavy:-DDD
[bibi640]
(11.11.2007 19:27:57)
Bubi: Už jsem reagoval na motorkářích, masakr... Ještě, že jsme ten Komsomolsk fakt nejeli, asi bychom tam touto dobou zapadali sněhem :))
[CErin]
(11.11.2007 16:32:23)
jj moc pěkné,místama mi to připomínalo cestu na chalupu,když zaprší :-) a místama flashpoint...
[jaw250]
(11.11.2007 11:39:29)
asi změním stroj ... :) ...fakt mazec
[DAWID.cz]
(11.11.2007 10:59:03)
Tak to už je brutal enduro,ale mazec.
[bibi640]
(11.11.2007 10:08:33)
krasne udelany video :). Do takovyho extremu ale v zivote nepudu :D.
[martyzostravska]
(11.11.2007 0:15:26)
Aleš S: ja ahááá. jsem myslel že to je něco s hlasitostí, ani mně nenapadlo na to přiložit myšítko. dík moc :-)
[Noisemaker]
(10.11.2007 21:52:45)
Noisemaker: Když si otevřeš ten odkaz tak se ti oběví to video, místo znaku PLAY uprostřed obrazovky, klikni na to vpravo od PLAY a spustí se ti stahování.
Jinak jsem nemohl z toho jak proplachovali karbec vodou z petky a pak sání(nebo co) hadicej. Nejlepší natom je, že se flipovi metody šířej po celym světě:-))) Tím myslim to roztahování motky na laně:DDDDDD
[Aleš S]
(10.11.2007 21:46:35)
nádhera, i obsah i zpracování videa. tiše závidím. nevíte někdo jak to stáhnout do PC?
[Noisemaker]
(10.11.2007 21:23:08)
suprový video a můj sen....už abych měl XRV
[alex1.1]
(10.11.2007 21:19:28)
To je drsný jak svině!!!! dobrý endůůůro....
[Kuba z Neve]
(10.11.2007 20:44:18)
ja sem se byl dneska vyřádit. a celkem se líbilo.. jen škoda že bylo tak sychravě
[jefo]
(10.11.2007 19:12:42)
parádní video pěkně udělaný ale v nějakejch chvilkách bych nechtěl byt v jejich kůži :-)
[ondačzetak Č175]
(10.11.2007 18:57:36)
GeogeB: a flip si to tu plete s "milý deníčku"
[Poli]
(10.11.2007 18:22:40)
hej krásný video... mít takový HP2 tak bych o tom taky možná přemýšlel... brutus jak tam proplachujou krabec vodou z PETky:D a ty tlamy v bahně taky hustý... tyto chlapce obdivuju... hh u nás takhle jezdit po horách, to by je ochránci hnali... fakt hezký video...
[Venoušek]
(10.11.2007 18:19:34)
Krf: nic si z toho nedelej, Jaw250 si jawamanii plete s chatem a ty s ICQ :-D Co by to bylo za poradnu bez vas dvou:)
[GeorgeB]
(10.11.2007 18:10:48)
chtel jsem puvodne napsat, ze to musel byt hezky zazitek, jen jsem se mistama smal, když se zasekli ve sračkách
[krf]
(10.11.2007 18:04:20)
Moje autonehoda dnes - prosim neznate nekdo Renault 19 spz NAI 8403?
[Labakov]
(9.10.2007 19:04:05)
Příspěvků:
30
, poslední:
11.10.2007 12:05:51
18000.
všechno ostatní
Dneska se me stala nehoda autem u Noveho Mesta na Morave - jel jsem po hlavni a nedostal jsem prednost, trochu jsem narazil do vinika a ten zdrhal jak to slo. Mam svedky, vime SPZ a typ auta co ujelo - SPZ NAI 8403, bily Renault 19, dle policajtu registrovan nekde u Jimramova, sedeli v tom 3 mladi kluci. Policajti musi setrit (a najit aspon auto kdyz ne ridice). Tak prosim o spolupraci kdo jste z tam toho okoli - kdyby jste videli/znali tohle auto, nebo nejaky takovy ty domaci dilny, tak me dejte vedet. Mimochodem podle registru povinneho ruceni nema auto platne povinne ruceni
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
ano, ale musi byt aspon zjisteny automobil, nemusi byt ridic, pri nezjistenem automobilu ani ridici hradi pouze skody na zdravi.
[Labakov]
(11.10.2007 12:05:51)
Nemel by to pri nenalezeni vinika hradit kanceler pojistitelu??? aspon kdyz naboril kamossa nejejakej tip v kradenim aute co pak utek tak to ta kancelelar hradila todle mi prijde jako obdobny pripat...
[auuu]
(11.10.2007 11:03:24)
ota: neshodnou, ridice nevidel nikdo - ja jedinej jsem si zapamatoval znacku, ostatni jen barvu a typ auta (znacka tomu podle registrace odpovida)
[Labakov]
(11.10.2007 7:30:47)
Labakov: Pokud máš zajištěný svědky, nejlépe z řad řidičů jiných vozidel, tak mu tu vinu dokážete. Pokud se teda svědkové shodnou na identifikaci osoby řidiče dotyčného auta.
[Ota]
(10.10.2007 16:24:38)
takze dle policie - majitel vozu je jim znam az moc dobre, patri mezi problemove jedince. Bohuzel ho nezastihli a pry to nebude vubec jednoduche. Dal hledaji to auto. Takze panove, kdykoliv kdokoliv tohle auto nekde uvidite dejte vedet, treba i policii - dopravni nehody zdar. n. s. tel. 974282251 pripadne aspon vyfotte mobilem
[Labakov]
(10.10.2007 12:25:02)
Jaroslav: Třeba měnil pojišťovnu a nová tam ještě není uvedená. Např. já mám auto od začátku roku, je samozřejmě řádně pojištěné a na pojišťovnu byla nahlášena výměna SPZ po registraci, přesto na tomhle odkaze mi to napíše, že to žádné pojištění nenalezlo. Takže je to třeba brát taky trochu s rezervou.
[Ota]
(10.10.2007 11:54:28)
Skuste tam dat rok 10.10.2007 a vypadne vám že auto bylo pojištěný do 29.8.2007
[Jaroslav]
(10.10.2007 11:20:02)
Schrek: to jsem zkoušel,ale asi před měsícem a nemohl jsem se k vyhledávání proklikat. Dnes už koukám, že tam maj velkou ikonku hned na úvodní straně a dostal jsem se tam bez problémů
https://ic.ckp.cz/ic_www/servlet?_page=searchSPZ&lngID=1
[GeorgeB]
(10.10.2007 9:47:37)
a co tak zkusit
http://www.ckp.cz/
[Schrek]
(10.10.2007 9:33:29)
Mimochodem nevíte někdo tu adresu CKP, kde se dalo zjistit jestli je vozidlo pojištěné? Proběhlo to tu už několikrát, ale nepodařilo se mi to najít. Díky.
[GeorgeB]
(10.10.2007 9:29:00)
psycho: tohel neni tento pripad vim to
[Schrek]
(10.10.2007 7:30:15)
Blbec. Předpokládám nějakej mladíček co si koupil auto a ještě nemá vše ok. Držím palce ať vše dopadne ok.
[Daryth]
(10.10.2007 0:34:15)
To ze neni v registru nic neznamena. Kdyz si totiz koupis auto v bazaru, tak si sjednas ruceni na puvodni SPZ (RZ). A kdyz si to auto prevedes na sebe, tak jaksi "zapomenes" uvest tu zmenu na pojistovnu. Pojisteni samozrejme dal plati, ale jen ta nova SPZ (RZ) uz nebude v registru.
[Psycho]
(9.10.2007 23:30:32)
Martin: Neco podobneho se mi stalo nedavno ve Vlašimi pod přejezdem, absolutně přehledný místo, z vedlejší auto stálo a když jsem se zeshora blížil, tak najednou dal vodpich jako Steve McQueen a minul me snad o milimetry zadni kolo, ani nedomyslet, co by, kdyby.... proste prehledny bezpecny misto no...
[Krajda]
(9.10.2007 23:06:21)
Z vlastni zkusenosti vim ze tam kde to je pehledny tak lidi davaj mensi pozor nez v neprehlednych mistech. Podobne me sejmul chlap v oktavce ja na nej koukal on stal a najednou mi vjel do cesny. Rikal ze me nevidel ja si myslim ze spis neodhad moji rychlost a myslel ze to jeste stihne...nestih to.
[čz 175/450 Martin]
(9.10.2007 23:00:11)
aha, tak to musel bejt ale fakt debil, je tam celkem solidne videt
[Firerider]
(9.10.2007 21:49:56)
synáček si pujcil tatíkovo auto nebo nekde chlastali... každopádně zmrdi velkyho kalibru
[krf]
(9.10.2007 21:47:49)
buď rád žes to ustál. Ať si to viník pěkně vyžere
[maspe to položil...]
(9.10.2007 21:42:46)
Hubu bych mu nerozbijel potom bys na tom moh byt hur nez on a popotahovali by tebe i kdyz jses poskozenej.
[čz 175/450 Martin]
(9.10.2007 21:42:11)
firerider: prave za ja jel od zdaru, on od nemocnice smerem na hlavni na novy mesto. proste nepochopitelny
[Labakov]
(9.10.2007 21:41:32)
vyjizdka krucemburk
[Labakov]
(22.6.2007 12:54:12)
Příspěvků:
5
, poslední:
22.6.2007 21:06:17
15092.
Srazy a sleziny
Letos Novis nevytiskne popis cesty pro vsechny bo uz nema moznost. Ja take nemuzu, takze kdo jste jeste nejel tak si to vytisknete, pac se to rozdavat letos nebude. Jedine ze by se tu nasel nejaky dobrovolnik co to vytiskne, aspon 50x;-)
Přidat příspěvek
No hlavne ze me dneska Novis presvedcoval at nic netisknu :-D Mam jich aspon 15 cernobile, aspon pro nekoho, nejspis stopery.
[HejtmaMa]
(22.6.2007 21:06:17)
stačí jeden pověsit na hospodu
[dejvV]
(22.6.2007 19:55:55)
Vsak jedes za tim pred sebou, mapu nepotrebujes.
[Havlis]
(22.6.2007 14:14:58)
vytisknu jich par, aspon trochu :)
[No_-_name]
(22.6.2007 13:30:00)
at je to pryc
[Labakov]
(22.6.2007 12:54:32)
T -4dny 17hodin to Krucemburk:-)
[Labakov]
(17.6.2007 20:51:35)
Příspěvků:
43
, poslední:
19.6.2007 2:43:31
14945.
Srazy a sleziny
Dneska jsme byli projet vyjizdku na Krucik. Taky jste nekdo mohl prijet;-). Updatoval jsem ve srazech trosicku vyjizdku. Dalsi poznatky: - pivo v kempu - rychtar 11st za 16, rebel 12st za 18, pul litra toceny kofoly za 20. Drevo jsem neobjednaval, takze kazdy privezeme polinko;-))
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
Firerider: jakto? snad se ti ta japonska mr*ka nerozpadla? :-D
[Paťa]
(19.6.2007 2:43:31)
:-D
[jaw250]
(18.6.2007 17:29:34)
Banjokid: presna citace je takhle: " A ted to treti. Pijete koralku? Poslusne hlasim, ze piju jenom rum. Dobre podivejte se na toho vojaka. Toho jsem si vypujcil na dnesek od abrlajtnanta Feldhubra, je to jeho pucflek. A ten nic nepije, je ab-ab-abstinent, a proto pujde s marskou. Po-Ponevadz takoveho cloveka nemohu potrebovat. To neni pucflek, to je krava. Ta taky pije jenom vodu a buci jako vul. - Ty jsi abstinent, obratil se na vojaka, ze se ne-nestydis, pitomce. Zaslouzis par facek."
Sorry vsem za spam :-)
[jandy]
(18.6.2007 15:30:01)
jandy: to není přesná citace ze Švejka :o) (sorry jawe250)
[Banjokid]
(18.6.2007 14:45:14)
2 hipik: mozna ja, esli se vleze...
[martyzostravska]
(18.6.2007 14:19:30)
jaw250: ty ses abstinent??? - ze se nestydis :-))
[jandy]
(18.6.2007 14:17:05)
asi sem fakt zmatenej, ať už sou prázky :) o tom že na krucíku se jede kolem 60 vim a rozhodně pojedu, mluvil jsem o týhle sobotě nebo kdy to bylo a o dotazu č. 14814 ale to je detail :)
[FunThomas]
(18.6.2007 13:32:45)
Taky je ještě pivo Purkmistr,ale to asi myšleno není :-D
[jaw250]
(18.6.2007 13:05:28)
Ota: to vím i já jako abstinent ----> Pilsner Urqell ;-)
[jaw250]
(18.6.2007 13:04:54)
Malý dotaz: Co je to PU? jinak já jsem naštěstí olně mobilní, jenom bych už potřeboval napnout a namazat řetěz. Snad se k tomu před odjezdem dostanu. A kdyby ne, tak ono se to taky nezblázní:-))
[Ota]
(18.6.2007 12:50:31)
ja do sebe leju az na vyjimky PU12 :-) a to je medicinka :-)
[medvěd]
(18.6.2007 11:56:27)
Maspe: nekdo to stihne, nekdo ne, ja letos ne - na motorce urcite ne... :-((((((
[Firerider]
(18.6.2007 11:28:28)
Mno dufam ze to stihnu. Vcera jsem strikal vsechno cerne a dneska dovezu z lakovny cervene dily.. :-D Se to do ST musi stihnut! :-)
[Henry99]
(18.6.2007 10:58:03)
desítka je průtokáč to aby si člověk koupil a šel znova do řady a furt dokola.
[Honza_638]
(18.6.2007 10:44:19)
Jo jo, Plznicka je zdravotni, ale takovej lezacek Budvarek, to taky neni k zatraceni.. Ale je fakt, ze lepsi nez nefiltrovanou Plzen v pivovaru primo z "kade" jsem nepil.
[speedy_cz]
(18.6.2007 10:40:57)
tak ono kolikrat i nejaky ten samoser je medicina, zalezi na tom, co ma zrovna clovek za potize :-D
[Poli]
(18.6.2007 10:36:10)
Medvěd: ale G 10° není většinou plzeňský, vaří se asi ve třech pivovarech po Čechách. PU12° se vaří i v Polsku (naštěstí se k nám snad nedováží). PU piju celkem rád, ale když mám možnost, tak rád vzdělám své chuťové buňky něčím méně rozšířeným (podpora malých pivovarů). Tolik můj příspěvek k akademické debatě o pivu ;o)
[Banjokid]
(18.6.2007 10:31:58)
Pepino : naprostej souhlas chlape, plzensky pivo neni zadnej chlast ale dulezita soucast meho metabolismu. Napit se plzne to je neco jako medicina :-)
[medvěd]
(18.6.2007 10:21:38)
koukám že řada lidí to tu má časově dost na knop - deadman, mates, já a řada dalších ... :-D
[maspe]
(18.6.2007 10:10:23)
hipik634: Ty!
[Hlade]
(18.6.2007 9:59:03)
Vyjížďka Krucemburk 2007
[Labakov]
(13.6.2007 10:26:02)
Příspěvků:
35
, poslední:
14.6.2007 0:16:21
14814.
Srazy a sleziny
Do srazu do Krucemburku jsem dal plán vyjížďky. Zároveň v tuto neděli ve 14:00 v kempu v Krucemburku bude projetí vyjížďky - pokud někdo chcete, můžete přijet. Předem upozorňuji že se pojede svižněji než na projižďce, tj. cestovka 90-100 nutná;-)
Problém s dřevem na oheň - loni jsme za dřevo na oheň zaplatili 500, což se mě zdá šíleně moc - co s tím - zase takhle a budeme se na to skládat, nebo tam můžete někdo nějak dovézt dřevo (třeba každý doveze 2 polínka;-))
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
stráťa:...za pětikilo máš řidičák do 3 dnů - je to sice zlodějna,ale funguje to...
[j 638]
(14.6.2007 0:16:21)
sajdu nemám tak dřeva moc nepoberu. :(
[maspe]
(13.6.2007 21:49:03)
Taky můžu hodit do sajdky polínko nebo dvě :)
[Blablablus]
(13.6.2007 21:14:20)
ta hospoda a ty chatky sou přeci ze dřeva ne?pár prken se ztratí:-DDDDDD...
[Honza_638]
(13.6.2007 20:56:19)
ja jsem taky schopnej par polen privezt
[jandy]
(13.6.2007 20:55:26)
já můžu vzít trochu dřeva do páva...
[MATY]
(13.6.2007 20:37:24)
Lab: mam zkusit nejak zamluvit to novy parkoviste v ZR pod Novou radnici? tam jak driv byly normalne lavicky a asi pred 4 mesicema z toho udelali taky parkoviste, je to naproti Bily Labude. Sice pochybuju ze se tam vejde 150motorek, ale kazdy misto dobry. BTW: Vzkaz!
[Firerider]
(13.6.2007 19:34:51)
to já si projistotu počkám a ten krucík omrzím, kdybych o něj hned přišel nebo platil pokutu a pak neměl na benzím tak se du asi střelit.
[stráťa]
(13.6.2007 18:26:01)
stráťa... kamos jezdil bez ridicaku po autoskole a při kontrole se VB podivalo, zda už ho ma (vystavenej) a nebyl problem
[krf]
(13.6.2007 18:17:17)
Krucík mě letos těsně uniká, du pro řidičák 26.6 :-(
[stráťa]
(13.6.2007 18:09:38)
[Endy]: nebo třeba jak dlouho Endy udrží ruku pod motorovkou a kdo ochutná pečenou endyho ruku...vyhrává aj zbytek Endyho...
[dejvV]
(13.6.2007 15:47:45)
Je motorovka dvoutaktní? Jestli jo, tak je to stylový (stilový) a brát, vymyslíme nějaké soutěže. Kdo dokáže motorovku roztočit na vyšší otáčky, jak dlouho poběží motorovka jen s čistým benzínem apod. Užijeme si to. :-)))
[Endy]
(13.6.2007 15:44:54)
[Endy]: a já mám šikovnou STILLku 017 motorovou :-) Ale cizí stromy se mi kácet nechce, bo motorovka dělá hluk a místní důchodcovina má kukadla všude...
[dejvV]
(13.6.2007 15:36:20)
Ale musel by dřevo přivézt nejdřív v pátek, jinak to tam někdo ukradne. Já bych navrhoval v sobotu po vyjíždce vyrazit do lesa a něco pokácet. Lab má šikovnou cestovní sekyrku:-)).
[Endy]
(13.6.2007 15:29:02)
2 hipik: jo, neco by privezl, ale pro drevo by asi misto nezbylo :)
[martyzostravska]
(13.6.2007 15:24:08)
nekdo z mistnich by mel vzit auto a neco tam privizt :-)
[hipik634]
(13.6.2007 15:17:40)
ty vole to pojedem az do bystrice? bych mohl stavit na chalku skoro doma :D
[mr.BSE]
(13.6.2007 15:13:51)
HejtmaMa: :-D :-D
[jaw250]
(13.6.2007 14:51:06)
na ohen dobrovolne daruji cca 1l benzinu, na posledni akci z motorkou jsem takto zivil elektrocentralu :)
[martyzostravska]
(13.6.2007 14:46:48)
jaw250: Chudak Drevak :-)
[HejtmaMa]
(13.6.2007 14:45:07)
KRRRRRRRRUCEMBURK
[Labakov]
(25.5.2007 16:08:34)
Příspěvků:
26
, poslední:
28.5.2007 7:32:10
14228.
všechno ostatní
panove, mam dotaz. Jak dlouhou chcete vyjizdku? Me laka to letos zavelet az na Vir - Virska prehrada - obdobna vyjizdka jak loni, ale dojet opravdu az na Vir (moc krasnej kousek cesty) - Orientacne jet - Krucemburk - Frysava - Snezne - Borovnice - Jimramov - Dalečín - podle brehu Virske prehrady do Viru - Bystrice n. P. - a pak po hlavni smer Nove mesto, Zdar, Krucemburk - route66 me rika 108km, takze realne odhaduji 120km.
Dal problem jidlo - protoze je nas fakt uz moc, tak nevim jak to zajistit, v podstate asi neexistuje hospoda kde by odhadovany pocet lidi dokazali v dostatecne rychle obslouzit a kam by se veslo tolik lidi
Vase nazory?
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
hipik634: tu kyselinu teda mám vzít ? :)
[No_-_name]
(28.5.2007 7:32:10)
ja myslim, ze bysme meli rozpustit spis novise :-D
[hipik634]
(27.5.2007 16:15:06)
co kdyby jsme rozpustili i manii? beztak sem chodej jenom zamindrakovany spratci :-))))
[Novis]
(27.5.2007 10:44:36)
né
33x
:-)
[jaw250]
(26.5.2007 19:13:02)
ok.zrušeno :-)
[DAWID]
(26.5.2007 18:51:00)
:-)
[jaw250]
(26.5.2007 18:39:56)
tak jo, zrusim dovolenou na patek a vyserem se na to :)
[mr.BSE]
(26.5.2007 16:40:56)
taky jsem pro:-DDDD
[Labakov]
(26.5.2007 15:22:24)
ja sem pro beztak uz je to anonymni komercni sraz na kterym se poradatele znazi zbohatnout :-))
[milánek]
(26.5.2007 14:34:03)
Co se vysrat na celej krucemburk? :-)
[Novis]
(26.5.2007 13:44:32)
a co takhle rozpustit vyjizdkovou skupinu uz v kempu? :D
[Ondra Č215]
(26.5.2007 13:41:40)
no co tak se to rozpusti az ve zdare a kazdej at si najde co umi
[milánek]
(26.5.2007 12:50:33)
co se tyce obeda je rozumnej rospust nekde na namesti, kde jsou aspon 3 hospody a nazdar
[krf]
(26.5.2007 9:27:01)
Kolem toho oběda. Doporučuju vytipovat 3 slušný a větší restaurace a předem jim to oznámit... Odhanout počet lidí /např. podle loňska/ aby se hospodský na to připravil /množství jídla a posílit obsluhu/. Když přijede taková banda do hospody bez ohlášení tak to zkrátka nezvládnou. Navrhnout např. 3 jídla která by hospodský připravil pro nás do nabídky. Krásný by bylo udělat k tomu účelu motorkýřský jídelní lístek ... napřiklad "Janečkův guláš", nebo "špíz na M2T s opekaným bramborem" .... a taky aby bylo dostatek nealko piva. A taky slušný ceny..... Tak to mě jen tak napadlo...
[CABAN]
(26.5.2007 8:35:55)
co křižanov? ja tam jezdim 11let na tabory a myslim ze by slo zajistit jidlo pro secky lidi... sice by koukali jak na blazny ale mozna by to slo.mozna. je tam obri jidelna
[Kenny]
(26.5.2007 8:03:47)
FunThomas: jak chces dostat 150 lidi na Karasin? :-D To ho zborime :-D
[Paťa]
(25.5.2007 23:02:29)
Funthomas: na karasin rychle zapomen, kam by se tam naskladalo 130 motorek jako vloni Vir rozhodne ne, Buh vi jak by to dopadlo... mozna ze ani ten ne
videl bych to nan silnice max. II. tridy, pak je to na vysocine o hubu. Jidlo v Novym Meste taky moc nedoporucuju, skoro nic tu neni a kdyz uz neco, tak daleko od sebe
[Firerider]
(25.5.2007 22:54:44)
Sry nepřečetl sem si to dole... Do těch zatáček by to byl asi fakt problém. Ale v jednom je to dolu nářez :)) Kolik lidí Má tak jet? Co takhle karasín? je to tam celkem hezký.
[FunThomas]
(25.5.2007 22:00:36)
Co takhle zkusit to domluvit na Siestě? Můžu se tam zeptat, Vír mam za kopečkem
[FunThomas]
(25.5.2007 21:57:39)
Labe vem to prez naky vetsi mestecko, tam se to treba na 2 hodky rozpusti a kazdej se naji kde chce, pripadne na konci vyjizdky at se kazdej jede najist kam chce, aby to nedopadlo jako loni..
[Novis]
(25.5.2007 20:52:28)
KRRRRRRRRUCEMBURK
[Labakov]
(26.4.2007 11:57:23)
Příspěvků:
34
, poslední:
4.5.2007 0:17:42
13301.
Informace
Krucemburk 2007 už je ve srazech, můžete se registrovat. Očekávám konstruktivní nápady na organizaci a vyjížďku;-)
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
BSE: Jedem na erár, tak co :))
[CErin]
(4.5.2007 0:17:42)
Pata ti to ani nepoznaji.. :-) a ten kto,to pozna je motorkar a chape to.. :-)
[Roman]
(27.4.2007 20:49:09)
Havlis: aby nebyli zmetci a nestali u vjezdu... taaak co to tady mame.. hmm nadrz 640, kapotaz 593, motor 634, no tak to bude drahe :-D
[Paťa]
(27.4.2007 13:54:40)
Stema cajtama souhlasim, je lepsi to aspon oznamit. Pri pripadnych stiznostech obyvatelu s tim neni problem.
[Havlis]
(27.4.2007 8:07:03)
CE>covece nemam :( ale sehnal bych konfederaci :)
[mr.BSE]
(27.4.2007 7:07:20)
Ja si zejtra zajedu poladit a odbrzdit 215tku a pokud do kruciku vydrzi tak prijedu :))
[Ondra Č215]
(27.4.2007 7:07:09)
hmmm, čas se krátí... Ale jeden polostroj už bude brzo naprosto legální. Snad se stihne i ten větší :-)))))
[maspe]
(26.4.2007 23:26:52)
Zdarec. No jak vás tak poslouchám(čtu) tak se tam asi taky vypravím. Bude to poprví, tak to snad nebude bolet. Jsem celkem na to zvědavej.
[LuckyLuke]
(26.4.2007 22:41:30)
BSE: Přivezeš angl. vlajku? :D
[CErin]
(26.4.2007 21:55:42)
kua, to abych asi maknul :D
[mr.BSE]
(26.4.2007 21:48:25)
Firerider: no co, ja jel taky na fechtllu vyjizdku :-))) no a ruku na srdce, minule ji jela Veverka na simplovi :-) tak co takovej fechtl, ten by to taky dal :-)
[Hruši]
(26.4.2007 21:12:49)
pokud se me podari , dostat dovolenou ,tak dovalim taky.. jak budu vedet vic,tak bych se k nejakemu motorkari ze zlinska popr hodoninska pridal..at nejedu sam...
[Roman]
(26.4.2007 20:56:38)
Zeberu prvotřídní slivovicu a nějaké to plato plechových géček. Zkusím se sčuchnout s jedním jawařem z dědiny, co má 640 style, že by jel taky a vzal by i štěně (bečku) :-)
[Pajka]
(26.4.2007 19:55:01)
OTA: a s fechtlem na vyjizdku?
[Firerider]
(26.4.2007 18:59:36)
:-)) snad :-)
[milánek]
(26.4.2007 18:55:20)
ohlášení stylem: hele vole,tak my ta máme sraz jako jo a v sobotu se banda sebere na vyjížďku,tak ne abyste nás někde prudili a zpomalovali s těma vašima zrezlýma plechovkama,my si to ošéfujeme sami, jasné?? :-D :-D :-D
[jaw250]
(26.4.2007 18:51:06)
nene jen to ohlasime (vyjizdkuú jak se to ma - mozna ani neprijedou ale az si zes nekdo roubije drzku (a to se chvalabohu uz dlouho nestalo) tak to bude aspon trochu legalni
[milánek]
(26.4.2007 18:08:30)
milánek: nějak nechápu tvoji myšlenku-to chceš do kempu tahat cajty? nebo jenom na vyjížďku?
[jaw250]
(26.4.2007 18:05:15)
ajejda, PCR, tak to me tam asi nikdo neuvidi... stejne do ty doby čízu neslozim :))
[Mike 175]
(26.4.2007 18:00:35)
urcite se zas najdou experti z dreveny ligi co to umi nejlip ne?:-), a urcite budou umet zas radit jak se dela krucik :-) jinak uz je to o hubu predpoklad 200moto - uz se zacinam kontaktovat s kapitanem PCR v Pardubkach znamej tam ma nejaky znamy - tak ne ze kdyz se objevi auto policie tak budete zdrhat samy od sebe :-))
[milánek]
(26.4.2007 17:45:10)
prosba na brnaky a okoli - chomout + koula
[Labakov]
(23.4.2007 8:00:58)
Příspěvků:
1
, poslední:
25.4.2007 7:18:45
13195.
všechno ostatní
Mam prosbicku - nemate nekdo k dispozici chomout a koulu - kamos se v sobotu zeni a nasi vzit nemuzu, protoze uz to bude na jedny svatbe. Pokud nekdo mate k tomu pristup, a pujcili by jste (v nedeli vratim). Samozrejme to nechci zadarmo, nejaka odmena by se nasla;-)
Přidat příspěvek
už nic
[Labakov]
(25.4.2007 7:18:45)
JAWAtazník - výsledky
[Labakov]
(21.4.2007 9:04:11)
Příspěvků:
6
, poslední:
22.4.2007 19:48:42
13141.
všechno ostatní
Výsledky dotazníku najdete na:
http://jawa.obecpodoli.net/sociologie.xls
- jednotlivé odpovědi a tabulka výsledků. Asi to nemá cenu sem vypisovat, najdete to v excelu;-)
Přidat příspěvek
je videt ze vicemene makame nebo studujeme a jsme technicky na urovni super :-)a jen 7lidi co byly na kruciku vzdy :-) - krome sebe uz mne napada jen jeden pepik na kefiru :-)
[milánek]
(22.4.2007 19:48:42)
To jsou dneska skoly ... a my delali jako projekt za 20 bodu (petina znamky) rozbor databaze manie ve specialnim nastroji na dolovani dat. Kde ze to studujes? :-)
[HejtmaMa]
(22.4.2007 0:02:57)
ale test byl bezva :-)
[bukowski634]
(21.4.2007 19:35:19)
Pohlaví- jen čumil :D:D jinak ta tabulka je hnusná jak cyp
[Kalasnikov Č175]
(21.4.2007 18:38:56)
bukowski - ne, rovnou zkousku s vysledkem vyborne:-D - ale byl k tomu 10minutovej prednes kde se rozebiraly vysledky - bez projektoru a pouze 1 list papiru s pomoci.
[Labakov]
(21.4.2007 18:11:13)
ankety se zúčastnily 2 motorkářky, 2 batůžky a 1 čumil :-D
a jestli za tenhle dotazník dostaneš zápočet, tak si okamžitě dávám přihlášku na VŠ :-D
[bukowski634]
(21.4.2007 15:26:21)
JAWAtazník;-)
[Labakov]
(12.4.2007 8:03:48)
Příspěvků:
7
, poslední:
13.4.2007 7:42:48
12829.
všechno ostatní
Do školy musím do sociologie udělat sociologický průzkum a řekl jsem si že prozkoumám jawamanii:-) Prosím vyplňte mi dotazník na adrese:
http://jawa.obecpodoli.net
Je to anonymní, a tak prosím když to vyplňujete tak jen jednou a pravdivě. Výsledky výzkumu samozřejmě po zpracování tady zveřejním a to jak hrubé výsledky, tak i závěry. Díky.
Přidat příspěvek
mike: neboj dam - pristi tyden v sobotu to musim odprezentovat ve skole, takze do te doby zde urcite budou vysledky
[Labakov]
(13.4.2007 7:42:48)
ale sem teda zvedavej na ty vysledky, doufam ze sem naky das, treba jak moc se tu lidi osobne znaj, jestli tu jsou taky lidi jako ja, kteri odtud neznaj nikoho a na srazy nejezdi :)
[Mike 175]
(12.4.2007 22:30:46)
další do statistiky..
[Marczano]
(12.4.2007 22:14:44)
no tak panove, takove drsne urazky tady nepouzivejte:-) Jinak moc dekuji vsem, uz je tam 50 odpovedi. Mimochodem doposud se priznali 2 ze jsou batuzky, jinak sami motorkari
[Labakov]
(12.4.2007 20:39:23)
MATY: Ty ses ale ... Krucemburk! :-D
[HejtmaMa]
(12.4.2007 20:21:18)
sorry - teď mi došlo že jsem si to šup nahoru mohl odpustit a ne to odbouchnout do věčného zapomnění...
[MATY]
(12.4.2007 19:45:49)
vyplnil jsem ti ten dotazník, ale v kolonce "proč jezdíš na motorce" my chyběla odpověď "je to moje práce" tak jsem odpověděl "prostě jezdím vždy a všude"
[MATY]
(12.4.2007 19:41:04)
Novější
Starší
1
2