SQL spojení: 1 (22), 0,063 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 29.3.2024 0:22:22
Dotazy uživatele
Motorky
|
Data
|
Práva
Zobrazit seznam
Dotazy
|
Inzeráty
|
Cestopisy
Novější
Starší
Dotazů na stránku:
1
2
5
10
20
40
60
100
Příspěvků k dotazu:
0
5
10
20
40
60
100
1
2
3
4
Pocitadla v profilu
[Mike 175]
(8.10.2006 16:06:35)
Příspěvků:
10
, poslední:
9.10.2006 10:25:02
8732.
Tento web
Zdar vsem, koukam ze je tu nejak mrtvo, zrejme si vsichni chteji uzit posledni dny peknyho pocasi, tak prispeju jednim blbym dotazem, je to takova blbost, ted sem koukal do svyho profilu a tam ctu ze sem tu byl naposled 28.7., pritom sem tu skoro kazdej den, nekdy i vickrat, stejne tak doba stravena na JM a v diskuzi se taky od ty doby zrejme nepohla. Zrejme nekteri jedinci nechteji aby jim nekdo konkuroval v poctu hodin :))) Dela vam to nekomu taky?
Přidat příspěvek
Paťa: Shaneni kombinezy to neni, ale ses blizko :-)
[HejtmaMa]
(9.10.2006 10:25:02)
HejtmaMa: shanenim kombinezy pro tandemarku? :-))))))
[Paťa]
(8.10.2006 23:43:29)
Ja vim ze je to kravina, od tedka uz budu zase davat normalni dotazy :)))
[Mike 175]
(8.10.2006 22:00:51)
krf: ja bych dal to pocitadlo na vrtacku a trochu bych mu pridal ;-)
[Mgy]
(8.10.2006 21:16:34)
Hejtma je porad jeste zamestnanej momentalne dulezitejsima vecma :-)
[HejtmaMa]
(8.10.2006 20:49:20)
to uz nejde pekne dlouho, hejtma rikal ze to je nedulezity tak to neopravoval, skoda zajimavy udaj
[lukfa]
(8.10.2006 20:09:49)
taly myslim že se počítadla zasekly... asi se okroutilo plastové kolečko nebo sjel náhon :c)
[krf]
(8.10.2006 19:51:00)
To sou problémy ,cítíš se pak býti lepší maniakem,když tu máš více proserfované?? :-)
[jaw250]
(8.10.2006 19:05:48)
Já zase nevidim jak jsou na tom v hlasování jednotlivé motorky. Všude můžu hlasovat, ale kolik ten konkretní stroj má se nedozvim
[bledemon]
(8.10.2006 17:09:20)
Neboj, sam v tom nejses. Ja tu byl "naposledy" nekdy v cervnu, i kdyz sem chodim vicemene pasivne, tak zas az tak zridka to neni. A byly casy, kdy sem mel nadiskutovano vic jak deset hodin tydne, ne celkove jak to ukazuje nyni. Zda se, jako by ty hodiny ubyvaly postupne. (Pravdaze sem tam uz nebyl ani nepamatuju, ale chystam se tam taky provest hloubkovou kontrolu)
Jinak pocasi je zatim opravdu letos pekny, letnim radovankam v uvalene trave sice uz pomalu odzvani, motosezona uz se taky dostava za zenit, ale tohle vsechno se vymeni za jine ekvivalentni cinnosti v teple domova a garaze.
[Petr/453]
(8.10.2006 17:01:52)
Dynamo 75W
[Mike 175]
(30.9.2006 21:07:27)
Příspěvků:
14
, poslední:
3.10.2006 13:42:43
8596.
všechno ostatní
Zdar vsem, mel bych jeden dotaz na motoelektrikare, uz mi to dele vrta hlavou, premyslim ze bych si na 477cku sehnal 75W dynamo, co sem vsak tak o nem ruzne cetl tak pry je na tom hure pri nizsich otackach.
Me by prave zajimalo jestli to znamena ze nema hned z volnobehu plny vykon (coz je mi jasne) nebo ma v nizsich otackach dokonce mensi vykon nez slabsi dynama.
Přidat příspěvek
Mike: já mám vepředu 45w žárovku a furt se mi zdá, že to nesvítí :-) Jsem zvědav na jaro jestli ji do tý doby stihnu dát dokupy jak se to bude tvářitna ten převinutej rotor
[Garfield]
(3.10.2006 13:42:43)
Kazdopadne diky vam vsem za vase nazory a hlavne zkusenosti.
[Mike 175]
(2.10.2006 19:36:07)
Ota: 477cky by meli mit 55W nebo 60W, kdyz sem koukal na relatko tak na nem bylo dokonce jenom 50W a nemelo vzadu ani odpor. Ale ted tam mam par dni 35W zarovku a zatim se nevybiji a sviti to dostatecne, spis sem zvedavej co to rekne na 21W blinkry.
[Mike 175]
(2.10.2006 19:33:56)
Ota: jak na který bylo buď 50W nebo 75W
[Garfield]
(2.10.2006 10:45:40)
Nebylo náhodou na 477 75 W dynamo už z výroby?
[Ota]
(2.10.2006 9:54:35)
Já akorát nevim proč to řešit jestli dobíjí od 1500 nebo od 2tis otáček :-) Stejně se na takhle nízký otáčky dostaneš akorát tak na semaforech protože ČZ prostě potřebuje točit a ani po denním ježdění krz zasekanou Prahu jsem s tim neměl problémy :-) Řešení tohohle mi přijde jako dělání z komára vemblouda :-) A baterku mám tu co tam patří tj. 6Ah a neměl jsem problémy ani když jsem tam měl baterku vykuchanou z bůhví čeho která měla 3,5Ah
[Garfield]
(2.10.2006 1:23:53)
ted jsem dal 75w. mam zapojenej ametr z panelky -> do 2000 to bere z baterky tak 4A, se svetlama 7-8A. ale jak jedes nad 2500-2800 tak to uz dava 4A do plusu i se svetlama. Je vylozene akorat blby, kdyz dojizdis na krizovatku, mas pustenej blinkr, svetla, zadni brzdu a vymacklou spojku -: kratkodobe to bere pres 13A. takze proto baterka :-)). mam 8Ah a i ve meste to holt udrzi, samozrejme, kdyz cekam na svetlech, tak svetlo radsi vypnu a blinkr taky. Baterka se mi jeste nevybila
[hipik634]
(1.10.2006 12:25:34)
ja do 471 narval 11 amperovou,sla tam v pohode
[Jenda.592]
(1.10.2006 12:08:37)
No baterku prave nemam zrovna nejlepsi, ma jenom 6Ah a navic neni zrovna v nejlepsim stavu. Prave toho sem se bal, ze vykonejsi dynamo bude mit zase mensi vykon pri nizkych otackach a jde mi spis o spolehlivost, ze kdyz necham motorku chvili na volnobehu tak nechcipne a i bez baterky ze to pujde roztlacit, vykon je pro me az druhorady. Ale dik za odpovedi budu jeste o tom premyslet.
Jo nevite jaka nejsilnejsi baterka jde do kasliku 477cky nacpat? Me to tak prijde ze vetsi nez tam ted mam uz tam asi nenarvu.
[Mike 175]
(1.10.2006 11:52:14)
Dej si tam vape :)
[Ondra Č125]
(30.9.2006 23:57:37)
Určitě ho tam dej, mám ho na panelce, ta se točí mnohem míň než 477 a je to gut.
[Blablablus]
(30.9.2006 22:08:26)
Přesně tak. V malejch otáčkách rozdíl mezi 45 75W nebude. Rozdíl nastane až v otáčkách při zatížení, jenže ten má na svědomí z 90% stejně regler. Jinak to je spíš rozdíl kus od kusu dynama a regleru. Šel bych do toho taky, ale nemam 75W dynamo :/
[Hlade]
(30.9.2006 22:03:46)
V nizkych otackach ma mensi vykon nez slabsi dynama ale lame se to nekde mezi 1500 - 2000ot, nad temito otackami ma 75W vykon uz vetsi. Kolik casu jezdis s otackami pod 2000 ? Pokud budes mit slusnou baterku tak OK.Pokud k tomu poridis i silnejsi zarovku do predku, doporucuju ti dat misto origo 4,5Ah baterky nejakou s vetsi kapacitou, pokud ji tam uz preventivne nemas.Pri spatne baterce hrozi nahla smrt pri vyrazeni a spadnuti otacek na volnobeh. Taky se to s 75W hur roztlacuje.
[El Fag]
(30.9.2006 22:01:09)
Ahoj.To s tím dynamem není taková hrůza jak se zdá.Fakt je ten,že hnedle na volnoběh nezhasne kontrolka dobíjení,což není žádná hrůza,protože na 75W potřebuješ taky přenést nějaký proud,a proto je volenej drát většího průřezu.Ten potom nemá tak velký indukovaný napětí jako ten s nižším průřezem vodiče.Já mám taky 75W a na volnoběh svítí kontrolka,ale při mírném přidání plynui zhasne a dobíjí úplně supr.Neboj se toho a jdi do toho.A že nedobíjí na vonoběh není na škodu baterka taky potřebuje občas VYBÍT!!!
[Automat]
(30.9.2006 21:44:21)
Zvedavi Anglicani :)
[Mike 175]
(21.9.2006 19:04:42)
Příspěvků:
19
, poslední:
27.9.2006 8:54:23
8402.
všechno ostatní
Zdar vsem, jakozto majitele ceskych stroju uz sme asi vsichni zvykli na obcasne rozmanite pohledy prihlizejich, zvlast tech zahranicnich, kteri neco podobneho hned tak nevidi, tak sem zvedavej jestli se vam uz nekomu stalo neco podobnyho jako me: Frcim takhle ze skoly domu na cize po E55, prede mnou nekolik aut za starym zlutym Transporterem s anglickou znackou, na rovnym useku ho vsichni predjizdeji, jelikoz nemam tolik vykonu ani nalady na predjizdeni, zustavam sem jako jedinej za nim. Za chvili me vlevo vepredu sedici zenska zmercila, zaharabala v zasuvce, vytahla fotak a zacala si me fotit. Neco takovyho sem fakt necekal, tak sem aspon zablikal, zvednul tlapu a snazil se tvarit nejak normalne, nacez zenska hbite preskocila k zadnimu okynku a se soucitne udivenym usmevem pokracovala ve fotodokumentaci typicky ceskeho socialniho pripadu na motorce. Chvili sem premyslel jestli je mam zastavit abych se zeptal co je na me tak zajimavyho, ale mezitim sme dorazili ke krizovatce kde sem musel odbocovat, tak sem je predtim jeste do kopce predjel aby si nemysleli ze je ciza nejakej srot, zamaval a zmizel za barakama. Jestli je tak vic zaujal muj historicky stroj nebo motorkar v dzinach s baglem na zadech kterej nema ani na brejle se uz asi nedozvim, kazdopadne bych chtel byt u toho az budou ty fotky ukazovat doma :))
A kdyz uz vas tu tak stvu svym dlouhym prisepevkem tak jeste jeden az trapne castej dotaz: u benzinky v Plany u Ceskych Budejovic sem se dneska mijel s nadhernou cervenou panelkou nebo kejvackou a na ni kluk v kozeny bunde bez helmy, nebyl to nekdo za vas?
Přidat příspěvek
To ja dycky babe uz radsi ze mam takovýho pěknýho veterána: 634
[Lukyz]
(27.9.2006 8:54:23)
Garfield: baby? Jedine na BMW :-D
[Paťa]
(24.9.2006 2:16:45)
To znám,stačí když drobet přemažu benzín a pak startuju mojí studenou čz 250/471(dvouválec)...to se otáčí nejen turistí ale i kdejakej čech!
[Vlk]
(22.9.2006 19:31:48)
Paťa: já si ho snad koupim znova :-) 16 mi už sice nikdy nebude ale třeba na to půjdou balit baby i dneska :-)
[Garfield]
(22.9.2006 18:48:43)
Garfield: tak tak, kde jsou ty casy? Na fichtlu za "zalety" .... :-))))
[Paťa]
(22.9.2006 14:21:30)
Deadman: já to pořád říkám že 350 je šrot a ne motorka :-)))) Ale na fichtla mě jedna uháněla :-) Zlatých 16 kde jsou ty doby :-)
[Garfield]
(22.9.2006 13:18:04)
Hm, kdysi jsem zažil něco podobýho. Jedna kdysi můj stroj komentovala: ts.. - Jawa.. No a já jí řekl, ať se uklidní, že sam anemá ani tu Jawu a byl klid.. tož tak. Nejvíc ohrnují nos ty, který nemají ani to, nad čím ohrnují nos... Tož tak.
[radek1]
(22.9.2006 13:15:01)
Deadman: to vis dost velka cast mladych bab sou pice.
[Kalasnikov Č175]
(22.9.2006 13:02:19)
4 deadman... s tim smradem jsi mi připomel, když jsem po x mesicich natočil dvoutaktní auto wartburg :-) byl jsem hrdý že to jede. Popojížděl jsem hrdě kolem paneláku a zaslechl od nežnýho pohlaví, který říká ty vole, fuuuj a ještě se na mě hnusně šklebí a plive... mel jsem sto chutí vylíst ven a omlátit tý krávě hubu o chodník... ale pak jsem si to rozmyslel, že kvuli pí*e si nebudu kazit radost
[krf]
(22.9.2006 11:21:22)
Kdyz jsem pred 6 lety delal poslicka na kulaty CZ 175/450, rozvazel jsem zasilky po centru Prahy. V ty dobe motorky jeste "nebyly IN", takze ostatni mladez prohanela skodovky misto Jaw, motorek clovek potkaval tak sotva petinu oproti dnesku a kejvacku potkal v praze tak jednou za mesic. Tehdy byli jeste v kulnach a stodolach. No a jak jsem s kulatou hlucnou CZ klickoval po centru mezi turisty, tak okukovali a fotili porad :-)
Predevcirem jsem ale zazil neco cemu jsem se musel dlouho smat. Jdu si o poledni pauze z obeda z hospody po chodniku u silnice a na prechodu zastavuje pekna Jawa 640 a pousti tlupu holek z blizke stredni skoly. Kluk kouka s hrdym vyrazem v obliceji sedic na sve ciste pekne Jawe, ani mu to nedela rachot jelikoz ma na dvoukomoracich origo koncovky, co jeste obsahujou tlumici vatu. Jede zrejme na kvalitni olej protoze mu to necoudi a na moznosti Jawy ani moc nesmrdi.
Holky prechazej a na druhym chodniku "Fuuj to je smrad! To je hnusny, jak na necem takovym muze nekdo jezdit?!" Pricemz vsechny ostatni holky ji pritakavali vyrazama zhnuseni a odpudivosti nad krasnym exemplarem ceskeho stroje. Tezko jsem zadrzoval smich, kdyz jsem videl jak se ten chlapek na ty Jawe pred holkama tvaril hrde na svuj stroj a ony ho meli za odpudiveho ridice hovnocucu :-)) Vypada to, ze buchty se dnes na Jawu balit nedaj :-)
[Deadman]
(22.9.2006 10:37:29)
sakra, Matesa :-X
[maspe]
(21.9.2006 21:41:59)
Maseta se mnou v sajdě si fotili cestou z krucíku :-)
[maspe]
(21.9.2006 21:41:44)
kdyz jsme byli s Kubou na Slovensku, tak nas predjizdel nemcour, najednou se vtlacil za Kubu a jel za nim nasi cestovkou 65kmh asi 5min ...no a cumel, cumel a cumel :-) az kdyz dosahla za nama kolona asi 20 aut, tak zrychlil a jel dal :-D
[Hruši]
(21.9.2006 21:07:10)
s timhle mám skušenosti taky...bydlim kousek od plochý dráhy v pardubkách a když tam projedete kolem při závodech čučí na vás minimálně 184 skopčáckejch očí :) ale nejvíc se mě líbí když proprdíte kolem zastávky na který odpočívaj dědové po štrece na zastávku a sledujou vás a vaší motorku a vzpomínaj na mladý leta...co dodat
[worrys]
(21.9.2006 20:59:58)
to priznejme si ze jednovalcova ciza je vzhledove takovej exot ze i ja mam co delat abych se udrzel a nefotil to :-)))
[milánek]
(21.9.2006 20:25:28)
No tam mě si nefotili co vím ale když mě nešla nakopnou 125 a pak jsem ji rozlačel a šli o kolo holndani tak nechápali když chytal já se otočil tak když jsem je potkával v zatáčce tak mávali jak vstelkí :)) A od kámoša jeho 150ku chtel jednou jeden holandyn na trdo koupit neprodal :)
[auuu]
(21.9.2006 19:50:46)
Vzpoměl sem si na svoje dávné začátky-to sem jel (tehdy ještě na dobité Clemntine) v kraťasech,triku,německé helmě(jinou sem tehdy neměl) po chodníku (samo bez řidičáku)-najížděl sem na cestu,kolem jelo auto plné němců,no čuměli tak,že málem vylítli ze zatáčky-dokonce ani nestihli vytáhnout foťák,jak jim čelisti plandaly po podlaze :-D
[jaw250]
(21.9.2006 19:30:21)
No, bude tě doma ukazovat při vykládání příběhů z divokýho východu..))
[Kydlajs]
(21.9.2006 19:24:33)
No jak sme se vraceli z dovelené na slovensku,tak nějaký malý sopl v autě (byli to pšonci-rouměj poláci :-D )mával,dělal škleby a pak si mě i martyho fotil,ukázal sem mu fuckk off a předjel ho :-D
[jaw250]
(21.9.2006 19:17:22)
Vylet do Strakonic - jen info
[Mike 175]
(27.7.2006 1:16:19)
Příspěvků:
21
, poslední:
27.7.2006 20:15:33
7145.
všechno ostatní
Zdar tak sem byl vcera ve Strakonicich a pri te prilezitosti mi to nedalo abych se aspon nepodival na rodiste svoji motorky, takze sem se vydal rovnou k tovarne. Najit ji tezke nebylo, jelikoz mesto bylo poseto sipkama smerem ČZ a.s. a nad tovarnou se tocil velky kulaty znak CZ. Bohuzel po motorkach ani vidu ani slechu, krom toho ze jich par stalo vedle na parkovisti. Podle slov vratneho sice jakesi muzeum maji ale je zavrene, navic je celopodnikova dovolena a nikde ani noha. Jinak tam zrejme dal vesele vyrabej vsechno mozny jenom motorky uz ne. Kdybyste jste tam nekdo nekdy jel, tak par motorek je v muzeu na hrade, vcelku samy hezky stroje - 98, 175 predvalecna, 175 kyvacka, 477, 487.4 a 125 kroska. Kdyz uz to tu tak rozebiram, nevite nekdo neco ohledne soucasne CZ a motorek, at uz jde o jakoukoliv informaci, moc me to zajima, i kdyz uz asi motorky CZ skoncily, tak co kdyby..
Přidat příspěvek / Zobrazit všechny příspěvky
Zorg: jo a teď se v destě hraje bowling.
[Wiku]
(27.7.2006 20:15:33)
Kdyz vidim jejich soucasnou vyrobu, tak je mi z toho nanic. Jako v mnoha ceskych podnicich vyrabi komponenty do vseho moznyho a vyvazeji do celeho sveta, jenomze k cemu to je, kdyz ke koncovymu zakaznikovi se ty produkty dostanou uplne pod jinou znackou. Leccos co je ve svete prosluly se vyrabi v Cechach, pak se to vyveze, obali hnusnyma plechama, priplacne se na to jina znacka a prodava za tezky prachy a my z toho mame zase velky h***o
[Mike 175]
(27.7.2006 13:44:20)
sorry, ještě odkaz
http://www.czas.cz
[Zorg]
(27.7.2006 13:21:22)
Čezet továrna žije, i když ne výroba moto - bohužel. V poslední době převzala ČZ výrobu vysokozdvižných vozíků po "vytunelované Destě Děčín", to je jen dobře. A snad jednou když pánbuh dá vrátí se i motorky - ČZ by si to určitě zasloužila.
[Zorg]
(27.7.2006 13:19:35)
Něco málo se dělá na krosky v replikách. Jinak ČZ byla po zániku krutě rozkradená a skoupená lidmi, kteří mají do dnes plné stodoly nových nejetých motokrosových motorů a dílů. Ty se pak nabízejí na motokrosových mistroství veteránů, apod.
[ED250]
(27.7.2006 13:07:19)
EL: jednu tu krosku s centralem sem videl v tom muzeu na hrade, mela na sedacce tusim MX, typ tam napsany nebyl. Jinak ve strakonicky ČZ se ted vyrabi retezy, turba do aut a mozna jeste prevodovky. Zbrojovka v Uherskym Hradisti pokud vim nema s ČZ uz nic spolecnyho, dokonce ma uz i jinej znak. Akorat by me zajimalo jak je to s nahradnima dilama, protoze jsem si nedavno koupil na svoji 477cku novy tlumice jaky se delali na 487cky a budou asi origo, maji nahore vyrazenej znak a pod pruzinama napis "Zbrojovka Březnice" nebo tak nejak. Taky nekdo musi prece vyrabet dily na krosky, kdyz se s nima jeste jezdi. A kdovi jak to vlastne bude s dilama v budoucnu, protoze uz uplynulo priblizne 10 let od vyroby posledni cizi, takze kdyz nebudou chtit tak uz je vyrabet nemusi.
[Mike 175]
(27.7.2006 12:13:01)
El: Je to tak, jak píše Ondrush, alespoň teda o těch zbraních. Ty se dělají v Uherském Brodě a budou to nejspíš na sobě nezávislé fabriky, asi jako Jawa Týnec a Jawa Divišov.
[Ota]
(27.7.2006 11:49:01)
EL: V strakonicich sa tusim robia uz iba retaze... zbrane robi zbrojovka uh. brod (niesom si isty)
[Ondrush]
(27.7.2006 11:46:15)
Teda šly by na odbyt:-))
[Ota]
(27.7.2006 11:43:39)
Mike: Ty čtyřtakty by určitě šly na odběr, dneska hlavně ve 125, což by byla asi 488, nebo jak se ty poslední 125 čezeťácký značily.
[Ota]
(27.7.2006 11:43:17)
Mike 175: se čtyřtaktem máš pravdu,ale myslím si,že spíš měli udělat takový objem,aby to taky vyhovovalo řidičákům,třeba nákou 125,nebo zkusit svojí 500.myslím si,že by se dobře prodávali.A taky měli pokračovat ve vývoji krosek,myslím,že poslední byla 125/519 (?),ale těch bylo snad prej jenom 8 nebo tak nějak,ale už měla centrál,kotouč a vodou chlazený dvoutakt.Ale tohle nevím přesně,určitě se najde někdo,kdo o tom ví víc a doplní mě,mě samotného to zajímá,jak to tenkrát bylo.P.S.V ČZ ted dělají jen řetězy a zbraně?Nebo ještě něco?
[EL]
(27.7.2006 11:38:30)
Honza-Velorex: o závodce mi ani nemluv,jak tak koukám,UHO je snad všude.Nejhorší je,že vedoucí kuchyně doma pěstuje drůbež a když je jaro a jsou líhnou se mladý drůbežátka,tak se vaří samá rejže apod. Prostě něco,aby to kuřata mohli jíst taky....
[EL]
(27.7.2006 11:33:12)
coz jak to skoncilo to tak nejak vim, ja sem spis chtel slyset neco typu ze chteji obnovit vyrobu, i kdyz je mi jasny ze uz k tomu asi nikdy nedojde. Taky me strasne stve ze uz se do vyroby nedostala 487.6, jediny co cezete chybelo oproti ostatnim vyrobcum byl prave ten ctyrtakt a pokud by byla spolehliva tak by se urcite uspesne zaradila mezi moderni motorky.
[Mike 175]
(27.7.2006 11:01:26)
EL - z guláše špagety, to znám! V závodce svého času vařili "italský guláš", byly to neidentifikovatelné rozvařené těstoviny v UHO... :-)
[Honza-Velorex]
(27.7.2006 10:51:33)
jo,ČZ prodat taliánům-je to jako kdyby chtěl někdo z guláše udělat špagety.
[EL]
(27.7.2006 9:45:28)
četl jsem článek z novin z doby, kdy se to prodalo : bylo tam něco v tomhle smyslu: "Do Strakonic přijdou nové technologie, peníze a sláva. Sláva cagivě, která se naší fabriky ujala." Já tam byl minulej rok, vyfotil sem si jednu halu se znakem ČZ a přiběhlk vrátnej, strašně mi vynadal že tam fotim, a když sem mu řeklže jsem čezetysta, nasral se ještě víc že se tam motorky už nědělaj:(
[Lord J90]
(27.7.2006 8:59:08)
prodat to taliánům taky o krok vepředějš :D JAWAM ZDAR
[KmoťáK]
(27.7.2006 8:45:51)
to byl taky nápad prodat to talijánum:)
[pezos]
(27.7.2006 8:43:17)
ČZ byla vždy o krok před Jawou. Je to škoda...
[ED250]
(27.7.2006 8:34:40)
Přesně tak. Koupila to Cagiva, která sama zkrachovala a samozřejmě vzala s sebou i ČZ. Bylo to někdy, tuším, okolo r. 1996. Je to škoda, protože ČZ už připravovala výrobu čtyřtaktních motorů do svých modelů 487 a nejspíš by předběhla Jawu a hlavně by měla vlastní motor.
[Ota]
(27.7.2006 8:17:52)
nesouvisi s motorkama - maluju pokoj
[Mike 175]
(19.7.2006 22:09:03)
Příspěvků:
11
, poslední:
20.7.2006 14:32:41
6934.
všechno ostatní
Omlouvam se za dotaz nesouvisejici s motorkama, ale kdyz mi poradite, slibuju ze budu take poctive odpovidat na dotazy pokud jenom trochu budu vedet (snad vas tenhle slib jeste vic neodradi :))
Nuze k veci: prave sem vymaloval pokoj, Primalexem, strop a kousek sten nahore bilej, steny svetle zelene. Rad bych na miste kde se obe barvy potkavaji (par cm pod stropem) udelal 1 cm tlusty syte zluty prouzek, ale jeste nevim cim to udelam, jakou barvu na to a jak to udelat aby to bylo rovny. Kdo jste to uz delal, muzete se prosim podelit o sve zkusenosti, budu jedine rad.
Přidat příspěvek
j 638: opravdu uz tomu chybi jenom ty plakaty s motorkama, bohuzel v tom pokoji sidli moje dve segry, takze z toho mam prd a za pul roku to tam zas zaneradej.
[Mike 175]
(20.7.2006 14:32:41)
Tak uz je hotovo, mate pravdu neni to tak strasny jak sem cekal, udelal jsem to normalne plochym steteckem, do rok starych zbytku Primalexu sem vylil flasticku tonovacky a v pohode, je to teda klikaty a hrbolaty jak svine ale normalne to neni skoro videt. Kazdopadne na linky na kejvacku bych si asi netrouf, pred lidma co to umi klobouk dolu a vam vsem diky za rady!
[Mike 175]
(20.7.2006 14:29:25)
Prosím Tě, nebuď připosranej :) Pokud tam máš styk zelené a bílé barvy a je to rovný, normálně od ruky. Uvidíš, jak to bude vypadat dobře. Nevymejšlej ptákoviny, v jednoduchosti je krása a stejně nejlepší výsledek.
[LukKuc]
(20.7.2006 12:11:49)
Mike: ke zlaty lince by se hodila jawacka 8850 :-) ....no ale k veci, co takhle si to nekde vyzkouset na nejaky desce, uvidis sam jak ti to pujde. Napada me jeste jedna moznost .... sezen si tak 2m lať hoblikem udelej sikmou hranu aby sparou nevzlinala barva. pak si vezmi k ruce pomocnika a stetcem udelej linku jako podle pravitka.
[Hruši]
(20.7.2006 11:32:54)
asi jste nepochopili co chtel basnik rici :)) uz mam vymalovano, caru tedy delat nepotrebuju, udelam to podel hranice te zelene a bile, taky me uz napadlo udelat to plochym steteckem podle ruky a bojim se ze moji rukou, navyklou jiz na jediny pohyb a to otacivy kolem osy riditek, to moc rovny nebude, tak me napadlo udelat to nakym sprejem podle sablony nebo kdyby se delal nakej mikrovalecek akorat na ten prouzek.
A jeste nevim jakou barvou to vezmu, nechce se mi kupovat celej kbelik Primalexu, nedelaji se pro tenhle ucel naky extra barvy, treba naka zlata nebo tak? jinak diky za odpovedi a ze jste me neukamenovali :)
[Mike 175]
(20.7.2006 10:58:16)
přesně - s tim provázkem, v žádném případě nalepovací pásky, to je ten okraj pak rozpitý, jak ta barva vzlíná
[Polaban]
(20.7.2006 7:19:16)
Udělej to s tím provázkem, jak psal "j 638". Lepší ale bude, když si ten provázek namočíš do té barvy, vyždímáš a pak ho napneš asi 1cm od zdi. Pak brnkneš, koupíš 1cm štětec a jedeš od ruky podle té čáry, která se ti obtiskla na zeď. Toť je všeobecná malířská praxe :) I když pojedeš trochu vlnovitě, ze spodu to není vidět a je to zanedbatelné, vypadá to perfektně.
[LukKuc]
(20.7.2006 7:15:06)
já dělal u stropu jen rozhraní, ne pásku, ale princip je stejnej-pokud není křivej strop, tak si slabě vyznačit linku nahoře i dole a mezitím to vzít odpovídajícím válečkem, pokud možno o trochu menším, ono to s ním nejde napoprvý. no a já měl stropy křivý, takže nebylo podle čeho tu linku trefit, takže jsem to dělal tak, aby to pohledově bylo rovný. výsledek je super. barvy viz níže tónovací. pozor, ať si jí namícháš dostatek, podruhý už stejnej odstín nenamícháš. namíchanou barvu na případný opravy nemá smysl skladovat, barva se mi po čase usadila dole a ve vodě se udělal vcelku hezkej bordel. aha teď čtu jeden cm, no to si to užij :-)
[wolfucker634]
(20.7.2006 6:45:44)
Hmm,tak jsem to datloval 3 minuty a nejsem první...:-))
[j 638]
(20.7.2006 0:13:38)
...obalit provázek v práškové bělobě,sádře,nebo tak,potom ho napnout na místo té linky,brnknout do něj aby se obtiskl,a potom obtáhnout tonovací barvou,která se prodává třeba do toho Primalexu.Uff,snad jsem to napsal srozumitelně,jo a ještě na závěr vylepšit vymalovaný pokoj plakáty motorek... :-))
[j 638]
(20.7.2006 0:12:27)
kup maskovaci pasku na steny a nalep to, v prodejnach maji i barevny pripravky do tech nekolika kilovejkch kbeliku barev, bez redeni to bude syte zluta
[Firerider]
(20.7.2006 0:09:48)
Anketka: spojka, spojkovy automat atd.
[Mike 175]
(9.7.2006 21:16:16)
Příspěvků:
17
, poslední:
10.7.2006 21:02:18
6644.
Informace
Zdar vsem, koukam ze diky novemu bodovemu systemu tu uz dlouho nebyla naka ciste technicka sahodlouha diskuze typu oleje apod., proto me napadlo vytahnout neco co tu delsi dobu nebylo, a to spojka a spojkovy automat. Takze co rikate na napad spojkoveho poloautomatu? perfektni napad nebo uplna blbost... pouzivate ho nebo ho pri nejblizsi prilezitosti vyndavate z motorky? bavi vas ho serizovat? a drzite se pri serizovani spojky navodu nebo mate naky svuj recept? Doufam ze se podelite o sve zkusenosti, nazory, rady a figle.
Přidat příspěvek
pouzivam ho porad casto i pri rozjezdu,jak mi nejde vyradit z jednicky bez zmacknuti packy spojky je s nim neco v neporadku ale aby tohle umel musi byt fakt ve 100% stavu takze i obcas koupit fungl novej
[milánek]
(10.7.2006 21:02:18)
Já na poloautomat nedám dopustit. Je to výborná a praktická věc. Ruční páčku spojky používám jen na rozjezdy a při řazení neutrálu (to mi tam při nepoužití nožního vypínání většinou spadne další kvalt).
[Ota]
(10.7.2006 13:43:14)
Za normálních okolností poloautomat nepoužívám ale když mi před 14ti dny ruplo lanko na srazu 300 kiláků od domova a já neměl náhradní a ani lanko z 650 tam po upravach nesedělo tak mi to fakt pomohlo
[Čento]
(10.7.2006 12:44:24)
Pepa H: Jo, přesně tuhle machrovinku rád praktikuju :DDD Vida, že to není jen moje libůstka :D
[Šáfor]
(10.7.2006 12:23:00)
Poloautomat je výborná věc, sníží sílu na páčku při řazení. Taky jsem ho moc ocenil když mě na vejletu na péráku ruplo lanko, nebyl problém ve dvou přejet Liberec včetně semaforů. A krom toho, při odbočování vlevo mávám rukou a zároveň řadím :)
[dePorsche]
(10.7.2006 11:06:46)
Jednou jsem s 250/475 přijel k pumpě kde byla parta německých motorkářů. Okoukli veterána, ale nejevili žádné zvláštní nadšení. Šok pro ně nastal v momentě když jsem překlopil řadicí páku a čízu s ní nastartoval. Zjevně to nechápali. Tak jsem pro zamachrování bez spojky zařadil a s levičkou zvednutou na pozdrav se přes poloautomat rozjel. Ti pánové naskákali na své BMW a o kus dál mně předjeli a zastavili. Že chtějí vidět motorku s "automatische kupplung und getriebe". Nakonec jsem sundal i pravé víko aby viděli jak to funguje.
[Pepa H]
(10.7.2006 10:45:53)
Používám, nemůžu si to vynachválit. Se seřizováním sem potíže nikdy neměl, dokud se to vypínání nevymele, tak to funguje krásně. Když si na to člověk zvykne, dá se s tím i plynule rozjet. Normálně sem zvyklej pracovat se spojkou ruční, zvlášť na 1 a 2. 3 a 4 házím často bez ruční spojky, je to dokonce plynulejší, jemnější přeřazení. Takže nápad je to podle mě jednoduchej, zvlášť díky jednoduché konstrukci a tím snadné údržbě. (Kromě trochu vaseliny to nepotřebuje nic.)Seřizuju tak, aby se motorka při zařazeným kvaltu a zvedlý páčce neměla tendenci rozjíždět, ale zároveň aby to bylo tak "na hraně" Když řadicí páku zvednu, poznám v ruce na ruční páčce, jak moc to vypíná a v jaké poloze. A občas se s tím dá i lehce zamachrovat před lidma, co to neznají, když se rozjíždím a přitom levou rukou na někoho třeba mávám, působí to zájímavě :D
[Šáfor]
(10.7.2006 7:44:10)
Nepoužívám, jsem věrnej páčce. Ale se seřízením není problém.
[ED250]
(10.7.2006 6:10:15)
Já ho používám docela často, ale na rozjezd moc ne, protože jsem od loňska ztratil správný cit v noze. Loni jsem se skoro výhradně rozjížděl na PA úplně v poho, i když se mi to párkrát přes něj povedlo zvednout na zadní.:-)
[borrico]
(9.7.2006 23:43:33)
Nepoužívám ho, ale není důvod ho vyndávat. Jinak jsem to použít párkrát zkoušel. Funguje to, ale není to tak citlivý jako ručně.
[peter-353]
(9.7.2006 23:30:34)
Na 453 mi kdysi lanko prasklo. Protože jsem moc nejezdil (doklady), tak jsem to neřešil a jezdil jsem (do konce června) s poloautomatem. Bez problémů. Teď, na 639, jsem toho díky naraženýmu ráfku zatím moc nenajel, ale i tam polo běhá pěkně, ale eště jsem si netrouf s tím rozjet. Musím si tam naštelovat ruční spojku, aby krok momentu záběru nebyl milimetr ;o).
[Higgi]
(9.7.2006 23:17:57)
spojku serizuju spis podle citu nez podle navodu. poloautomat se nekdy hodi,viz praskly lanko nebo drbani za jizdy:-))takze proc ho nemit
[mumas]
(9.7.2006 23:00:29)
seřizuju odhadem, nedržím se striktně návodu. občas ho používám, i když na rozjezdy to není to pravé ořechové, ale když praskne lanko, tak se dá i to...
[Poli]
(9.7.2006 22:50:24)
Jo když je to vyštelovany aji se na to rozjíždím:)) chce to cit v noze ,sice to nepoužívám za jízdy ale když se potřebujupodrbat pod helmou a mezitím zařadit normalne bez spojky a krasa poloautomat dobrá věc
[czmano]
(9.7.2006 22:30:48)
omg
[Paťa]
(9.7.2006 22:28:33)
Já to mám jednoduchý-poloautomat nemám. ale na 175 jsem měl, prasklo mi spojkový lanko při předjíždění autobusu, a na místo abych řadil přes poloautomat (nevěděl jsem, že něco takovýho tam vůbec mám) jsem jel celou cestu na jeden kvalt. podle mě je to vcelku dobrá věc, když to funguje..
[wolfucker634]
(9.7.2006 22:27:43)
Nepoužíval,nepoužívám a nikdy nehodlám používat :-) spojku seřizuju hlavně tak aby mi šla vypnout ručně (u 9ky jde i poloautomatem) seřizuju vzásadě dle návodu,ale nedržím se ho zuby nehty-stejně jak u předstihu
[jaw250]
(9.7.2006 21:50:40)
Ťuknutí
[Mike 175]
(28.6.2006 17:11:53)
Příspěvků:
3
, poslední:
29.6.2006 20:50:03
6373.
Informace
Zdar vsem, tak sme se dneska s jednim kolegou motorkarem byli projet, ja na CZ 477, on na CZ 487 s dvojklicem a jak zastavoval pred prechodem tak vzal za brzdu trochu razantnejc a ja nic netusic sem to do nej narval, nastesti sme nejeli za sebou ale mirne vedle, takze se mu ohnul a me se pootocil blinkr, ale co je uz horsi ze sem se predni vidlici trefil jemu do zadni, trochu mu priohnul ty packy na konci jak tam je napinak retezu a ja mam zase uplne dole skoro u vypuste oleje v jedny vidlici rejhu. Myslite ze by s tim mohlo neco bejt, u nej ten konec zadni vydlice vypadal ze by sel srovnat, osa taky vypadala dobra, bojim se akorat jestli by nemohli bejt treba ohnuty vidle, normalne chodi, nic s tim zatim neni ale i tak se radsi ptam jestli se to nekomu z vas stalo, aby se tam vevnitr neco nepohlo a nevydiralo se to pak. Zas tak strasnej naraz to nebyl, na motorce sme zustali oba a zastavili sme az po chvili na vhodnem miste akorat se mi pootocily riditka dopredu a dostal sem poradnou ranu do rukou.
Přidat příspěvek
ta rejha je skoro dole, asi tak 2 cm od konce tech trubek, je tak neco pres centimetr dlouha a tak 1-2 mm hluboka, vypada ze byla vic vytlacena nez vyryta, jeste na ni zustal chrom a pod nim prosvita neco jako med, jinak tlumice normalne chodi, uplne na doraz sem je nezkousel ale tak v 60% svy drahy normalne fungujou.
[Mike 175]
(29.6.2006 20:50:03)
zalezi taky na tom jaka byla rychlost,pokud jsou kluzaky z nejakeho "mekciho" kovu,slitiny apod udela se rejha snadno,a taky zalezi co si kdo predstavi pod pojmem rejha ale pokud pri jizde necitis zadny zvlastni chovani a tlumice chodi stejne a nejsou ohnuty melo by to byt OK
[mumas]
(28.6.2006 22:56:08)
Pokud není vidlice ohnutá tak by měla být v pořádku. Kde přesně je ta rejha? V tom kluzáku běhá ta nosná trubka, takže to nemusí jít proporužit až na doraz. Záleží v jakym místě je ta rejha. Pro sichr ale ten kluzák vyměň. Myslim že tvůj kolega na tom bude hůř.
[dave-lister]
(28.6.2006 19:32:37)
Vrábče
[Mike 175]
(27.6.2006 17:27:53)
Příspěvků:
2
, poslední:
28.6.2006 16:43:43
6341.
Srazy a sleziny
Zdar vsem, tak na krucik sem se bohuzel nedostal, ale zjistil sem ze je v srpnu nakej sraz ve Vrabceti u Budejic, tak se chci zeptat jestli jste tam nekdo uz nebyl, jaky to tam bylo a co se tam tak delo, jaky byl tak prumerny vek ucastniku a tak.
Přidat příspěvek
ja taky predpokladam ze to nebude nic velkyho, ale mam to docela blizko tak se aspon zajedu podivat.
[Mike 175]
(28.6.2006 16:43:43)
Byl jsem tam před dvěma lety. Jeli jsme Čechy dovolenou a tak jsme se tam zastavili. Malinkatej srazík u hospody v malinkatým kempu. Poseděli jsme a jeli dál. Nějak mě to tam nebralo...
[ED250]
(28.6.2006 6:13:25)
JM nejak zlobi
[Mike 175]
(25.5.2006 15:22:40)
Příspěvků:
17
, poslední:
27.5.2006 10:35:22
5443.
Tento web
Zdar mam jednu vec ohledne JM, nevim jestli vam to nekomu delalo taky, ale rano asi kolem 6h sem se sem vubec nemohl dostat, psalo to akorat vetsim pismem nakou chybu a nic, ted pred chvili se mi to stalo znova. Tak jenom jestli se to stalo i nekomu jinymu, at s tim zbytecne nevotravuju Hejtmu.
Přidat příspěvek
viz mais grf a lukfa
[curik]
(27.5.2006 10:35:22)
viz mais a garf
[lukfa]
(26.5.2006 21:40:51)
souhlas s Garfem taky "Service unavailable"
[mais]
(26.5.2006 21:10:07)
Pokud je to jenom "Service unavailable", tak to je pruser, protoze to padne na hostingu, a tam musi nekdo prijit a nahodit to rucne, tj. je to tak na pul dne. Nove je to upraveny, aby to vzdavala na chvili sama a pokud je tam pod tim jeste dodatecnej text ode me, tak to je kvuli tomu, aby to na tom hostingu prave nepadlo a melo by se to zase rozbehnout cca za 15 minut.
[HejtmaMa]
(26.5.2006 20:54:40)
Hlásim se do klubu "Service unavailable". Blblo mi to takhle cca 2-3 dny
[Garfield]
(26.5.2006 20:07:12)
Hejtma: nevím jestli manie, ale padají i
www.motorky.com
a ještě nějaký hudebný servery tuším, že wwww.instrumeno.cz + ještě něco
[mais]
(26.5.2006 16:22:14)
HejtmaMo - stejne jses dobrej :o)
[JasaRF]
(26.5.2006 13:59:47)
Dostal sem to do stavu, ze by se mela umet sama zotavit presto ze zlobi, tak to budu moct prubezne doladit ... doufejme ...
[HejtmaMa]
(26.5.2006 13:06:04)
Furt zlobí, ale držím palce!
[Twin Sport]
(26.5.2006 12:55:09)
Hmm, tak porad nic ... :-/ ale pracuje se na tom ...
[HejtmaMa]
(26.5.2006 9:40:26)
Uz to snad bude v poradku, aspon na testovacim webu se upravena verze zda stabilni ...
[HejtmaMa]
(26.5.2006 8:21:17)
takovýhle chyby znám a odhalit je dá dost práce. Proto Hejtmovi práci s tím nezávidí,m, ale on na to přijde ;-)
[maspe]
(25.5.2006 18:51:09)
Jak rikam, pracuje se na tom, prave jsem provedl nejaky zasadni upravy nejpodezrelejsich mist, tak by to mohlo prestat, nicmene uvidime, protoze se bohuzel vubec nevi proc to pada ... ale muze za to manie, hosting ne.
[HejtmaMa]
(25.5.2006 18:40:47)
jo, jo, blblo to i v pondělí a v úterý po ránu.
[ED250]
(25.5.2006 18:37:22)
Me to psalo to samy, blbne to asi tak tyden.
[El Fag]
(25.5.2006 18:26:40)
Taky mi to blblo. Psalo mi to "Service unavailable".
[Ota]
(25.5.2006 16:26:38)
Je nekde problem v kodu a tak web pada, pokud to bude v pristich dnes pokracovat, omlouvam se predem, venuju se spravovani kazdou chvilku co mam.
[HejtmaMa]
(25.5.2006 16:25:26)
uchyty na riditka na J638 a CZ477
[Mike 175]
(23.5.2006 14:03:14)
Příspěvků:
3
, poslední:
24.5.2006 20:08:16
5379.
všechno ostatní
Zdar, potreboval bych vedet jednu vec, a to jestli na cizu pasujou ty horni uchyty na riditka jako jsou na J638, na brejlich to ulozeni vypada podobne, ale nejsem si jistej rozteci tech sroubu, rekl bych ze u jawy jsou malinko dal od sebe ale ne o moc, jenom tak aby to uz do sebe nepasovalo :))
Přidat příspěvek
to si taky myslim ze je to stejny. na 471 mi sli budiky z 638 a ted tam mam budiky z 640 a taky to slo.
[Kovar]
(24.5.2006 20:08:16)
a nevite nekdo jestli jsou i stejne daleko od sebe? Jde mi to ze bych na cizu rad dal palubku s dvouma budikama a nechce se mi ten plech nejak kroutit kolem riditek.
[Mike 175]
(24.5.2006 15:47:23)
ty drzaky z 471 mi sli dat na brejle z 634... takze teoreticky by to jit melo:))
[Kovar]
(23.5.2006 21:30:06)
Dotaz k sekci Motorky
[Mike 175]
(29.4.2006 9:14:19)
Příspěvků:
4
, poslední:
1.5.2006 13:31:01
4744.
Tento web
Zdar, mam takovej blbej dotaz, snad to nekdo budete vedet, v sekci Motorky se je u kazdy motorky nakej dokument k editaci, ale to je prave ten problem - jak to editovat?
Přidat příspěvek
koukam tam samy uzly, az sem z toho zauzlovanej :) asi sem si smazal ten korenovej uzel k moji motorce takze uz tam nenapisu asi nic, tak snad mi motorka bude aspon jezdit :))
[Mike 175]
(1.5.2006 13:31:01)
Viz. Technika -> Navod k webu -> Editace dokumentu nebo si to nech od nekoho na diskusi vysvetlit (ne ode me, me jen hlasit chyby:-) ).
[HejtmaMa]
(29.4.2006 19:12:10)
o zazracnym nastroji čimpáku sem cetl uz na stary manii, ale zatim se mi ho nepodarilo sehnat. Necim jinym by to neslo? Sroubovakem to taky nejde.
[Mike 175]
(29.4.2006 15:41:03)
no čim pak to ediujem? no čimpákem
[Mates]
(29.4.2006 14:48:49)
ČZ 350/472
[Mike 175]
(28.4.2006 21:37:56)
Příspěvků:
11
, poslední:
29.4.2006 16:55:01
4735.
Informace
Zdar vsichni tak sem dneska videl ČZ 350/472, bylo to v Českých Budějovicích, byla to naka novejsi verze, mela uz kulatou nadrz a dva budiky. Cumel sem na to jak blbej jelikoz se tohle hnedtak nevidi a navic je to muj vysneny stroj. Jenom tak pro jistotu se zeptam - nebyla nekoho z vas? A nevite nekdo jak to s temahle strojema u nas v soucasnosti je?
Přidat příspěvek
CZRIDER: Ja sem na gymplu v Cesky. Tam bohuzel na motorkach nejezdi nikdo, jenom ja a kamos ze tridy a jeste obcas nekdo z ucitelu, ale my sme tam vubec takovy vyjimky :))) A ty ses strojar nebo elektro?
[Mike 175]
(29.4.2006 16:55:01)
Jo tydle mašiny vždycky stojí u jídelny U Tří lvů,ale fakt nevím komu patří. Mike 175: co studuješ?
[ČZ RIDER]
(29.4.2006 16:38:00)
skaly: to netusim ale nepamatuju si ze by tam nekdy nestala. V minulosti byvala obcas k videni jeste nadherna zluta Jawka 250 kejvacka a skoro u parku stavala naka novejsi 350ka (638-640 tehdy sem to nepoznal)
[Mike 175]
(29.4.2006 8:19:32)
A cipak je to CB500 co tam stava zamceny lampy?
[skaly]
(28.4.2006 23:35:37)
Od nás má motorku moře lidí takže ani všechny neznám.
[ČZ RIDER]
(28.4.2006 23:30:44)
Se jenom zeptam nema nahodou nekdo od vas CZ 250 kejvacku? Obcas parkuje U tri lvu pred jidelnou.
[Mike 175]
(28.4.2006 22:21:44)
Tak uz asi vim kam pujdu delat ridicak na Acko, jestli ji teda jeste bude jezdit...
[Mike 175]
(28.4.2006 22:11:31)
jo přesně tak myslím že to je ona Měla dvoje řidítka a dneska tam kluci ze třeťáku dělali jízdy. Stav je opravdu původní a chodí jak "švícary"
[ČZ RIDER]
(28.4.2006 22:05:07)
CZ RIDER: Myslis SPŠSE? Tak to bude nejspis ona, stala kus odtud na Manesovce, jak je most pres Malsi. Byla oranzova, rekl bych v puvodnim stavu, ale videl sem ji z autobusu tak sem si ji moc neprohlid.
[Mike 175]
(28.4.2006 21:53:21)
No já si nemyslím že by to byla vzácnost u nás ji má učitel na autoškolu.
[ČZ RIDER]
(28.4.2006 21:42:56)
A kde stála? Já v Budějcích studuju a tak možná budu vědět.. Strojárna v Dukelské.
[ČZ RIDER]
(28.4.2006 21:41:46)
Blbej dotaz
[Mike 175]
(24.4.2006 20:12:35)
Příspěvků:
2
, poslední:
25.4.2006 6:57:06
4599.
všechno ostatní
Nechci mit blby keci ale nevite nekdo proc jsou prekopany profily uzivatelu? A nefunguje nahodny vyber fotky, to byla perfektni vec clovek mel prehled co tak maj ostatni za stroje.
Přidat příspěvek
já účel nepochopil..asi jsem ho ani nehledal, proto si rád vyslechnu vysvětlení..
[wolfucker634]
(25.4.2006 6:57:06)
jo taak, uz sem ucel tohoto pochopil, docela dobry.
[Mike 175]
(24.4.2006 21:03:28)
Kdo vsechno se taky vozi
[Mike 175]
(23.4.2006 14:57:08)
Příspěvků:
15
, poslední:
24.4.2006 20:51:29
4545.
Informace
http://aktualne
.centrum.cz/fot
odne.phtml?date
=23.04.2006&sec
tion=115
Přidat příspěvek
A nebo před ním jedou dvě auta s majákama, pak on a za ním zase dvě auta s majákama:-)))
[Kire640]
(24.4.2006 20:51:29)
Stejne kdyz jede "za volicema" tak mu ji vzdycky privezou na misto na korbe nakladaku, kousek odtud mu ji sundaj, posadi ho na ni nasadi helmu, hlavni stranicky psycholog ho povzbudi ze dneska to zvladne a urcite neprejede zase tu skolku jako minule, a hura za volicema :)))
[Mike 175]
(24.4.2006 17:55:08)
Určitě dobře. Přese si k naleštěné Jawičce nevezme nějaké zapráskané kecky :-)))
[Kire640]
(24.4.2006 8:38:37)
Kire: by me zajimalo jak se mu v tech nalestenych botickach jezdilo :)))
[Mike 175]
(24.4.2006 8:06:22)
Jo to bude neco jako ten Tlustej z ODS, koupil si myslim harleyku a najezdil s ni za rok 120km - to ja najezdil tak za dva tydny v zime :)))
[Mike 175]
(24.4.2006 7:49:07)
No hele tenhle ministr má o Jawu asi zájem už delší dobu. Mrkněte se na
http://www.jawa.as/
do sekce aktuality a je to třetí "aktualita" :-) od spodu. Asi jediný z politiků, kdo byl v Týnci :-)
[Kire640]
(24.4.2006 6:39:17)
Kuba z Neve: jj :-DDD
[Paťa]
(23.4.2006 22:54:30)
Jen by mě zajímalo, jestli by takhle zapózoval i v dešti... :-)
[Macek]
(23.4.2006 22:52:54)
šašci sou to :-))
[BRK]
(23.4.2006 22:37:27)
no tak hoší aspoň to skusil :) Škoda že polytici nejezdí tatrama :(
[Blix]
(23.4.2006 21:48:10)
Ať táhnou do kytek všichni, motorku mu beztak fabrika půjčila, protože je to pro ní reklama. S názorama níže plnej souhlas...
[Paja250]
(23.4.2006 20:54:51)
Ať jde někam... Vlastníma rukama si na tu moto podle mě nevydělal, do "práce" si vozí zadek v Audině či v něčem z koncernu VW a před voliči bude machrovat na Jawě...
[Tom K.]
(23.4.2006 17:10:33)
beztak dostane jednu 650 limited edition :D pak uz jenom slavnostne ukonci vyrobu motorek v jawe a máme idealni volebni kampan :D
[Kalasnikov Č175]
(23.4.2006 17:07:34)
Hned bych mu dal pokutu, že nemá rozsvícený světlo :))) Na parkovačky se nejezdí :)))
[Kuba z Neve]
(23.4.2006 16:37:59)
Netahej sem politiku, ted sou kokoti aktivni, jenze uz je pozde, aktivni meli bejt po revoluci..Nemusela bejt jawa tam kde je...
[Novis]
(23.4.2006 16:13:13)
Unikátní vozidla
[Mike 175]
(6.4.2006 19:15:16)
Příspěvků:
8
, poslední:
7.4.2006 17:53:19
4071.
všechno ostatní
Zdar podivejte se na tohle:
http://www.bohemiamobil.cz/
Dost zajimavy, zvlast technika a historie
Přidat příspěvek
Ota: já o tom slyšel poprvý když jsem byl ještě malej kluk a od tý doby se mi to líbí čim dál tim víc. V ČMN na to dokonce měli i recenzi v ojetinách.
[Garfield]
(7.4.2006 17:53:19)
No, zajímavý. Ty stránky si jednou přečtu. Ani jsem nevěděl, že něco takovýho existuje a slovo dálník slyším poprvý v životě.
[Ota]
(7.4.2006 9:29:30)
Hele dálník :-) to jsem ani netušil, že se tady prodává :-) Bomba věc vůbec bych se nezlobil mít to v garáži :-)
[Garfield]
(7.4.2006 0:37:13)
si říkám,kdo by se tímhle šrotem chlubil?? :-D
[jaw250]
(6.4.2006 21:25:14)
Jo,jo Dálník... Krásná to věc, škoda že je tak cenově nedostupná...
[Tom K.]
(6.4.2006 21:00:21)
Jednomístná verze s motorem BMW 1200, čtyřválec, čtyřkvalt, turbo, klima, navigace, audio... cca 4,5M
Nic pro nás...
[J&Z&R]
(6.4.2006 20:26:43)
diplomaticka odpoved :) ZA KOLIK LZE ECOMOBIL POŘÍDIT?
Samozřejmě s ohledem na kusový charakter výroby, použité špičkové materiály, individuální provedení dle specifikace zákazniků, vysoké nároky na vlastní práci a náklady spojené s vývojem, není konečný produkt levnou záležitostí ve srovnání s produkty hromadné výroby. Výsledkem je konečná cena nových strojů v řádu 2 - 3 miliony korun.
[Novis]
(6.4.2006 19:58:24)
jj, dálník. Zajímavej nápad, dost drahý na požízení, ale má to určitě svůj půvab.
[Dariusz]
(6.4.2006 19:31:27)
Společná vyjížďka po Českokrumlovsku
[Mike 175]
(3.4.2006 7:50:56)
Příspěvků:
2
, poslední:
6.4.2006 11:58:36
3943.
Srazy a sleziny
Zdar mam takovou otazku, u dotazu č.3885 jsme se "potkali" dva co bydlime v okoli Čekého Krumlova, tak nas napadlo udelat nejakou spolecnou vyjizdku po okoli, takze se chci timto zeptat jestli tu nekdo z vas pobliz taky nebydli ze by nas mohlo jet vic. Tak doufam ze se nekdo ozvete.
Přidat příspěvek
Zdar, jsem pro. Nějaká vyjížďka po jižních čechách by nebyla od věci. Příští neděli plánujeme jízdu s Georgem638. Nechce se někdo přidat aby nás bylo víc?
[Pabol]
(6.4.2006 11:58:36)
ja bydlim v Sobeslavi, ale nevim, jestli je to teda "pobliz". Dalsi ze Sobeslavi je LordJ90, pak z Roudny Pabol a z Plany n.L. je Paja250 a jeste vim o dvou lidech, ale ti moc na manii nechodi, registrovany jsou
[Hruši]
(3.4.2006 23:03:43)
Padací rám
[Mike 175]
(2.4.2006 10:17:45)
Příspěvků:
7
, poslední:
3.4.2006 21:35:59
3908.
Informace
Zdar mel bych takovej dotaz mozna to patri spis do burzy ale chci se napred trochu informovat - chtel bych dat na CZ 477 padaci ram jako meli 250/471 a 350/472, tak jestli nekdo nevite jak je to dole uchyceny a pripadne kde a jestli vubec by to slo sehnat. Diky
Přidat příspěvek
jo tak slunečko ve vožici je dobrej nechávám si u něj dělat motory a dokáže taky hodně věcí sehnat
[nikotyn]
(3.4.2006 21:35:59)
doel chycený na šrouby od motoru nahoře je držák dělanej a musí s to udělat doma nebo zadat do výroby
[mais]
(3.4.2006 8:09:48)
Dole to bude nejspis chyceny za srouby od plechu co drzi motor, jednou sem to tak videl, ale to bylo doma vyrobeny. Podle fotek v galerii bych ale rekl ze to nejak podobne bude i na originale. Ja to mam chyceny dole skoro pod motorem a mam od toho vomlaceny zezdola pravy viko a drzi se tam navic bordel, tak shanim nakej lespi a lehci ram, ten muj stoji za vyližpr... ale nakej tam chci mit nedavno mi to zachranilo v lese zrcatko.
[Mike 175]
(2.4.2006 22:10:24)
No já se ptal v jednom motoshopu a bylo mi řečeno že na ČZ se nedělají ... ale už jsem ho párkrát viděl tak jestli nemáte někdo náhodou nákres nebo něco podle čeho by se to dalo udělat nebo nafotit aspoň to uchycení ... byl bych vám vděčnej:))
[Martin 125/453]
(2.4.2006 21:56:28)
Odkud jste?u nás je nákej chlap a ten sežene hodně věcí-jižní čechy-okolo tábora,konkrétně Mladá Vožice-nákej Slunečko...nebo ho nechat udělat.Ale kdo ví,jak doopravdy vypadal.
[EL]
(2.4.2006 20:44:49)
Taky ho sháním a pořád nic :(
[Martin 125/453]
(2.4.2006 12:20:52)
By mě taky zajímalo..
[Lapis]
(2.4.2006 10:41:06)
Predni tlumice
[Mike 175]
(18.2.2006 22:43:39)
Příspěvků:
12
, poslední:
29.3.2024 16:02:39
2797.
Informace
Nazdar, tak uz mam dalsi dotaz, tentokrat fakt debilni, skoro se az stydim to sem napsat - chtel sem dneska konecne nalejt olej do prednich tlumicu, tak si rikam, ze povolim nahore na brejlich ty dva srouby, abych se kouknul kolik ho tam je. Vezmu klic, zaberu - nic, zaberu vic, zase nic, drzi to jak privareny a navic se to rado zvejka, pac je to samozrejme z hliniku. Nevim, nemam povolit ty dolni brejle nebo sundat predni kolo, aby ten zavit nebyl zatizenej? Nic jinyho me zatim nenapada, podle by to mohlo jit i bez toho.
Přidat příspěvek
Dobrý je shodit mašinu ze stojanu, jedna osoba si sedne na motorku a drží ji, otočíš řidítka na doraz a pořádně zabereš. Nádrž chránit dekou, kdyby klíč vyklouznul. Když jsem to rval sám, hejbal jsem celou mašinou, proto je dobrý mít toho pomocníka.
[Ota]
(20.2.2006 10:41:15)
Nasadit orech z goly, na golu nasadit kus lesenovy trubky, vidlice zaprit o doraz, poradne podrzet masinu a zabrat za trubku a povoli to...
[Poli]
(19.2.2006 19:31:27)
pokud jsme u nářadí, tak fajn mají v army shopu v Ostroměři u Hradce Králové-včera jsme tam byli-šroubovák co naněj jde nasadit osmička klíček tuším 60 korun, dvoulitrový až pětilitrový demižony za cca 100 korun :o) , pak různý telecí šroubováky a malý šroubováčky a různý druhy kleští a hromadu stranovejch klíčů a nástrčkový klíče a radar za 2500 jestli někdo chcete :o) v nový pace jsem byl loni, z nářadí tam měli už kulový..
[wolfucker634]
(19.2.2006 18:38:07)
ten závit je krátkej a jemnej, moc bych do toho nemlátil. cena nastavitelnýho klíče =´cena trubky vhodnýho průměru která půjde nasadit na rukověť goly. a neber to ráčnou, ale normální golou..
[wolfucker634]
(19.2.2006 18:35:20)
Cenu nevim, ale kup českej v nějakým bazaru s nářadím, aby ti dlouho vydžel.
[Blablablus]
(19.2.2006 15:09:50)
Ja to zkousel normalnim klicem a busil do nej palici a pak i kladivem. Do toho sroubu sem mlatil taky a kapal tam jeste olej na uvolnovani sroubu. Mozna by to chtelo petrolej a nechat chvili pusobit. Nevite kolik by mohl stat ten nastavitelnej klic? Von by se hodil i jinak.
[Mike 175]
(19.2.2006 15:02:38)
Spíš bych dole olej vypustil pak bych tam nalil přesné množství. Budeš pak vědět přesně kolik ho tam je a jakého.
[peter-353]
(19.2.2006 14:48:30)
Možná by nebylo na škodu trochu na ten šroub seshora poklepat kladivem - aby se ten závit trochu odrazil a odlepil...
[Tom K.]
(19.2.2006 11:23:56)
Presne tak natluč na to ořech z golovky nasaď račnu na ni nasaď metrovou trubku a povoli :D
[Kalasnikov]
(19.2.2006 10:21:04)
zkusil bych očko, a když najdeš, tak na něj nastrčit nějakou vhodnou rouru abys měl větší páku a pak to půjde. kolik ho tam máš zjistíš jedině vypuštěním-vyšroubování šroubku na spodku kluzáku. po vyšroubování horní matice nedoporučuju propérovat, trochu to fluše
[wolfucker634]
(19.2.2006 8:37:47)
Zkus to vzít místo klasickým klíčem (ten má vůli) francouzákem nebo jiným stavitelným. Ten dotáhneš festovně na matici a nemuselo by se to žvejkat.
[Blablablus]
(18.2.2006 23:32:50)
Za prvé tam zvrchu stejně uvidíš prd,za druhé zaber,co nejde silou,de silou větší.....
[jaw250]
(18.2.2006 23:22:34)
Označování motorek Jawa a ČZ
[Mike 175]
(15.2.2006 19:17:11)
Příspěvků:
4
, poslední:
29.3.2024 16:02:39
2738.
všechno ostatní
Nazdar jawaři, mel bych jeden takovy specialni dotaz, nevim jestli vas to taky nekdy napadlo, me uz to vrta hlavou docela dlouho:
Nevite nekdo jaky je system (jestli naky je) v oznacovani motorek Jawa a ČZ, jestli to ma naky pravidla, me to prijde ze to oznacovali jak se jim to zrovna hodilo, i kdyz v tom naky náznak pravidel je, tak je v tom kolikrat docela bordel. Tak jestli nekdo mate naky napady?
Přidat příspěvek
Jsou věci mezi nebem a zemí... Pokud tě to tak moc trápí, tak zkus napsat do Jawy. třeba ti to vysvětlí.
[Ota]
(17.2.2006 16:59:38)
Jo ale jak na ty cisla prisli? prece si je nevycucali z prstu? (i kdyz tomu zacinam cim dal vic verit). Napr. 250-ka kejvacka ma oznaceni 353 a 250 panelka najednou 559. to sami u fekala - 550, 555 a najednou 20, 21.
[Mike 175]
(16.2.2006 19:07:06)
jinak, jestli tě zajímá, proč je např. 634 a pak až 638, tak chybějcí čísla by mohly být zamítnuté projekty...
[jirka45X]
(16.2.2006 15:57:00)
No označovaly se podle toho jestli se vyráběly v týnci nebo ve strakonicach ne?
[Kalasnikov]
(16.2.2006 11:51:49)
ČZ 477 + PAV
[Mike 175]
(11.2.2006 20:22:46)
Příspěvků:
4
, poslední:
29.3.2024 16:02:39
2623.
Informace
Nazdar jawaři, když už tu jsem tak bych mel taky jeden dotaz, jde mi o to jestli za ČZ 477 jde dat PAVa, myslim to zavesny zarizeni jestli by tam pasovalo bez nakych vyraznejsich uprav.
Přidat příspěvek
ja jednu takovou mam:-) s taznym i pavikem, uz z vyroby
[nopop]
(12.2.2006 1:21:37)
Já renovuji čz 175-477 01 a koupil jsem si od kamaráda pav-40 bez TZ.Měl jsem ten samí problém.Kamarád říkal, že mi tažné koupí na burze.Stálo mě 700kč.Na každou motorku je trochu jiné, ale některé tipy jsou shodné.
[Pavel]
(11.2.2006 23:05:49)
Určitě dá, je to od objemu 125 koukám, mrkni na fotky Ondra Č125, má to tam myslím nafocené, jak to vypadá, i když on má 476ku.
[CErin]
(11.2.2006 22:23:42)
Dát de bez potíží,tažné s úpravami asi těžko-udělat nové u zámečníka není zas takový problém....
[jaw250]
(11.2.2006 22:03:51)
Novější
Starší
1
2
3
4